NES Tukholma la 28.10.

ilmoitukset turnauksista + ilmoittautumiset

Moderator: modet

Jussi
Jäsen
Jäsen

Post by Jussi »

Tsemiä!
Si! Dis is Jose Pedro Alvarez. Solid dictatorship and drugtrafficing since 1978.

Any of you homos touch my stuff, I'll kill ya.
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Tsemiä peleihin!!
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
istuallaan
Jäsen
Jäsen

Post by istuallaan »

Vaikka keli näyttääki olevan ihan persiillään toivottavasti pelit luistaa ja piäksättä kaikki!
Johanna Lammassaari
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

Toivottavasti ovat etes pääseet lähtemään.
Suurin osa laivoista on seisonut myrskyn takia satamassa... :roll:
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

>> Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball <<
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

hyviä pelejä... toivottavasti pääsette laivalla yli
Theimp

Post by Theimp »

Pete wrote:Toivottavasti ovat etes pääseet lähtemään.
joo mut ei tää laiva :)
Perille päästiin ja matka oli kuin vuoristoradalla silmätkiinni, muutaman tunnin keinutti siihenmalliin yöllä että meinasi sängystä välillä pudota. Jäi nukkuminen vähän vähälle muutenkin.

Pelipaikka oli ISO ja järjestelyt toimivat, ei mitään turhaa säätämistä. Peli meni kuitenkin persiilleen, voitettiin 1/7, eli RED FORT vietiin.
Taso oli aika kova ja tiimi mitä sattuu, tasaisi pelejä kuitenkin tuli eikä ihan heittopussina oltu. Pienestä kiinni monta peli... Itse sain pudotettua jopa yhden URHON :P

Eli Urho voitti koko homman ja me oltiin varmaan toiseksiviimesiä tai jotain...
Kirjettelen lisää kun päästään Turun satamaan, nyt aamupalalle...
Kuviakin on muutamia, pistänkö Pete sulle niin saat lisäillä sivuille vai?
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

Theimp wrote:Kuviakin on muutamia, pistänkö Pete sulle niin saat lisäillä sivuille vai?

Joo laitahan tuleen ne tänne päin ni lätkin tuonne sivuille ne...
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Kiitoksia pojille meidän edustamisesta! On hienoa, että tuonnekkin joukkue lähti, ehkä tuliaisina saadaan me muutkin pala kokemusta?
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Theimp

Post by Theimp »

Theimp wrote:
Pete wrote:Toivottavasti ovat etes pääseet lähtemään.
joo mut ei tää laiva :)
Perille päästiin ja matka oli kuin vuoristoradalla silmätkiinni, muutaman tunnin keinutti siihenmalliin yöllä että meinasi sängystä välillä pudota. Jäi nukkuminen vähän vähälle muutenkin.

Pelipaikka oli ISO ja järjestelyt toimivat, ei mitään turhaa säätämistä. Peli meni kuitenkin persiilleen, voitettiin 1/7, eli RED FORT vietiin.
Taso oli aika kova ja tiimi mitä sattuu, tasaisi pelejä kuitenkin tuli eikä ihan heittopussina oltu. Pienestä kiinni monta peli... Itse sain pudotettua jopa yhden URHON :P

Eli Urho voitti koko homman ja me oltiin varmaan toiseksiviimesiä tai jotain...
Kirjettelen lisää kun päästään Turun satamaan, nyt aamupalalle...
Kuviakin on muutamia, pistänkö Pete sulle niin saat lisäillä sivuille vai?
Nyt on reissusta palattu.
Tuo halli oli aika iso kompleksi, 6000m2 tilaa pelkästään peintille, 2 kenttää joista toinen skenu-kenttä, kolmannelle kentällekkin oli paikka mutta kuulemma ollut 3 vuotta jo rojuvarastone. Verkko oli kyllä paikaallan... Yläkerrassa oli vielä reball-pelikenttä ja erillistä treenailutilaa. Tuolla ei itse käyty mutta isot pojat kertoivat.
Samassa yhteydessä oli muutakin aktiviteettiä, sählyä, petangia yms. sekä muutama kahvila. Koko homma oli puoliksi kallion sisällä, kuulemma jokin vanha viinavarasto.

