M: Empire Chest Protector
Moderator: modet
M: Empire Chest Protector
MYYTY!
Last edited by AT on 05 Oct 2007, 20:01, edited 1 time in total.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
www.punisherspb.comWolffi wrote:Mistä firmasta jenkkilästä tilasit tuon ja kuinka pitkään meni toimitukseen?
Oon miettiny jotain muita vermeitä tilata jenkkilänpuolelta, mutta ei tiä nuita liikkeitä kovinkaan montaa...
Toimii, ei mitenkään liian kauaa oo tarvinnu odotella paitti jos tuliin on jämähtänyt eikä oo ollu pahan hintaistakaan. Taitaa tuo antin kapistuskin olla tuolta...
Kyllä. Toimitukset n. viikossa, ellei jää tulliin (isommat kuin 50-100 egee yleensä jää), silloin n. kolme viikkoa. Mutkia jos olet ostamassa, kysy ehdottomasti Powerplaylta tarjous ensin. Näillä dollarin kursseilla pitäisi olla kohtuullisemmat hinnat eikä tarvi alkaa miettimään jos mutkassa onkin/tuleekin hetimiten vikaa.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Olisitte joskus ruoka aikana kotona niin pääsisitte tuostakin ongelmastaPete wrote:näin siinä tod näk käySoihtu wrote:Meikäki vois tuota testata sen jälkeen ku Pete on todennu sen liian isoksi
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
En kuitenkaa mutkaa ole tuolta tilaamassa, mutta jotai suojia olen miettiny, että vois tilata. tai varaosia jos sattuisi löytymään DemariinAT wrote:Kyllä. Toimitukset n. viikossa, ellei jää tulliin (isommat kuin 50-100 egee yleensä jää), silloin n. kolme viikkoa. Mutkia jos olet ostamassa, kysy ehdottomasti Powerplaylta tarjous ensin. Näillä dollarin kursseilla pitäisi olla kohtuullisemmat hinnat eikä tarvi alkaa miettimään jos mutkassa onkin/tuleekin hetimiten vikaa.
Asko Veteläinen
The Vasta-alkaja
The Vasta-alkaja
- Kaunispoika
- Jäsen
Joo varmaankin sitten jussille ok. AT oot sen verran saman kokonen mun kans et turha mun on sitä sit etes testata jos se sullekin on liian iso...AT wrote:Meitsi on siis 178/80, ja tuo on mulle hieman liian iso. Tilaan itselleni S/M, eli yhden pienemmän. Kyllä tuokin muuten menisi, mutta tulee vähän sellanen jenkkifutaajan olo se päällä...
Myy jussille se jos se vaan sille on soppeli...