Päätepysäkki 9.10.2010
Moderator: modet
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Moro.
Mitenkäs noi kuula hommat, mistä ostetaan? porukallako yhteinen kasa kuulia? Mullon asiaa kuitenki Jounille perjantaina (Maskiin linssi) niin voisin tarpeen vaatiessa ottaa läjän palloa sieltä matkaan, tai jos joku teistä tarttee jotaki niin voin toimia kuriirina...
Todennäkösesti pääsen lähtemään perjantaina tossa vähän jälkeen 12 niin soitellaampa tuolta matkalta, että missä nähhään.
Mitenkäs noi kuula hommat, mistä ostetaan? porukallako yhteinen kasa kuulia? Mullon asiaa kuitenki Jounille perjantaina (Maskiin linssi) niin voisin tarpeen vaatiessa ottaa läjän palloa sieltä matkaan, tai jos joku teistä tarttee jotaki niin voin toimia kuriirina...
Todennäkösesti pääsen lähtemään perjantaina tossa vähän jälkeen 12 niin soitellaampa tuolta matkalta, että missä nähhään.
Marko Heikura
Joo eiköhän me porukalla osteta läjä palloa niinku on ollu tapana.Heiku wrote:Moro.
Kovin paljon sitä palloa ei kyl tarvitse. Viimevuonna taidettiin ottaa 5 laatikkoa ja tais jäädä melkein kaks ampumatta (muistaakseni).
Eli Jounilta vois ottaa kaks tai kolme laatikkoa ja jos tarvitaan lisää niin ostetaan sit paikanpäältä. Ja jotain laadukasta kuulaa mielellään..
Mulle voisit tuoda Jounilta piippu swabin, sellainen kakspäinen taittuva malli. Kiitos.
Mites Japalla se autojuttu? Meidän mammalle passas että mennään meidän autolla kunhan se saa jonkun kulkuvälineen siks aikaa tilalle.Hapsu wrote:Make tulee omia aikojaan Roista, eli me joudutaan kolmestaan hoitamaan se kyyti homma
Mulla on koko päivä vapaata eli lähtöaika passaa ihan miten vaan.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- japakkomies
- Jäsen
Autojuttu menee niin, että sillä pääsee kaustisille, jonne se sitten jää. Mulla on myös koko päivä vapaata.Rajis wrote:Mites Japalla se autojuttu? Meidän mammalle passas että mennään meidän autolla kunhan se saa jonkun kulkuvälineen siks aikaa tilalle.
Mulla on koko päivä vapaata eli lähtöaika passaa ihan miten vaan.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Tuleekin yllättävän paljon pelejä, eli saa varmasti ainakin sen kolme laatikkoa ottaa Jounilta.Wettis splatwebissä wrote:Pelilistojen teko työn alla. Puhtaaksi kirjoitusta vaille valmiit.
Julkaistaan ehkä joskus. Viimeistään nämä jaetaan joukkueille lauantaina.
Vedetään 3xsarja, joten kaikille tulee päivän aikana 18 peliä.
Tämä ihan siltä varalta, jos tahdotte sitä omaa kuulaa kantaa mukana
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
- japakkomies
- Jäsen
Fillu! Aivan liikaa joutuu pelaamaanRajis wrote: Tuleekin yllättävän paljon pelejä, eli saa varmasti ainakin sen kolme laatikkoa ottaa Jounilta.
Otetaankos loota mieheen Oisko se liikaa?
Jos Heiku tilailen Jounilta kilkkeitä, niin muista ottaa mukaan sitten sieltä.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
Loota mieheen on ihan okjapakkomies wrote: Otetaankos loota mieheen Oisko se liikaa?
Ja muistakaa ottaa omat liinavaatteet tai makuupussi mukaan!!Himoksen täti wrote:Hei!
Tervetuloa HimosLomille!
Tässä HimosLomien info tulijalle. Muista ottaa varausnumero mukaan.
Majoituskohteen saa käyttöön alkaen klo 16, mutta näin hiljaisena aikana
se on mahdollista saada jo aikaisemmin. Ole ystävällinen ja soita tulopäiväsi
aamulla vastaanottoon, saako mökin jo aikaisemmin käyttöön.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto