Maalireenit 2.6.

Kaikki treeneihin liittyvä tänne.

Moderators: Kaunispoika, modet

Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

AT wrote:Elikäs:

- 16.6. tärähtää.

- Saadaanko aikaan edes reball-muodossa puolen kentän tekniikka manooveri + huutotreenejä Ykaan, esim. su illaksi? Tätä todella tarvittaisiin, ettei Turussa tule pataan 100-0 pelkästään sen takia, ettei oikea laita tiedä mitä vasen tekee.

- Klo 15-19 tai 16-20 sopisi mulle loistavasti. Laitettaisiin pystyyn puolen kentän seiskaleiska, ja katottaisiin jokaisen paikan ampumasuunnat & perusmoovit eri tilanteissa. Esim. paikot kun pari kaveria tippuu samasta laidasta.

- Samalla huutokoodit siltä pohjalta, mitä ehdotettiin Turussa Ompun Palaverissa.

- Myös ensi viikolla illalla voisi sopia tai sitten Pose-viikonloppuna em. aikaan. Mutta mieluusti ennemmin heti kuin myöhemmin.

- Tekniikasta&varusteista meillä ei peli ole enää kiinni, vaan yhteishengestä, meiningistä ja tiimipelistä.

Saako kannatusta?
Mitenkäs tämä kuulostaa oikeesti siltä että meinaatte missata noi su:n treenit?? OIKEESTIKO??
Jos ette pelaa niin ei teistä tiimiä tule ikinä (sellasta ei vielä paranoialle ole kyllä ollutkaan koskaan, jos tarkkoja ollaan)...
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

>> Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball <<
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Eikös Ajokseen olisi lähdössä kuin minä Paranoiasta?
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
hapsu

Post by hapsu »

Minä lähen
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
Petke

Post by Petke »

minä lähen kans ja otan naskali poijaan mukaan.
Onko Japa ja hapsu suunnitellu millä menevät?
Olis autossa sen verran tilaa et sillon sunnuntaina pääsis kyytissä.
Jani Kalasniemi
Paranoia #56
Kalašnikov
EuroPro :D Been there... Seen it... 8)

Don't fight with idiots, ´cause they only bring you down to their level and beat you with the experience...
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Petke wrote:minä lähen kans ja otan naskali poijaan mukaan.
Kyyti kelpaa.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

AT
Jäsen
Jäsen

Post by AT »

Minä mietin vielä. Voin hyvinkin tulla, mutta en lupaa vielä. Toki joka treeni on nyt paikallaan, mutta itse kaipaan nimenomaan sitä että pääsemme ainakin 5:n hemmon porukalla treenaamaan 1. divariporukalla. Nyt ei taida onnistua kuin max. 4?

Ykasta on tulee kuitenkin aika reippaasti matkaa treenien takia, ja ymmärrän täysin jos se ei kiinnosta ihan kympillä. Itselläni ainakin jäisi tulematta, jos asuisin Ykassa, siis tänä sunnuntaina. Onko RQ:n leirissä ollut minkälainen vastaanotto Oulussa tapahtuvaa treenausta kohtaan, olisi mielestäni yhteistreenien puolesta paras jos homma tapahtuisi Oulussa?
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
hapsu

Post by hapsu »

Petke wrote:minä lähen kans ja otan naskali poijaan mukaan.
Kyyti kelpaa
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Pete wrote:Jos ette pelaa niin ei teistä tiimiä tule ikinä (sellasta ei vielä paranoialle ole kyllä ollutkaan koskaan, jos tarkkoja ollaan)...
Se taitaa olla sellainen juttu, että tällä kaudella voidaan tuo tiimipelaamisen saavuttaminen unohtaa. Tuntuu joukkueen henki olevan sen verran alhaalla, että varmasti 1. divarista tiputaan, ellei 2. divari suoriudu hyvin. Kun joukkueen kapteeni ei voi luottaa puoleen miehistään, niin tulos on selvä jo ennen kuin yhtään peliä on pelattu. Sitä paitsi olen vakuuttunut, että yhtiinkään treeeneihin ei saada koko tiimiä kasaan, jo pelkkien töiden ja välimatkojen vuoksi.
Se mihin voidaan pyrkiä on 100% yksilö ja pari suorituksiin tällä kaudella. Niillä voi jopa voittaa yhden pelin kierrosta kohden.
Last edited by japakkomies on 31 May 2007, 17:47, edited 2 times in total.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Petke

