M: Mini-pikaliitin, bleed-valve ja spyder tupla-trigu

Myynti-ilmoitukset

Moderator: modet

Post Reply
Theimp

M: Mini-pikaliitin, bleed-valve ja spyder tupla-trigu

Post by Theimp »

Elikkäs tuommoinen rosteri pikaliitin, ollut mulla remotessa käytössä.
Mutka helppo irroittaa remotesta vaikka pelien välissä puhdistusta varten.

Bleedi niinikään ollut remotessa, pikaliittimen perässä. Tavallaan liukuva on/off, off-asennossa hengittää edestään kaasun ulos. Eli pikaliittimen irroitus ja kiinnitys onnistuu helposti kun ei ole vastapainetta.

Nämä kun laittaa remoteen niin voi mutkan irroittaa letkusta ilman että pullon venttiilin sulkemista. Toki voidaan kytkeä toisinpäin jolloin onnistuu pullon vaihto ilman että mutkasta tarttee laskea paineita pois.

Sitten olisi spyderin alumiininen tupla-liipaisin. Käyttämätön!
http://www.sissos.fi/vanha/index.php?cm ... pg&lang=fi

Kamat mulla tarpeettomana ja tarkotus saada nurkista/pakista pois pyörimästä. Hinta voisi olla vaikka 10e/kpl, tarjotakkin saa ;)

kimmo@saarenmaki.net

Edit: mägi lähti.
Last edited by Theimp on 01 Nov 2005, 13:39, edited 1 time in total.
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Kamat nähtävillä Lauantaina Ylivieskassa, tulee potkimaan mua jos joku on kiinnostunut..
:twisted: :twisted: En tiedä et onko kukaan kiinnostunu mut potkijoita varmasti riittää :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Theimp

Post by Theimp »

Rajis wrote:
Kamat nähtävillä Lauantaina Ylivieskassa, tulee potkimaan mua jos joku on kiinnostunut..
:twisted: :twisted: En tiedä et onko kukaan kiinnostunu mut potkijoita varmasti riittää :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D
No siitähän nyt ei oo epäilystäkään :twisted:
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Post Reply