RPS Kylpylä Open
Moderator: modet
- japakkomies
- Jäsen
Teidän matkahan kulkee Seinäjoen kautta?
Ne mun työkalut huuta varmasti jo koti-ikävää, voisivat hypätä matkasta Seinäjoella. Olikohan jotain muutakin vai muistelenko vain?
jussi, jos sitä sun mutkaa pitää kattoa niin senhän voisi takaisin tullessa jättää mulle niin tuon sen tuonne virkistäytymispäivälle takaisin sulle, jos siis oot pelaamassa tuolla.
Ne mun työkalut huuta varmasti jo koti-ikävää, voisivat hypätä matkasta Seinäjoella. Olikohan jotain muutakin vai muistelenko vain?
jussi, jos sitä sun mutkaa pitää kattoa niin senhän voisi takaisin tullessa jättää mulle niin tuon sen tuonne virkistäytymispäivälle takaisin sulle, jos siis oot pelaamassa tuolla.
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Siis joo ku kerran lupasin niin sinne lähen(jos kukaan kovempi ei lähe völijyyn) ja se pasoo kyllä mulle, ja jos kalu(j)as haluat niin ruinaa RajikseltaTheimp wrote:Teidän matkahan kulkee Seinäjoen kautta?
Si! Dis is Jose Pedro Alvarez. Solid dictatorship and drugtrafficing since 1978.
Any of you homos touch my stuff, I'll kill ya.
Dodii.. Ja lopullinen pelaajalista on seuraavanlainen:
Minä
Kaunispiika Aki
Säilynperän kauhu, Jussi
Hapsu The Kanniaalio
Stadin kundi Ari
Eiköhän nyt sitte pysytä tässä ettei mee HERRRMOT!
Honkkeli Pekka pelaa... tai sitten ei. Tai ainakin jeesaa kuvioissa yms.. tai sitten ei.
Tuli tossa mieleen että kannattaisko hyödyntää tämä:
Minä
Kaunispiika Aki
Säilynperän kauhu, Jussi
Hapsu The Kanniaalio
Stadin kundi Ari
Eiköhän nyt sitte pysytä tässä ettei mee HERRRMOT!
Honkkeli Pekka pelaa... tai sitten ei. Tai ainakin jeesaa kuvioissa yms.. tai sitten ei.
Tuli tossa mieleen että kannattaisko hyödyntää tämä:
Eli unohetaanko ne pearlit ja pelataan koko turnee samalla pallolla.. Sais "ilmaset" safkat ja vois käydä saunassa jos siltä sattuu tuntumaan.NopeaHopea splatwebissa wrote:Pallonsa koko joukkueena paikan päältä ostaville bonuksena 5kpl Ikaalisten Kylpylän lounaskortteja & sisäänpääsyt Vesitropiikkiin (arvo yht. 135€,voimassa pelipäivänä).
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- Kaunispoika
- Jäsen
Jouni järkkäilee vissiinki vaan sitä ilmahuolto hommaa..
Paikanpäältä saatavat kuula merkit:
- RPS Premium 45€/ltk
- RPS All Star 50€/ltk
Eikös tuo all star ollu ihan kohtuullista kuulaa?
Niin ja jos joku haluaa/uskaltaa luovuttaa niin otetaan vastaan varalle mutkia, ilmalekoja ja boxeja..
Paikanpäältä saatavat kuula merkit:
- RPS Premium 45€/ltk
- RPS All Star 50€/ltk
Eikös tuo all star ollu ihan kohtuullista kuulaa?
Niin ja jos joku haluaa/uskaltaa luovuttaa niin otetaan vastaan varalle mutkia, ilmalekoja ja boxeja..
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
- Kaunispoika
- Jäsen
Palloista
All star on ihan toimiva pallo. Fillissä se häviää jonkin verran pearlille imho, mutta muuten on kyllä hyvää kuulaa. Kyllä siinä kulettamisessakin pallolle hintaa tulee kun ja jos 10 keissiä kuulaa änkee autoon ja kulettelee. Jos ei tuu hintaa niin roudaamista kuitenkin.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Re: Palloista
Jouni aiko viedä ne pearlit paikanpäälle..Orgil wrote:Kyllä siinä kulettamisessakin pallolle hintaa tulee kun ja jos 10 keissiä kuulaa änkee autoon ja kulettelee. Jos ei tuu hintaa niin roudaamista kuitenkin.
Mun mielestä voitas pelata tuolla all starsilla koko turnee.
Mitäs mieltä muut ovat?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Re: Palloista
ah ok vittuako mä taas täällä sotken kun en oo ees tulossaRajis wrote:Jouni aiko viedä ne pearlit paikanpäälle..Orgil wrote:Kyllä siinä kulettamisessakin pallolle hintaa tulee kun ja jos 10 keissiä kuulaa änkee autoon ja kulettelee. Jos ei tuu hintaa niin roudaamista kuitenkin.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
- Kaunispoika
- Jäsen
Jos Jussille ja Hapsulle passaa niin lähetään ajeleen jo heti aamusta ni ei Akin tartte ajella junalla. Eiköhän siellä keksitä tekemistä päivällä.Kaunispoika wrote:lähden ylivieskasta jo aamulla tampereelle. kamat pitäis jotenkin saada tulemaan teidän kyydissä...
milloin te ootte treella?? siis aikataulua?
ja oliko se Janne lähdössä kans vai ymmärsinkö väärin?
Niin ja niitä varamutkia/pulloja/boxeja oltas vielä vailla.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Miten aamusta?Rajis wrote:
Jos Jussille ja Hapsulle passaa niin lähetään ajeleen jo heti aamusta ni ei Akin tartte ajella junalla. Eiköhän siellä keksitä tekemistä päivällä.
Si! Dis is Jose Pedro Alvarez. Solid dictatorship and drugtrafficing since 1978.