2. divari
Moderator: modet
2. divari
http://www.paintball.fi/cgi-bin/datacgi ... cleID=1467
- KIERROSTEN PELIPAIKAT:
28.05 Turku
18.06 Tampere
22.07 Vaasa
- Samaan aikaan on Pohjanmaanlinja2006
06.08. Kirkkonummi
- 5.8 on PoSen 3. kiekka Oulussa
20.08 Lahti
09.09 Mikkeli + päättäjäiset
moneenko kiekkaan otetaan osaa??
Maksun suuruus riippuu sitten tuosta...
itse sanoisin että otetaan osaa 5 turnaukseen.
- KIERROSTEN PELIPAIKAT:
28.05 Turku
18.06 Tampere
22.07 Vaasa
- Samaan aikaan on Pohjanmaanlinja2006
06.08. Kirkkonummi
- 5.8 on PoSen 3. kiekka Oulussa
20.08 Lahti
09.09 Mikkeli + päättäjäiset
moneenko kiekkaan otetaan osaa??
Maksun suuruus riippuu sitten tuosta...
itse sanoisin että otetaan osaa 5 turnaukseen.
Kumpikos päällekkäisyyksistä sitten skipataan jos viiteen osallistutaan?
Onko koko paranoia linjalla vai onko mahdollista saada tiimi kasaan?
Vai onko odotettaavissa että Jouni muuttaa viimeisen kierroksen ajankohtaa?
Kuulalimitti hieman muuttui, käytännössä voi jo ennen pelin alkua jakaa bulkit ettei tartte pelin alettua heitellä, muutenhan tuo on sama...
Onko koko paranoia linjalla vai onko mahdollista saada tiimi kasaan?
Vai onko odotettaavissa että Jouni muuttaa viimeisen kierroksen ajankohtaa?
Kuulalimitti hieman muuttui, käytännössä voi jo ennen pelin alkua jakaa bulkit ettei tartte pelin alettua heitellä, muutenhan tuo on sama...
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Suurin osa Paranoian kilpasakista on lähdössä linjalle... (järjestään tai pelaan)
Eli ehdotukseni siis oli että tuo PoSe:n 3. kiekka jätettäisiin välistä tai
pelataan molemmat samana viikonloppuna
Minusta tuo bulkkilimitti on nyt ihan ok.
Mutta tuo turnauskuula on ihan perse juttu... mut ei auta ku toivoo että tulee jotain suht. laadukkaita palloja jakoon...
Eli ehdotukseni siis oli että tuo PoSe:n 3. kiekka jätettäisiin välistä tai
pelataan molemmat samana viikonloppuna
Minusta tuo bulkkilimitti on nyt ihan ok.
Mutta tuo turnauskuula on ihan perse juttu... mut ei auta ku toivoo että tulee jotain suht. laadukkaita palloja jakoon...
Jahas, eli kannattaisin myös 5 kierroksen maksamista. Itse en (en tiedä miten muu Spitfire?) luultavasti ole tulossa Pohjanmaalinjalle, joten tuo Vaasa sopisi minulle hyvin. Itse olisin kuitenkin mielelläni mukana PS:n kierrokset.
Eli käytännössä pelattaisiin: Turku, Tampere, Lahti ja Mikkeli Ykkösnyrkillä ja sitten jompikumpi noista keskikesän peleistä jollakin porukalla. Tietenkään ei maksa hirveästi enää lisää ottaa kaikki 6 kierrosta, jolloin voi katsoa, riittääkö halukkaita kaikille kierroksille. Meiltä kun voisi E-S päästä olla hyvinkin muutama halukas tulemaan esim. Lahden kiekalle.
Kahden ensimmäisen kierroksen pelejä edeltävänä päivänä on muuten SM- liiga ja 1-divaripelit samoilla paikkakunnilla.
Eli käytännössä pelattaisiin: Turku, Tampere, Lahti ja Mikkeli Ykkösnyrkillä ja sitten jompikumpi noista keskikesän peleistä jollakin porukalla. Tietenkään ei maksa hirveästi enää lisää ottaa kaikki 6 kierrosta, jolloin voi katsoa, riittääkö halukkaita kaikille kierroksille. Meiltä kun voisi E-S päästä olla hyvinkin muutama halukas tulemaan esim. Lahden kiekalle.
