Reeniketju
Moderators: Kaunispoika, modet
- Kaunispoika
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Siellä on sitten pidetty meitä silmätikkuna niin, että siellä ei ole varaa töppäillä. Tuntuu, että paikallinen taloa ylläpitävä porukka on enemmän tai vähemmän ennakkoluuloista, joten varpaillaan on oltava.Naskali wrote:selvä selvä. no tuota voidaanhan me sitte myöhemmässä vaiheessa käydä reenaamas siel vaikka paranoiasta ei oliskaan ketään paikallla? jos tällasia tilanteita vielä tulee.
Tähän mennessä ollaan selvitty hyvällä käytöksellä ja kootuilla selityksillä.
Seuraava vuoro meillä on 4.3
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Eiks meijän sari oo käyny? Itsellä on tähän mennessä ollut niin että aina kun on ollut vapaa viikonloppu, niin vuoroa ei ole ollut. Muuten kyllä ehdottomasti olen paikalla.Rajis wrote:Joo kyllähän sinne pääsee mutta ei oo miehiä näkyny Eikä kyllä naisiakaan..
Ja tuolle edellisellä postauksellahan viittasin siihen, että eihän tuolla kentällä mitään sisäisiä mättöjä voi kumpikaan joukkue pitää kun se ei kummankaan joukkueen ole (paitsi edelleen jos sen erikseen vuokraa).
Matti Kopi
GSM: 555-yo-mama
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
GSM: 555-yo-mama
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
- Kaunispoika
- Jäsen
Noniin, nyt on sitten mutkakin. Pitää vielä maski käydä jostain taikomassa ja sitten pääsee testaileen vehkeitä ja taitoja.
Onko teillä tietoa onko Oulussa/ täällä lähellä joku porukka ettimässä lisää väkeä (siis kisoihin). Ois hyvä että jonku porukan mukaan pääsis vaikka tuonne powerseriesiin.
Onko teillä tietoa onko Oulussa/ täällä lähellä joku porukka ettimässä lisää väkeä (siis kisoihin). Ois hyvä että jonku porukan mukaan pääsis vaikka tuonne powerseriesiin.
Jussi Mikkonen
040-4178737
040-4178737
- Kaunispoika
- Jäsen
Jos mahtuu kyytiin niin voisin lähtee käväseen sutiin teidän kans.Jörö wrote:Näillä näkymin ollaan tulossa Oulusta päin 4.3 treeneihin,
soittele vaikka mulle niin sovitaan aikaa ja paikkaa.
040 4100740
Voi olla että menee aikasemmiin jo ykaan mut vähintäänkin takaisinpäin kyyti olis jees...
Mut ilmottelen mahd pian et miten menee (riippuu miten tuo emäntä on duunissa).
Reenit 4.3. Ilmoittautuneet:
- Aki?
- Japa?
- Visa
- Soihtu
- Pete
- Copy
- Petke
- Hapsu
- Veikko
Antti tuo paikalle nippusiteet. Visa tuo ihkun imurinsa. Tarvitaanko muuta?
- Aki?
- Japa?
- Visa
- Soihtu
- Pete
- Copy
- Petke
- Hapsu
- Veikko
Antti tuo paikalle nippusiteet. Visa tuo ihkun imurinsa. Tarvitaanko muuta?
Last edited by AT on 04 Mar 2007, 21:53, edited 5 times in total.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441