Post by Petke »

joo... Homma meni puihin.
En pääsekään sillon sunnuntaina treeneihin, koska tuli töitten kanssa hieman yllätyksiä
Täytyy tollon sunnuntaina olla aamusta asti iltaan töissä, joten en lähde.
Pahoittelen, että sotken nyt hieman kuvioita. Välilllä käy näin.
Jani Kalasniemi
Paranoia #56
Kalašnikov
EuroPro :D Been there... Seen it... 8)

Don't fight with idiots, ´cause they only bring you down to their level and beat you with the experience...
Naskali

Post by Naskali »

No ei se mitään. mullaki kävi silleen että en loppupeleis ois päässykkään sunnuntaina reenaan ku jään yksin himaan ja jonku täytyy kattoo noitte räkyttäjien ja maukujien perään..
Henri Rutanen
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Minä ja Hapsu menemme joko rellulla tai audilla, jos joku kyytiä tarttee.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

AT
Jäsen
Jäsen

Post by AT »

Jees, tällaistahan tämä on. Mutta kyllä joukkuehengen eteen on tehtävä myös töitä positiivisessa mielessä, ei auta että moititaan pelkästään jos ei reeneihin pääse. En tarkoita tällä nyt mitenkään sitä, että minua olisi moitittu treenamiseen osallistumattomuudesta.

Itse kaipaan lähinnä ensi alkuun puhtaita tiimipalavereita ja taktiikkasuunnitteluja. Toki tämä voidaan tehdä maalitreenien yhteydessäkin, mutta parempi olisi miettiä asiat ensin kahvipöydän ääressä kunnolla puhki. Ei minusta todellakaan riitä, että asioita mietitään hotellissa edellisenä iltana, tai että päälinjoja tehdään/muutetaan pelin lukutilanteessa. Silloin on varmasti liian myöhäistä.

Eikä tämän kauden osalta tosiaankaan vielä voida sanoa mitään, Jounikin tuumasi tässä vasta, että hekin ovat alkaneet vasta näihin aikoihin yleensäkään treenaamaan keväisin. Eli ei tässä minusta vielä kannata kirvestä mihinkään haudata, ennen kuin ollaan edes yritetty. Ensimmäinen kierros voi mennä vaikka kuinka huonosti, sen jälkeen on vielä täydet mahdollisuudet vaikka voittaa koko paska. Ja toiseen kierrokseen on 6 viikkoa aikaa, siinä ajassa treenaa vaikka Olympialaisiin.

Minusta tarvitaan nyt vain selvä suunnitelma, mitä tehdään ja miten. Palaveri pystyyn vaikka yhdessä maalitreenien kanssa ensi viikolla arkena. Siten että vähintään 5 meistä on paikalla, ja siinä joukossa joukkueen kapteeni ja varakapteeni. Ilman heitä on turha tehdä yhtään mitään.

Ja itselläni mieli on ainakin vähintään yhtä korkealla kuin se on ollut koko ajan. Tähän kauteen 1000+ euroa jo satsanneena sen ei parane muuta ollakaan, vaikka ei se pääasia ole.

Toivonkin nyt joukkueen pääarkkitehdeiltä selvät kommentit, missä mennään ja miten saadaan homma kasaan ensimmäiselle kierrokselle. Meidän pelin luisto ei todellakaan ole paljosta kiinni, ja varmasti ainakin Oulun suunnasta auto kulkee vaikka arki-iltana Ykaan palaveriin + reeneihin.

Mutta antakaa muutkin nyt rehellinen mielipide, jos ei jotain homma kiinnosta, ehdotan että kysytään kakkosen porukasta jos joku haluaa vaihtaa paikkaa. Taitoa on reippaasti myös siinä porukassa, eikä tämän hintaista hommaa kannata vasten tahtoaan tehdä, siinä pettää itsensä lisäksi reilun tukun muita.

Ja lopuksi haluan vielä terävöittää sitä, että minua kiinnostaa homma edelleen täysillä.

