AssDef 05 taistellaan Podkanverisilläkenturoilla 3.9 klo. 11 alkaen. AssDef on taisteluista omituisin, sillä mukana on pumput! Ilmoita siis osallistumisesi tänne. Ilmoita myös mikäli tarvitset jotain varustetta, niitä hankitaan mahdollisuuksien mukaan. Pumppujen vuokrauksesta ota yhteyttä allekirjoitaneeseen.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.9
Jos omistat jonkin kummallisen merkkaimen tai puoliautomaatin, ota se varalta mukaan.
EDIT:
Tilanne on muuttunut jälleen. Pumppuja on sittenkin saatavilla. Niitä tulee olemaan 8 kpl.
Last edited by japakkomies on 02 Sep 2005, 15:46, edited 4 times in total.
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Ilmoitan itseni, Teron ja Soukan Annen taisteluun. Itselläni on kuulaa etc. Tarvitsen vain aseen ja kaasun. Tero ja Anne tarvitsee kokosetin (ase,kaasu,kuulat,maski).
Kyyti järjestyy ainakin nyt ilmoittamilleni henkilöille. Kokkolasta mahdollisille tulijoille järjestyy kyyti ykaan ainakin.
Last edited by istuallaan on 31 Aug 2005, 11:35, edited 1 time in total.
Jos hommaat mulle pumpputyökalun niin tulen aiheuttamaan havokkia ja Säilynperän palosta puhutaan vielä sadan vuoden päästäkin
Eli mukana olen, yllätysyllätys
Si! Dis is Jose Pedro Alvarez. Solid dictatorship and drugtrafficing since 1978.
Meistä riippumattomista syistä, pumppumerkkaimet ei ole huomenna saatavilla näillä näkymin. Joten pelit joudutaan pelaamaan puoliautomaateilla. Pumpullakin saa yhä pelata, jos sellaisen jostain saa.
Pahoittelen.
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.