Powerplaylta luultavasti saa lainaan jos ei Paranoian boksit riitä. ja joo itsekkin tuon oman mutkan lainaamiselle on samat kriteerit ko rajiksellaRajis wrote:Onko meillä muutes ylimääräsiä painovoima bokseja?
Lumisota 2010
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Jotenkin itse ajattelin vain siltä kantilta, että joku outoa vehjettä lainaava epähuomiossa päästää jonkun toisen porukasta taukopaikalla sokeaksi. Mutta onhan siinä tuo raha-aspektikin.Rajis wrote:Riippuu vähä että miltä kantilta tuota "uskallatko lainata" juttua kattelee. Ei se pelota että sieltä joku tulee vastaan sen mun demarin kans ja yrittää vetää 10 kuulaa tauluun. Enempi pelottaa se, että se joku vetää turvalleen ja ja saa sen mutkan rikkipoikkikatkisolmuun. Alkaa kuitenki olemaan sen verran arvokkaita vehkeitä että pitää hieman katella kenelle lainaa.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Soiteltiinkin jo tuossa, mutta tosiaan kuulat ja järjestelyt on ok. Saunahommat jää ainaki multa väliin ku pitää mennä illaksi kahva-apinoimaan pubin ovelle.japakkomies wrote:Tylsää vetää monologia, mutta onhan meillä kuula, järjestely ja saunahommat kunnossa?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- Kaunispoika
- Jäsen
Njoo. Homma edistyypi.
Oon tulossa käymään joka tapauksessa paikalla vaikka mikä olis.
Eukon kaveri ukkoineen tulee käymään viikonlopuksi ja vähän siinä arvelin, että josko se olis halunnut pelata pikkaisen palloa.
Ainoa juttu on, että ei oo vielä mitään tietoa tuleeko vaiko eikö.
Tuo selviää kunhan Taija saa kysytyksi.
Eli kaivataan mahdollisuutta ostaa yksi pussi kuulia.
Mä en taida pelihommiin tällä(kään) kertaa kun ei tuo metsäpelaaminen ole vieläkään mun juttu.
Makkaraa osaan kyllä paistaa ja kaljaakin osaan ryypätä.
Meinasin siinä tosiaan ottaa pienet kännit.
Saunahommat kiinnostais mutta se melkein kaipailis sitä eukon kaverin miestä matkaan.
Mulla on siis nykyään semmonen pakettimallin automoobiili, jossa on kaksi istumapaikkaa.
Huomenna on tarkoitus ottaa vähän jo viinasta vissiinkin ja tehdä joku helevetin pöytä. En pääse mutkatalkoisiin vaikka miten yrittäis.
Helevetti kossit. Ei oo helppoa olla tonttumies.
FAQ:
- tuletko?
- tulen!
- Juotko?
- Juon!
- Saunotko?
- Toivottavasti!
- Tarvitko palloa?
- Ehkä yhden pussin!
- Voitko kuskata tavaraa?
- Voin mutten ehkä ihan heti aamusta!
- Ootko tylsä?
- Kyllä!
- Etkö tuu rassaamaan öljyisiä pyssyjä?
- En!
Oon tulossa käymään joka tapauksessa paikalla vaikka mikä olis.
Eukon kaveri ukkoineen tulee käymään viikonlopuksi ja vähän siinä arvelin, että josko se olis halunnut pelata pikkaisen palloa.
Ainoa juttu on, että ei oo vielä mitään tietoa tuleeko vaiko eikö.
Tuo selviää kunhan Taija saa kysytyksi.
Eli kaivataan mahdollisuutta ostaa yksi pussi kuulia.
Mä en taida pelihommiin tällä(kään) kertaa kun ei tuo metsäpelaaminen ole vieläkään mun juttu.
Makkaraa osaan kyllä paistaa ja kaljaakin osaan ryypätä.
Meinasin siinä tosiaan ottaa pienet kännit.
Saunahommat kiinnostais mutta se melkein kaipailis sitä eukon kaverin miestä matkaan.
Mulla on siis nykyään semmonen pakettimallin automoobiili, jossa on kaksi istumapaikkaa.
Huomenna on tarkoitus ottaa vähän jo viinasta vissiinkin ja tehdä joku helevetin pöytä. En pääse mutkatalkoisiin vaikka miten yrittäis.
Helevetti kossit. Ei oo helppoa olla tonttumies.
FAQ:
- tuletko?
- tulen!
- Juotko?
- Juon!
- Saunotko?
- Toivottavasti!
- Tarvitko palloa?
- Ehkä yhden pussin!
- Voitko kuskata tavaraa?
- Voin mutten ehkä ihan heti aamusta!
- Ootko tylsä?
- Kyllä!
- Etkö tuu rassaamaan öljyisiä pyssyjä?
