Vironpeli 2011 (15.-17.4.)

Ilmoittautumiset kaikille avoimiin peleihin ja tiedotteet peleistä.

Moderators: VS_001, modet

Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Heiku wrote:Oli kyllä mahtava reissu.
Kiitokset jätkille seurasta ja mahollisuudesta tutustua teidän peintti tuttuihin...

Kotimastkasta:
Jumaliste että olin väsyny... Veikolta ku lähin ajelemaan kotia niin vähän ennen "Tupoksen" liikenne ympyrää vedin yhen jäniksen paskaksi niin että keulasta muovit ja suolet lenteli, jumalaton paukaus hyvä etten raponu... onneksi tarkempien tutkimusten jälkeen "hinauslenkin suoja ritilä" vaan paikoilleen...
Oulun jälkeen 30 min nokkaunet ennen Haukipudasta. Sitten30min ajoa, 45 min nukkumista tien laidassa. Perillä Rovaniemellä maanantaina 09.00
Päikkäreille 16.00... 3h unta palloon ja 22.00 yöunille ja herätys tiistaina klo 11.00

sit pikku hilijaa normi rytmiin....

Eiku Jämsän Suurpeliä ootellessä :)
Oliskohan enskerralla parempi jos jäisit suosiolla jollekkin yökylään ja ajaisit sitte aamulla virkkuna Rolloon..?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Heiku

Post by Heiku »

Todennäkösesti fiksumpaa jäädä pötkistelemään Ykaan, varsinki tuommosten pitempien reissujen osalta.

Edellisten Jämsän suurpeli reissujen kanssa ei ole ollu mitään ongelmia jaksamisen kanssa, oon kuitenki voinu vetää unta palloon Mökillä.
Tuo liikkuvassa autossa/matkalla nukkuminen ei tosiaankaan vedä vertoja "paikoillaan makaamiselle"
olin kuitenki ihan tomerana lähössä Ykasta ei nukuttanu, mutta....
Toisten nokosten jälkeen ei ollu kyllä mitään ongelmia ajella kotio.

Olen vähän herkkä huomaamaan nuo rattiin nukahtamisen oireet, koska:
Naapurin kaistalla herääminen on jotenki hiukan shokeeraava juttu..(been there, done that)

Pistän sit aika herkästi pelin seis tuolla liikenteessä.

Älkää pojat huoliko oon aatellu etten kuole turhan takia, liikenteessä tai heikoilla jäillä (maanpuolustuksen vuoksi ehkä)

:) :)
Marko Heikura :)
Post Reply