Jos joku on menossa/tulossa nivalasta huhmariin kokoukseen niin ois ihan ok jos yksi Keisari mahtuis kyytiin.. jotenki vaan tuntuu ettei oo ajokunnossa...
Mika Rajaniemi Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
mukavasti lunta vois olla parempi vaihtohto hivenen siirtää tapahtumaa ellei sit halua istua nuotiolla kokopäivää...olen meinaa rämpinyt metsässä tällä viikolla puunhakkuussa ja siellä kastuu sekä sisältä ja ulkoa nopeasti.tai hommatkaa sit kunnon metsäsuksia ja pelit käyntiin mut illalla nähdään huhmarissa...
Japakkomies kiittää sydämensä pohjasta Scenario-organistaatiota loistavan pelipäivän toteuttamisesta sekä "kaikkia Paranoia ry:n jäseniä jotka ovat osallistuneet tämän... ekskursion mahdollistamiseen".
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Kiitos! Pelit oli adrenaliini pitoisia! Jälkipelit kärsivät ulkoilmamyrkytyksestä, mutta se ei hauskanpitoa estäny (joku mainitsi makkaran). Seuraavan kerran kun mennään AMMOO!!!hon pelaamaan niin toivoisin, että antaisitte minun kiivetä itse sinne yläkertaan. Polovet mustelmilla...