En katsonut kelloa koska saavuttiin paikanpäälle mutta pelit olivat jo alkaneet. Ihan uutena juttuna oli ID-kortit joka sääntöjen mukaan piti esittää joka kerta kun kentälle meni ja ilman sitä ei päässyt pelaaja-alueelle, guest-kortti oli erikseen tiimin maskoteille yms. Kortin sai tilattua näppärästi netistä niin ei tarttenu sielä täytellä lippuja ja lappuja, hinta oli pelaajakortilla 23e ja Guestkortti 5e. Kortit saatiin mutta eipä niitä missäänvaiheessa kyselty eikä näytelty.

Kenttää päästiin lukemaan ennen pelejä, ihan uus juttu oli myös katosta kiinnitetty syndi joka oli ilmassa. Tuo esti ampumasta lähtöpisteestä lähtöpisteeseen, muuten olisi ollut vähän ikävää...
Muuten kenttä oli ihan ok, pylväitä oli mutta ne oli käytetty onnistuneesti hyväksi leiskassa ja olivat sen verran isoja että niitä voi käyttää syndinä.

Paikanpäällä oli Sissoksella myyntipöytä pystyssä ja pallot ostettiin Tuurelta, maksun onnistui sopia tapahtuvaksi suomessa tai paikanpäällä ihan euroina. Valittiin palloksi X-ball bronze vaikka itse olin erimieltä, hintaa laatikolla oli 41e!

Mutkat saatiin oma toimisesti kronotettua ennen pelejä eikä suomesta tuttua kronotuomarille kronottamista ennen pelin alkua ollut, mutta kentälle ei päässyt kirkkaalla boksilla.

Ottelulistan mukaan pelien välissä oli n.20min aikaa valmistautua seuraavaan matsiin, muuten pelit pyörivät hyvin ilman odotteluja. Tuomareita oli riittämiin ja pelien välissä pikkupojat kävivät harjaamassa pallot reunoille ja pyyhkimässä syndit. Tämä ei tuottanut mitään viivästelyjä tms. vaan homma kulki tosi mukavasti. Deathboxiin mennessä mutka piti jättää sille varatulle paikalle, ilmeisesti sitä ei olisi saanut sammuttaa mutta itse ainankin laitoin varmistimen päälle (joo ionissa on semmonenkin ominaisuus).
Omat pelit eivät oikein kulkeneet, vaikka aika tasaista olikin ja monta peliä oli pienestä kiinni niin vain yksi tiimi voitettiin. Itse en päässyt fiilikseen ollenkaan, loppua kohden oma pelini parani ja urhoa vastaan olin viimeisenä kentällä pudottaen yhden vastustajan.
Tuossa samassa pelissä Kalasniemi eliminoitiin siitä syystä ettei piippu ollut kiinni päädyssä pelin käynnistyessä, piipun piti ilmeisesti olla päätylevyssä kiinni joka oli pään korkeudella ja jani piti piippua alhaalla tuon levyn jalassa kuten moni muukin, myös minä. Emme kuitenkaan huomanneet että ketään muuta olisi tästä eliminoitu...
Ainoat kronottamiset tuomareiden toimesta oli yhdessä pelissä kun pelin jälkeen koko tiimi kronotettiin kerralla, lähtönopeuden olin itse kronotellut sinne 270-280 tienoille mutta tuomarin kronottaessa se oli 299, Kalasniemellä 298. Aika paljon heitteli lähdöt kun niitä yhdessä ihmeteltiin...

Pallo toimi ok, itellä oli piippubreikkejä jonkinverran, vaihdoin insertin heti ekan jälkee mut ei ne ihan loppunu, myös bounssailua havaittiin paljon, kalasniemi tykitti erästäkin tuomaria perseelle 5 kertaa eikä yksikään hajonnut. Vastustajasta bounssaili vielä enemmän...ehkä toinen pallo olis ollut parempi valinta...5 laatikkoa palloa kulutettiin, tosin sitä jäi reilu laatikko puikkoihi, urho taisi kuluttaa saman verran. Itse en päässyt kertaakaan bulkkaamaan, kerran oli pallot ihan finaalissa ja muutaman kerran olin bulkkaamassa kun tuli noutaja, taisi kyllä vastustaja lähteä samalla, ylijuoksua yrittivät kun olin fiftyssä..