Ja vielä pari lisäkommenttia. Joukkueesta 2 asuu Oulussa, 4 Ykassa ja 1 Kokkolassa. Ei meidän tarvi lähteä Kemiin treeneihin, me voidaan tehdä se Ykassa. Minä ja Visa pääsemme kyllä pienellä sovituksella milloin vain.

Ja mielelläni kuulisin suoraan kapteenilta, miksei puoleen (3-4 pelaajaa) voi luottaa ja millä edellytyksin. Vai voitko Japa hieman selventää itse sanojasi? Itse en kyllä allekirjoita luottamuspulaa...?
040 749 1441
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

Jos nyt ihan totta puhutaan niin henkilökohtainen mielipide asiasta on se, että joukkueessa on paljon potentiaalia.

Omasta puolestani voin sen sanoa, ettei ole minkäänlaista intoa täristä tämän asian kanssa.
Kun nyt se kenttäpohjan tilanne näyttää lupaavalta niin treenaan ylivieskassa niin paljon kuin voin.

Nyt jos joskus olisi tiimipalaverin paikka sillä ainakin mua alkaa vituttamaan.

Tuo luottamuspula ei ole niinkään kuviteltu juttu ja olen itsekkin huomannut.
Taisipa splatwebissä siitä olla mainintakin.
Miten tästä jatketaan onkin sitten toinen juttu.

Tehkää omat päätelmänne niin minä teen omani.
Tästä kaikesta huolimatta aion vetää treenejä tästäkin eteenpäin jos sitä minulta toivotaan.
Mitään en tyrkytä ja minun puolestani kaikki on tervetulleita menemään mihin haluavat treenaamaan.

Luottamuksesta vielä:
Jos tilanne näyttää siltä että minuun ei voida luottaa riittävästi niin väistyn mielelläni alemapaan divisioonaan luotettavampien edestä.
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Orb @ Splatweb wrote:No eipä tuo ollu eka kerta kun tällä kolmikkolla sanansa pitäminen on kovasti vaikiaa. Saamme tähän varmaan tottua.

Ilmeisesti draxxuksen menestys täytti mahat.
Tuosta kommentista on peräisin se mistä mainitsin.

Odotan, että pääsen toteuttamaan itseäni harrastuksen parissa, josta niin kovasti pidän.
Tuohon tiimipalaveriin sen verran, että todellakin on sen aika. Kun mietitään taktiikkaa, voitaisiin ottaa joukkueen vahvuudet huomioon ja tehdä taktiikka jutut siten. Niin ja yleislinjauksillekin on tarvetta; selvät systeemit kuinka joukkue toimii sekä talossa että puutarhassa. Eli jos on tarvetta joukkueen sisäisille pelisäännöille, niin nyt on aika sellaiset tuoda julki.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

AT
Jäsen
Jäsen

Post by AT »

Aamen. Samalla mielestäni voitaisiin katsoa joukkueesta kolmen vastaavan kärki, jonka komennossa mennään jos "ylempi" on poissa reeneistä tms. Ainakin näiden kolmen on mietittävä ja pidettävä mielessä muutama peruskuvio ja muutenkin tiedettävä, kuka pelaa mitenkin ja miten, jos on tarvis nopeille paikan muutoksille turneessa.

Edellisiin viesteihin liittyen toivon edelleen vapaata keskustelua siitä, miten etenemme kohti ekaa kierrosta. Lisäksi Aki aloittanee maanantaina ketjun ensi viikolla tai ensi viikonloppuna pidettävistä treeneistä Ykassa. Tapahtumaan liittyisi myös taktiikkapalaveri, vai mitä Mikko olet mieltä?
040 749 1441
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Kaunispoika wrote:Jos nyt ihan totta puhutaan niin henkilökohtainen mielipide asiasta on se, että joukkueessa on paljon potentiaalia.

Omasta puolestani voin sen sanoa, ettei ole minkäänlaista intoa täristä tämän asian kanssa.
Kun nyt se kenttäpohjan tilanne näyttää lupaavalta niin treenaan ylivieskassa niin paljon kuin voin.

Nyt jos joskus olisi tiimipalaverin paikka sillä ainakin mua alkaa vituttamaan.

Tuo luottamuspula ei ole niinkään kuviteltu juttu ja olen itsekkin huomannut.
Taisipa splatwebissä siitä olla mainintakin.
Miten tästä jatketaan onkin sitten toinen juttu.

