Tervehdys!
Kirjoittelenpa tässä hieman työmaalta käsin metsäpelaamisen puolesta. Paranoia Ry riveistä löytyy paljon pelaajia. Yksi osa näistä kilpapelaajia, jotka aktiivisesti osallistuvat yhdistyksen kehittämiseen ja pelitoimintaan. Toinen ryhmä on sitten satunaisia pelaajiam joilla ei välttämättä ole vielä omia varusteita, mutta laji muuten kiinostaa. Kolmas ryhmä on sitten metsä/skenupelaajat, joista ikävä kyllä vain pieni osa on aktiivisia ja valmiita kehittämään tätä puolta yhdistyksen toiminnasta.
On totta, että kilpapelaaminen vaattii suuremman panostuksen ja näiltä pelaajilta usein odotetaan määrätietoista ja ahkeraa harjoittelua. Miksei näin voisi olla myös metsäpelaamisen suhteen? Suomessakin on jo muutaman kauden pyörinyt ihan varteenotettava metsäliiga, jossa kamppailevat kovimmat kotimaiset metsäpelaajaporukat. Olisi mahtavaa nähdä yhdistyksemme edustus myös skneaariopuolen turnauksissa yhtä vahvalla asenteella varustettuna kuin kilpapuolella.
Minulla on ehdotus. Kesäkaudelle viikottaiset treenit, joissa määrätietoisesti harjoiteltaisiin jotakin tiettyä strategiaa. Näitä voisi olla esim. kohteen haltuun otto tai sen puolustus. Harjoiteltaisiin ryhmänä toimimista ja kaivettaisiin esiin eri pelaajien vahvuudet. Kehitettäisiin yhdessä runko jonka mukaan edetä ja harjaantua hyväksi, toimivaksi joukkueeksi joka tovin harjoiteltuaan aiheuttaisi pelkoa ja inhoa suomalaisen metsäliigan lisäksi jopa Las Vegasissa.
Peräänkuulutankin nyt teitä satunaiset ja hieman aktiivisemmat metsäpelien ystävät. Lähtekää mukaan luomaan ja kehittämään toimivaa ja hyvin organisoitua metsäjoukkuetta yhdistyksemme riveistä. Panostusta vaaditaan, mutta se myös lopulta palkitaan.
Terv.
Kopin Matti
Metsäpelaajat aktiivisiksi
Metsäpelaajat aktiivisiksi
Matti Kopi
GSM: 555-yo-mama
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
- japakkomies
- Jäsen
Re: Metsäpelaajat aktiivisiksi
Loistava ajatus. Mikäli tuollaista olisi ollut pari vuotta sitten, (jolloin oli puolet vähemmän pelaajia) en olisi koskaan alkanut kilpaa pelaamaankaan.Copy wrote:Minulla on ehdotus. Kesäkaudelle viikottaiset treenit, joissa määrätietoisesti harjoiteltaisiin jotakin tiettyä strategiaa. Näitä voisi olla esim. kohteen haltuun otto tai sen puolustus. Harjoiteltaisiin ryhmänä toimimista ja kaivettaisiin esiin eri pelaajien vahvuudet. Kehitettäisiin yhdessä runko jonka mukaan edetä ja harjaantua hyväksi, toimivaksi joukkueeksi joka tovin harjoiteltuaan aiheuttaisi pelkoa ja inhoa suomalaisen metsäliigan lisäksi jopa Las Vegasissa.
Peräänkuulutankin nyt teitä satunaiset ja hieman aktiivisemmat metsäpelien ystävät. Lähtekää mukaan luomaan ja kehittämään toimivaa ja hyvin organisoitua metsäjoukkuetta yhdistyksemme riveistä. Panostusta vaaditaan, mutta se myös lopulta palkitaan.
Olen itse kyllä kiinnostunut. Ensi kaudelle on tosin kaikki sunnitelmat vielä auki, enkä voi luvata mitään. Minusta idea on hyvä. Mutta minun sijaan siellä olisikin hienoa nähdä niitä, jotka vähemmän pelaavat.
Jos olisi vastaavia pelejä edes 2 kertaa kuukaudessa (ja osallistujia riittävästi) olisi se vallan mainiota ja menestys metsäliigassa taattu.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
ilman muuta meidän kannattaisi alkaa pitämään omia pelejä metsäliigan säännöillä. Itseä pelottaa noin vähäinen kuulamäärä yhtä peliä kohti, mutta taas toisaalta oma lompakko tykkää ja antaahan tuo tilaa aidolla aivotyöskentelyllä rämäpäisen sylkemisen sijaan.
elii...joo, kannatan Veikon ehdotusta.
elii...joo, kannatan Veikon ehdotusta.
Matti Kopi