Draxxus 5-man ja 7-man, 7.5.2006
Moderator: modet
Voin sanoa että ollaan kyllä käytetty jonkin verran aika tähän että olisi löytynyt hyvä auto kohtuu hintaan.
Hyviä autoja on kyllä löytynyt mutta kohtuu on ollut kaukana.
Hyviä autoja on kyllä löytynyt mutta kohtuu on ollut kaukana.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
- japakkomies
- Jäsen
multa menny tuollainen järkihinta kokonaan ohi, mutta maksu on suoritettu tänään tuonne paranoian tilille draxxuksestaJapakkomies wrote:Kenellä oli se kontakti siihen autoon nivalassa, jota vuokrattiin sählyseuroille? Siinä oli muistaakseni kohtuu hinta.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Jos kyydityksien suunnittelua helpottaa niin mä ja Mika A voitais tulla vasta lauantaina...
Edit:
Voin kyllä ajaa sitten osan/kokomatkan. Mitä ilmeisemmin otan gps-navigaattorin matkaan niin ei ole pelkoa eksymisestäkään...
Edit:
Voin kyllä ajaa sitten osan/kokomatkan. Mitä ilmeisemmin otan gps-navigaattorin matkaan niin ei ole pelkoa eksymisestäkään...
Last edited by Theimp on 26 Apr 2006, 12:47, edited 1 time in total.
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
akillahan on hyvä auto vai saako tikkakoski mahdollisesti jonkun oikean auton lainaan? eli diiseli vermeen?
Tilannehhan näyttää tällä hetkellä tältä
Perjantaina
Mikko
Pete
Japa
Jussi
Hapsu
Lauantaina
Aki
Alavainion Mika
Kimmo
Tikkakoski
Omat systeemit
Arppa ja
Penttilän poika Timo
Eli nousseet kysymykset aiheesta ovat
Saako Petri auton lainaan? ja ahdamme itsemme siihen sitten.
Käykö akille että hänen autolla mennään tai/ja saako tikkakoski paremman pelin alle?
Tilannehhan näyttää tällä hetkellä tältä
Perjantaina
Mikko
Pete
Japa
Jussi
Hapsu
Lauantaina
Aki
Alavainion Mika
Kimmo
Tikkakoski
Omat systeemit
Arppa ja
Penttilän poika Timo
Eli nousseet kysymykset aiheesta ovat
Saako Petri auton lainaan? ja ahdamme itsemme siihen sitten.
Käykö akille että hänen autolla mennään tai/ja saako tikkakoski paremman pelin alle?
Tere. Siis olen lähes tyytyväinen -95 Gorillan omistaja, eli pakon edessä menemme sillä. Bensaa kuitenkin palaa n. 8 l satasella, eli ei se ehkä edullisin ole. Lisäksi kilometrejä tulee se 1500 mittariin, ja koska huollot eivät nykyisin aivan ilmaisia ole (enkä itse kehtaa tehdä), niin mielelläni maksaisin hieman ylimääräistä polttoaineen päälle että pääsen jollain vuokravehkeellä.
Antti
Antti
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Vaihtoehtohan tuokin, mutta Mikonkin kanssa oli jo puhetta tästä ja Akilla pitäisi olla ihan pätevä auto tälle reissulle. Aki vaan taitaa nyt olla puolassa (tai missä olikaan) joten jos odotellaan mitä herra itse sanoo ja
katotaan sitte tartteeko vaihtoehtoja katsella...
katotaan sitte tartteeko vaihtoehtoja katsella...
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- Kaunispoika
- Jäsen
Mielummin maksan hieman enemmän ja lähden isommalla autolla. Santtuun ei nimittäin mahdu kovinkaan häävisti. Huollot on myöhässä ja autoa ei ole katsastettu. Kulutus on lastissa siinä 8 pintaan sadalle.
Harkitsin vakavissani junamatkaa, jolloin ei tarvitsisi ajaa.
Mitä muut ovat mieltä tästä vaihtoehdosta????
Harkitsin vakavissani junamatkaa, jolloin ei tarvitsisi ajaa.
Juna muuten ok, mutta jo seinäjoki-turku väli maksaa 40e suuntaan.Kaunispoika wrote: Harkitsin vakavissani junamatkaa, jolloin ei tarvitsisi ajaa.
Eli 80e yhteensä, eiköhän autolla pääse halvemmalla. Lisäksi autolla pääsee kulkamaan sillä aikataululla mikä meille parhaiten sopii, juna kun ei odota jos pelit venyy ja kuitenkin sinne asemallekkin täytyy olla kuljetus sitten turkkusessa...
Entäs jos Antti ja AKi hommaa itsensä Vähäänkyröön ja jatketaan siitä mun autolla sitten?