- En!
- Kaunispoika
- Jäsen
5 vs 6 vissiin me pelattiin eka erä eli 11? voin toki olla väärässäkinhapsu wrote:Oliko paljonki porukkaa?
muuten ihan mukava reissu lukuunottamassa paria känniääliötä. sori nyt vaan jos tämä jotakuta sattuu loukkaamaan, mutta omasta mielestäni varsinkin tollasissa vähänkään isommissa peleissä, mihin tulee porukkaa kauempaakin tulisi alkoholin suhteen vetää nollatoleranssi. itse olin kokoajan varuillani kyseisten henkilöiden vuoksi, kun sitä nyt räiskittiin taukopaikalla menemään ja piippusukista sai muistutella
miinuksia tuli myös omalta taholta, kun otin epähuomiossa saman jalan eräkengät mukaan, joilla oli tarkotus pelata. noh, sujui peli lenkkareillakin umpihangessa, tosin välillä tahto varpaita palella
plussaa: kaikki muu
Sami Saario
- Kaunispoika
- Jäsen
Ihan lepponen meininki oli ja pelaajia oli kivasti.
Kyllä sun Sami pitää ymmärtää myös se, että jokainen menee tyylillään.
Jos tuo olis ollut urheilutapahtuma niin sitten olis ollu nollatoleranssia.
Mutta nuo oli pelit ja tarkoituksena pitää hauskaa tavallaan.
Paskaako tuosta jos olikin osa jengiä kännissä.
Mitään ei kuitenkaan sattunut ja se on pääasia.
</paasaus>
Kyllä sun Sami pitää ymmärtää myös se, että jokainen menee tyylillään.
Jos tuo olis ollut urheilutapahtuma niin sitten olis ollu nollatoleranssia.
Mutta nuo oli pelit ja tarkoituksena pitää hauskaa tavallaan.
Paskaako tuosta jos olikin osa jengiä kännissä.
Mitään ei kuitenkaan sattunut ja se on pääasia.
</paasaus>
Vaikken mukana ollutkaan niin osallistun kuitenkin.
Oluen suhteen on oltu vapaamielisiä, mut se on totta että kun alkaa näyttämään liian huolettomalta mutkan kanssa kikkailu niin siihen pitää puuttua, ettei käy vahinkoja.
Koitetaan muistaa jatkossa ja pitää mainita ennen pelejä että millä säännöillä mennään.
Oluen suhteen on oltu vapaamielisiä, mut se on totta että kun alkaa näyttämään liian huolettomalta mutkan kanssa kikkailu niin siihen pitää puuttua, ettei käy vahinkoja.
Koitetaan muistaa jatkossa ja pitää mainita ennen pelejä että millä säännöillä mennään.
Juha Iivarinen
040 5645426
"Anything’s possible with Commander Cuckoo-Bananas in charge"
040 5645426
"Anything’s possible with Commander Cuckoo-Bananas in charge"
Joo pari heppua oli melko hönös. Ja kyllä, piippusukista sai muistutella.. MYÖS OMALLA MUTKALLA PELANNEITA, vieläpä useampaan kertaan!
Ja kuten Aki sanoikin, oli nuiden pelien tarkoitus olla hauskanpito tapahtuma. Jos sielä jollaki ensimmäistä kertaa lajia kokeilevalla sattuu olemaan boksissa hitti eikä hän ymmärrä lähteä menemään, niin mun mielestä tuon luonteisessa tapahtumassa on aivan turha alottaa mitään helvetillistä huutoa ja paasaamista. Toki asiasta voi mainita, mutta sellanen paasaaminen ja vittuilu mistä toinen pahottaa mielensä, on mun mielestä TODELLA perseestä. On ihan eri asia pelata turnauksessa kuin tuommosissa makkaranpaisto peleissä, ja kokeneemman pelaajan tulisi osata asennoitua pelitapahtumaan sen luonteen vaatimalla tavalla.
Ja kuten Aki sanoikin, oli nuiden pelien tarkoitus olla hauskanpito tapahtuma. Jos sielä jollaki ensimmäistä kertaa lajia kokeilevalla sattuu olemaan boksissa hitti eikä hän ymmärrä lähteä menemään, niin mun mielestä tuon luonteisessa tapahtumassa on aivan turha alottaa mitään helvetillistä huutoa ja paasaamista. Toki asiasta voi mainita, mutta sellanen paasaaminen ja vittuilu mistä toinen pahottaa mielensä, on mun mielestä TODELLA perseestä. On ihan eri asia pelata turnauksessa kuin tuommosissa makkaranpaisto peleissä, ja kokeneemman pelaajan tulisi osata asennoitua pelitapahtumaan sen luonteen vaatimalla tavalla.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto