juuri näitä oli tarkoitusRajis wrote:Tarkkuutta ja muuveja vois kans treenailla.
Treenit 29.7. Kemissä
Moderators: Kaunispoika, modet
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Jos huomenna sataa homona vettä niin pidetäänkö treenit torstaina? Eihän me tietenkään sokerista olla tehtyjä mut kivempi ois treenata kuivalla.
Last edited by Rajis on 31 Jul 2007, 08:19, edited 1 time in total.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- Kaunispoika
- Jäsen
Juu ei, huollan mielellään itse vehkeeni;) Kyllä Jaakon kuivaus toivottavasti riittää, mutta jos joku on ajamassa tänne päin niin ottakaa mutka silti kyytiin, ampumalla sen parhaiten varmistaa.
Minulle ei käy torstai, on vanhempainohjauskoulutusjudanssi neuvolassa. Jostain syystä olivat unohtaneet meidän ekalta koulutuskierrokselta.....tana.
Minulle ei käy torstai, on vanhempainohjauskoulutusjudanssi neuvolassa. Jostain syystä olivat unohtaneet meidän ekalta koulutuskierrokselta.....tana.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Siis miten niin ei treenailla huomenna jos ilma on ok???? Näyttäs olevan tulossa porukkaakin kohtuudella. Onko Mikon mielipiteellä ennenkään ollut väliäAT wrote:Nähtävästi ei reenailla huomenna? Ilma näyttää kyllä tällä hetkellä tulevan olemaan ihan OK. Saako joku Mikon kiinni mielipidettä varten?
Jos vedetään vaikka sellanen linjaus että jos klo 14.00 sataa vettä niin sitte siirretään treenit torstaille.. vai?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
mulle käy kaikki...
voidaan treenata tänään (keskiviikko) tai huomenna tai sekä, että.
rajiksen ehdotus kuulostaa hyvältä.
eli jos ei sada klo 14 niin treenit tänään (keskiviikko) ja jos sataa niin torstaina.
voidaan treenata tänään (keskiviikko) tai huomenna tai sekä, että.
rajiksen ehdotus kuulostaa hyvältä.
eli jos ei sada klo 14 niin treenit tänään (keskiviikko) ja jos sataa niin torstaina.
Last edited by Kaunispoika on 01 Aug 2007, 12:06, edited 1 time in total.
- japakkomies
- Jäsen
http://vip.foreca.com/
Sademäärä näyttää vielä sadetta 18-20. Itse en ainakaan tohtine lähteä, kun pitäisi vielä yksin ajella. Visa menee omia reittejään.
Sademäärä näyttää vielä sadetta 18-20. Itse en ainakaan tohtine lähteä, kun pitäisi vielä yksin ajella. Visa menee omia reittejään.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Pete wrote:Vois näillänäkymin olla et tulisin kans käymään paukutteleen jos ei tule ohjelma muutoksia.
Eli onko muita oulusta menijöitä ni vois mennä kimma kyydillä??
Joo-o, vaikuttaa touhu hieman siltä että en jaksa lähtee tulemaan (vesisade ei olis kyllä este omalla kohdalla)...
Katellaanpa toisella kertaa.
- Kaunispoika
- Jäsen