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- Kaunispoika
- Jäsen
jos vähäkyröön tai sen lähimaastoon pääsee junalla niin sitten ok.Theimp wrote:Juna muuten ok, mutta jo seinäjoki-turku väli maksaa 40e suuntaan.Kaunispoika wrote: Harkitsin vakavissani junamatkaa, jolloin ei tarvitsisi ajaa.
Eli 80e yhteensä, eiköhän autolla pääse halvemmalla. Lisäksi autolla pääsee kulkamaan sillä aikataululla mikä meille parhaiten sopii, juna kun ei odota jos pelit venyy ja kuitenkin sinne asemallekkin täytyy olla kuljetus sitten turkkusessa...
Entäs jos Antti ja AKi hommaa itsensä Vähäänkyröön ja jatketaan siitä mun autolla sitten?
mulle tuo matka maksaa vain puolet normaalista, koska olen opiskelija. (toim. huom.)
Siksi moinen päähänpisto
Ja me muut taas maksetaan täyttähintaaKaunispoika wrote:
jos vähäkyröön tai sen lähimaastoon pääsee junalla niin sitten ok.
mulle tuo matka maksaa vain puolet normaalista, koska olen opiskelija. (toim. huom.)
Siksi moinen päähänpisto
Seinäjoelle pääsee nätisti junalla suoraa, siitä vaihdolla ihan Tervajoelle (eli meille) asti.
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Ajattelu on ajoittain tuskaista.Theimp wrote:Ja me muut taas maksetaan täyttähintaaKaunispoika wrote:
jos vähäkyröön tai sen lähimaastoon pääsee junalla niin sitten ok.
Siksi moinen päähänpisto
Seinäjoelle pääsee nätisti junalla suoraa, siitä vaihdolla ihan Tervajoelle (eli meille) asti.
Huomatkaa että turnauksen aikataulu on muuttunut.
Ekana 7-man pelit ja sitten vasta meidän 5-man pelit..
Uuden aikataulun mukaan kapteenien kokous 14.30 ja pelit ohi 18.30.
Alkuperäinen aikataulu olis kyllä sopinu paljon paremmin kun olis päässy jo ajoissa kotiin ilman mitään kiirettä.
Nyt voi sitten kattoo proo pelit rauhassa ja ottaa mallia
Ekana 7-man pelit ja sitten vasta meidän 5-man pelit..
Uuden aikataulun mukaan kapteenien kokous 14.30 ja pelit ohi 18.30.
Alkuperäinen aikataulu olis kyllä sopinu paljon paremmin kun olis päässy jo ajoissa kotiin ilman mitään kiirettä.
Nyt voi sitten kattoo proo pelit rauhassa ja ottaa mallia
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Jees. Ensinnäkin, kysyin Jounilta, että mahtuuko heidän mukanaan, palaa asiaan huomenna. Toiseksi kuluista mikäli mennään minun autollani. Minulta maksaa n. 13 euroa Oulu-Yka. Siitä Tervolaan (n. 250?) maksaa 12,65 per kärsä, siis jos Aki tuut Ykasta kyytiin. Siitä Turkkuseen (400 km?) tulee maksamaan 10,8 per kärsä. Nuo siis tuplataan jotta saadaan eestaas kulut:
Antti: 13 + 13 + 11 + 11 +13 + 13= 74 egee
Aki: 13 + 11 + 11 + 13 = 48 egee
Kimmo ja Mika: 11 + 11 = 22 egee
Junalla 39 euroa suunta (Oulu - Seinäjoki) + 13 + 13 = 104 egee
Kolmas vaihtoehto on että menen RumaQ:n kyydissä Veteliin, mikäli lähtevät lauantaina, ja hoidan sieltä itteni Seinäjoelle. Ja sieltä eteenpäin. Aki pääsisi opiskelijana 27 eurolla Seinäjoelle. Eli kuitenkin puolet kalliimpi kuin pirssillä.
Jooh, maksaahan tuo, ainoa lohtu taitaa olla että pääsen ekalle divarikierrokselle varmaan melko edullisesti firman piikkiin. Katsotaanpa mitä RumaQ tarjoaa...
Antti: 13 + 13 + 11 + 11 +13 + 13= 74 egee
Aki: 13 + 11 + 11 + 13 = 48 egee
Kimmo ja Mika: 11 + 11 = 22 egee
Junalla 39 euroa suunta (Oulu - Seinäjoki) + 13 + 13 = 104 egee
Kolmas vaihtoehto on että menen RumaQ:n kyydissä Veteliin, mikäli lähtevät lauantaina, ja hoidan sieltä itteni Seinäjoelle. Ja sieltä eteenpäin. Aki pääsisi opiskelijana 27 eurolla Seinäjoelle. Eli kuitenkin puolet kalliimpi kuin pirssillä.
Jooh, maksaahan tuo, ainoa lohtu taitaa olla että pääsen ekalle divarikierrokselle varmaan melko edullisesti firman piikkiin. Katsotaanpa mitä RumaQ tarjoaa...
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- Kaunispoika
- Jäsen