Lohkossa oli 7 tiimiä eli 6 peliä + yhtä tiimiä vastaan pelattiin 2 kertaa koska säännöt määräävät että 7 peliä on minimi.

Eipä tässä oikein paljon muuta peleistä ole kerrottavaa, enskerralla parantamaan tulosta.

Enskeralla myös tietää asioita mitkä on hyvä hoitaa etukäteen, esim. kruunujen vaihto. Nyt kun ei oikein tiennyt kelpaako eurot vai ei ja miten hommat menee. ID-kortit piti maksaa kruunuilla ja tottakai ruokaakin oli ollu kiva ostaa. Onneksi mäkissä kelpasi seteli eurot. Sissokselle kelpasi tietty eurot.
Siellä oli myös peintti-myymälä jossa oli kaikkee kivaa krääsää.
Uutta enkeliä (a1 vai mikä se oli) tuli käpäiltyä, pieni ja kevyt!
En oo ikinä tykänny enkelin muotoilusta ja koosta mut toi alkoi oikeesti kiinnostamaan!
Löytyi myös SP-8 ja spyderin skenumutkaa, MR2 vai mikä oli ainakin yksi..

Reissu oli kaikinpuolin mukava ja kivaa oli.
Rahaa meni se 200e pakollisiin kuluihin ilman tax-free ostoksia. Ens kerralla lähen kattomaan jos en oo pelaamassa!
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Theimp

Post by Theimp »

Lisätään vielä että tulokset sai katsella näytöltä, en tiedä kuinka nopeasti päivittyivät mutta ainakin pelien jälkeen olivat nopeasti nähtävillä. Vieressä oli toinen näyttö jossa pyöri slideshowssa tuoreita pelikuvia kentältä. Kiva systeemi!

Egoja sekä etekkejä oli erittäin paljon, en tainnut nähdä yhtäkään Dyen-merkkainta jos suomalaisia ei lasketa. Myös ioneita oli, tuunaamatomina :P

Kuvat pakattuna www.saarenmaki.net/nes
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
FORT

Post by FORT »

Good afternoon!
The team RED FORT thanks you for interesting game in Stockholm
We hope many times will meet in following year.
Come on our new site, we shall be glad to you, has specially opened new section
" Talking paintball - board for our English-speaking guests. "
I am sorry for the English :?
8)
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

FORT wrote:Good afternoon!
The team RED FORT thanks you for interesting game in Stockholm
We hope many times will meet in following year.
Come on our new site, we shall be glad to you, has specially opened new section
" Talking paintball - board for our English-speaking guests. "
I am sorry for the English :?

hi,

that's good idea.
I will open new section...
Lets continue writing and planning of meetings etc. in there.

Anyway, welcome to our board!
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

se varmaan tarkoitti että niiden poartilla
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Kaunispoika wrote:se varmaan tarkoitti että niiden poartilla
niinpä..
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

jahas... niihän tuo näyttää olevankin...
kiireessä luettu työpäivän keskellä...

Eipäs tehdä sitten asialle mitää :D
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Pete wrote:Eipäs tehdä sitten asialle mitää :D
Tuskin siitä haittaa olisi...?
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
istuallaan
Jäsen
Jäsen

Post by istuallaan »

japakkomies wrote:
Ei munkaan mielestä olis pahasta.
Johanna Lammassaari
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

istuallaan wrote:
japakkomies wrote:
Ei munkaan mielestä olis pahasta.
Noita ulkomaisia kirjoittilijoitahan on tulossa tänne ikkunoista ja ovista niin toki se kannattaa tehdä.

No eipähän noita suomalaisia foorumeita oo jossa ois englantilaisia osiota oo tältä tiimoilta tullu mieleen.
Arppa
Jäsen
Jäsen

Post by Arppa »

Totuus on tyranni.

URHO voittaa kaikki
FORT

Post by FORT »

New work of our masters
Photoclip http://www.paint-fort.net.ru/index.php
Welcome
8)