Tehkää omat päätelmänne niin minä teen omani.
Tästä kaikesta huolimatta aion vetää treenejä tästäkin eteenpäin jos sitä minulta toivotaan.
Mitään en tyrkytä ja minun puolestani kaikki on tervetulleita menemään mihin haluavat treenaamaan.

Luottamuksesta vielä:
Jos tilanne näyttää siltä että minuun ei voida luottaa riittävästi niin väistyn mielelläni alemapaan divisioonaan luotettavampien edestä.
Voi vittu mitä pelleilyä. Jos kämmätään ja siitä sanotaan(eikä ole edes juuri sanottu) niin täällä alkaa jo kaks jätkää juoksemaan itku kurkussa.
Luottamusta menettää ainakin mun silmissä siinä että lupaa tulla paikalle ja ei sitten saavu eli sanoo/lupaa jotain ja sitä ei tee. Siitä tässä on kyse.
Ei siitä että jäi yhdet treenit välistä mutta oishan sen voinu laittaa foorumille että on tiedossa huippu keikka ja aion napauttaa lätyn täyteen. En pysty treenaamaan, kuin antaa kahden kaverin oottaa oulussa ja jne.

Syy on tieten hieman ontuva mutta onpahan olemassa kuitenkin.
Jos tästä jotain terapiaa pitää antaa niin siihen on kai jotku ammattilaiset olemassa.

Ei muuta kuin seuraavia taistoja päin. Alkaa tämä asia olemaan mun silmissä jo niin vanha ja tullut selväksi etten tätä jaksais märehtiä vaan enemmän sitä miten meistä tulee peinttimaailman kuninkaita.
Last edited by Orgil on 02 Jun 2007, 13:50, edited 1 time in total.
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

AT wrote:Jees, tällaistahan tämä on. Mutta kyllä joukkuehengen eteen on tehtävä myös töitä positiivisessa mielessä, ei auta että moititaan pelkästään jos ei reeneihin pääse. En tarkoita tällä nyt mitenkään sitä, että minua olisi moitittu treenamiseen osallistumattomuudesta.

Itse kaipaan lähinnä ensi alkuun puhtaita tiimipalavereita ja taktiikkasuunnitteluja. Toki tämä voidaan tehdä maalitreenien yhteydessäkin, mutta parempi olisi miettiä asiat ensin kahvipöydän ääressä kunnolla puhki. Ei minusta todellakaan riitä, että asioita mietitään hotellissa edellisenä iltana, tai että päälinjoja tehdään/muutetaan pelin lukutilanteessa. Silloin on varmasti liian myöhäistä.

Eikä tämän kauden osalta tosiaankaan vielä voida sanoa mitään, Jounikin tuumasi tässä vasta, että hekin ovat alkaneet vasta näihin aikoihin yleensäkään treenaamaan keväisin. Eli ei tässä minusta vielä kannata kirvestä mihinkään haudata, ennen kuin ollaan edes yritetty. Ensimmäinen kierros voi mennä vaikka kuinka huonosti, sen jälkeen on vielä täydet mahdollisuudet vaikka voittaa koko paska. Ja toiseen kierrokseen on 6 viikkoa aikaa, siinä ajassa treenaa vaikka Olympialaisiin.

Minusta tarvitaan nyt vain selvä suunnitelma, mitä tehdään ja miten. Palaveri pystyyn vaikka yhdessä maalitreenien kanssa ensi viikolla arkena. Siten että vähintään 5 meistä on paikalla, ja siinä joukossa joukkueen kapteeni ja varakapteeni. Ilman heitä on turha tehdä yhtään mitään.

Ja itselläni mieli on ainakin vähintään yhtä korkealla kuin se on ollut koko ajan. Tähän kauteen 1000+ euroa jo satsanneena sen ei parane muuta ollakaan, vaikka ei se pääasia ole.

Toivonkin nyt joukkueen pääarkkitehdeiltä selvät kommentit, missä mennään ja miten saadaan homma kasaan ensimmäiselle kierrokselle. Meidän pelin luisto ei todellakaan ole paljosta kiinni, ja varmasti ainakin Oulun suunnasta auto kulkee vaikka arki-iltana Ykaan palaveriin + reeneihin.