Kahden ensimmäisen kierroksen pelejä edeltävänä päivänä on muuten SM- liiga ja 1-divaripelit samoilla paikkakunnilla.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
tämä on tarkotuksella järjestetty. tulee edullisemmaksi järjestäjien kannalta.AT wrote: Kahden ensimmäisen kierroksen pelejä edeltävänä päivänä on muuten SM- liiga ja 1-divaripelit samoilla paikkakunnilla.
ja olisihan tuo ihan jees jos paikalle valuisi jo vaikka pe ja menis katsomaan la kuinka pro:t käyttää kenttää... helpottaisi omia pelejä sunnuntaina...
- istuallaan
- Jäsen
Tulee aika saatanan moista ajamista;J.Patana wrote:Jipii. Asiat etenee.
Jätetään tuo Vaasan peli välistä ja osallistutaan 5:een kierrokseen. PoSe kierroksia ei jätetä välistä.
lauantaina: yka - oulu - yka (väh 140km suunta)
sunnuntaina: yka - kirkkonummi - yka (545km suunta)
tai sit lauantaille tulee ihan saatananmoinen ajo rumba.
Eli tästä pääsemme siihen että tuota PoSe:n 3. kiekkaa ja 2.div kiekkaa ei voida pelata samana viikonloppuna!!!
Ja 2.divarista on meille jokatapauksessa enemmän iloa / hyötyä!! Paitsi tietysti et saadaan se femma bändi kasaan ni sama kait tuo kun loput menee pelaan sit vaikka posea jos siltä tuntuu...
Jos me nyt saadaan sitten oma sakki tonne poseen niin se on ihan teidän päätös pelaatteko posen 3. kierroksen vai ette. Mutta jos meiltä ei saada omaa sakkia poseen niin olisin kovasti tyrkyllä paranoian riveihin sikälimikäli mahtuu/huolitaan.
Jos tältä pohjalta asiaa ajattelee niin ei minulla mitään estettä ole etteikö molemmat turneet voitaisi käydä pelaamassa, tiedossa on varmasti raskas viikonloppu kun eka pelataan pohjoisessa ja seuraavaksi päiväksi etelään pelaamaan, mutta varmasti hauska reissu tulisi
Onkos tuo Kirkkonummi kauimpana näistä paikoista? en nyt jaksa tutkia karttaa...
Itsekkin tuonne linjalle olen lähdössä joten tuo vaasan kierros on jäämässä väliin. Ikävä sinänsä kun kerrankin olisi turnaus lähellä....
Jos tältä pohjalta asiaa ajattelee niin ei minulla mitään estettä ole etteikö molemmat turneet voitaisi käydä pelaamassa, tiedossa on varmasti raskas viikonloppu kun eka pelataan pohjoisessa ja seuraavaksi päiväksi etelään pelaamaan, mutta varmasti hauska reissu tulisi
Onkos tuo Kirkkonummi kauimpana näistä paikoista? en nyt jaksa tutkia karttaa...
Itsekkin tuonne linjalle olen lähdössä joten tuo vaasan kierros on jäämässä väliin. Ikävä sinänsä kun kerrankin olisi turnaus lähellä....
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
Pohjanmaanlinja menee vaikeesti uskon että linjalle lähtee kuitenkin aika raaka määrä porukkaa tästä tiimistä. Petekin on järjestemässä sitä ja jne.. Itse näkisin että vaikka jos tuo pose iskee samalla viikonlopulle niin autolla ajamalla siitä selviää. Ei tuo yka-kirkkonummi ole paljon lyhyempi kuin oulu-kirkkonummi. Tämä siis nille jotka pelaa kumpaakin. Itse olen päättänyt että kakkosta pelataan ja sitten jos tuntuu että saa hyvän duunin jostain niin sitten poset päälle.
Turha ahnehtia liikoja ainakaan vielä
Turha ahnehtia liikoja ainakaan vielä
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Miten oli muuten ajateltu hoitaa osallistumismaksu. Sitä pitää nimittäin alkaa selvitellä hyvissä ajoin, koska siihen saattaa tässä tapauksessa osallistua jopa kaksi yhdistystä. Osallistuminen taas saattaa vaatia kokouksen tms., joten mitä aiemmin sitä parempi.