Mutta antakaa muutkin nyt rehellinen mielipide, jos ei jotain homma kiinnosta, ehdotan että kysytään kakkosen porukasta jos joku haluaa vaihtaa paikkaa. Taitoa on reippaasti myös siinä porukassa, eikä tämän hintaista hommaa kannata vasten tahtoaan tehdä, siinä pettää itsensä lisäksi reilun tukun muita.

Ja lopuksi haluan vielä terävöittää sitä, että minua kiinnostaa homma edelleen täysillä.

Ja vielä pari lisäkommenttia. Joukkueesta 2 asuu Oulussa, 4 Ykassa ja 1 Kokkolassa. Ei meidän tarvi lähteä Kemiin treeneihin, me voidaan tehdä se Ykassa. Minä ja Visa pääsemme kyllä pienellä sovituksella milloin vain.

Ja mielelläni kuulisin suoraan kapteenilta, miksei puoleen (3-4 pelaajaa) voi luottaa ja millä edellytyksin. Vai voitko Japa hieman selventää itse sanojasi? Itse en kyllä allekirjoita luottamuspulaa...?
Edelleen ei ole kyse siitä ette ei treeneihin pääse vaan siitä että sanoo jotani mitä ei tee.

Niin ja edelleen ainakin minä toivon akin jatkavan treenien vetämistä kuten ennenkin.
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Orgil wrote:Voi vittu mitä pelleilyä. Jos kämmätään ja siitä sanotaan(eikä ole edes juuri sanottu) niin täällä alkaa jo kaks jätkää juoksemaan itku kurkussa.

Jos tästä jotain terapiaa pitää antaa niin siihen on kai jotku ammattilaiset olemassa.
Jees, kiitti vinkistä. Noilla divariin menevillä rahoilla saakin sen verran terapia-aikaa, että pystyy ammattilaiselle vähän itkemäänkin. Onneksi tämä homma on täysin vapaaehtoista ja omakustanteista, että ei ole pakko tällaista sietää.

On hankala olla painttimaailman kuningas kun itkettää niin vitusti :cry:
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

japakkomies wrote:
Orgil wrote:Voi vittu mitä pelleilyä. Jos kämmätään ja siitä sanotaan(eikä ole edes juuri sanottu) niin täällä alkaa jo kaks jätkää juoksemaan itku kurkussa.

Jees, kiitti vinkistä. Noilla divariin menevillä rahoilla saakin sen verran terapia-aikaa, että pystyy ammattilaiselle vähän itkemäänkin. Onneksi tämä homma on täysin vapaaehtoista ja omakustanteista, että ei ole pakko tällaista sietää.

On hankala olla painttimaailman kuningas kun itkettää niin vitusti :cry:
Je kyllä se saattaa näkyvyyttä haitata. 8) , mutta you got to feel the force baby niin sen jälkeen silmät on vaan tiellä.
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Joo'o.. Tällainen keskusteluhan se sitä yhteishenkeä kohottaa..

On totta että treenaamaan pitäis päästä mutta itselläni on tällähetkellä työtilanne sellainen ettei varsinkaan viikonloppuja pahemmin ole. 48-52tuntia viikosta menee töissä ja loput nukkuessa. Eikä yhtään enempää mielenkiintoa kohota matka kokkolasta kemiin ja takaisin. Ylivieskaan olisi vielä sellainen ihan soppeli matka.

OT: Jos omistat vartija kortin ja hommat kiinnostaa niin kokkolassa töitä riittäis. Kesälomat on ruvennu pyörimään ja samalla miehityksellä mennään kuin talvellakin.

PoSeen olen tuolossa hengailemaan joten siellä voitaisiin jonkinlaista palaveria pitää kun näyttää että sinne on kohtuudella tulossa myös 1.div jengiä.

Jos uusi huutokoodi systeemi meinataan ottaa käyttöön niin siitä pitäisi kiireesti saada VIRALLINEN tiedote. Eikä sellainen että yksi mies mielessään koodit päättää vaan ne pitäisi porukalla pähkäillä. Tämänhetkisillä tiedoilla ainakin itse aion huudella sinistä ja punaista, tornia ja tölkkiä.. sanokaa sitten mitä sanottekin..
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Post Reply