Vai oliko ajatuksissa hoitaa tämä täysin omakustanteisena? Toisaalta järjestely jossa ry maksaisi maksun ja osallistuvat pelaajat kunkin kierroksen ry:lle, olisi kaikkein reiluin.
Mitäpä mieltä?
Vai oliko ajatuksissa hoitaa tämä täysin omakustanteisena? Toisaalta järjestely jossa ry maksaisi maksun ja osallistuvat pelaajat kunkin kierroksen ry:lle, olisi kaikkein reiluin.
Mitäpä mieltä?
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
Perhonjokilaakson Paintball Ry:n edustaja voisi ottaa minuun tämän osallistumismaksun puitteissa yhteyttä, tällainenhan on yhdistystemme jäsenien etukysymys. Uskoisin, että meidän hallitus on halukas ainakin helpottamaan osallistumista jonkin verran.AT wrote:Miten oli muuten ajateltu hoitaa osallistumismaksu. Sitä pitää nimittäin alkaa selvitellä hyvissä ajoin, koska siihen saattaa tässä tapauksessa osallistua jopa kaksi yhdistystä. Osallistuminen taas saattaa vaatia kokouksen tms., joten mitä aiemmin sitä parempi.
Mitäpä mieltä?
Jarmo Häivälä
040-7237958
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Tere!
Älkääs ny ihmees jättäkö vaasan kiekkaa väliin, jos nää suunnitelmat toteutuu, mitkä näyttävät hyvältä tällähetkellä, niin kiekka järkätään monitoimiviheriöllä, se on siinä silverian viereinen kenttä, eli parempaa ei vois olla, ainakaan paikan ja kenttäpohjan suhteen. Paikalle tulossa odotettavasti paljon yleisöä, DJ soittamaan musaa pelien välissä ja taoilla, ja näillä näkymin myös spiikkari, pitää vaan saada joku puhuun, joka ymmärtää lajista jotain Teltta kentän viereen, mistä voi sitten katsella pelejä, taikka valkokankaalta muita pelejä. Jatkot Royal nightissa, vippialue pelkille pelaajille, ja paljon on vielä kehitteellä... toivottavasti saadaan vaan kaikki hoidettua Harmi vaan jos tuo pohjanmaalinja on samana päivänä
Älkääs ny ihmees jättäkö vaasan kiekkaa väliin, jos nää suunnitelmat toteutuu, mitkä näyttävät hyvältä tällähetkellä, niin kiekka järkätään monitoimiviheriöllä, se on siinä silverian viereinen kenttä, eli parempaa ei vois olla, ainakaan paikan ja kenttäpohjan suhteen. Paikalle tulossa odotettavasti paljon yleisöä, DJ soittamaan musaa pelien välissä ja taoilla, ja näillä näkymin myös spiikkari, pitää vaan saada joku puhuun, joka ymmärtää lajista jotain Teltta kentän viereen, mistä voi sitten katsella pelejä, taikka valkokankaalta muita pelejä. Jatkot Royal nightissa, vippialue pelkille pelaajille, ja paljon on vielä kehitteellä... toivottavasti saadaan vaan kaikki hoidettua Harmi vaan jos tuo pohjanmaalinja on samana päivänä
- japakkomies
- Jäsen
Ikävä kyllä pohjanmaanlinja menee omalla kohdallani divarikiekan edelle. Harmi vaan ku kerranki ois ollut kilpapelit lähellä, tosin pohjanmaanlinja on vielä lähempänä. Pirun harmillinen aikataulutus on, mutta valintoja on tehtävä, hyviä tai huonoja.
Pohjanmaanlinja sattuu olemaan useamman päivän kestävä 'picnikki', jolta ei parane jäädä pois kun siellä on kerran käynyt.
Pohjanmaanlinja sattuu olemaan useamman päivän kestävä 'picnikki', jolta ei parane jäädä pois kun siellä on kerran käynyt.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
Divarin kotisivut:
http://www.paintball.fi/2divisioona/06/
http://www.paintball.fi/2divisioona/06/
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"