Miten näiden kans?
Onko sitä aikaa varmistettu, että onko se 13-17 vai 13-15?
Ite oisin tulossa, kuhan kyyti irtoo.
Reenit 15.4 - Peruttu
Moderators: Kaunispoika, modet
Reenit 15.4 - Peruttu
Last edited by Soihtu on 11 Apr 2007, 10:44, edited 1 time in total.
Jussi Mikkonen
040-4178737
040-4178737
- japakkomies
- Jäsen
Erittäin hyvä kysymys. Otin selvää asiasta. Varma pitää olla.
Reportaasi:
No niin, johan soppa syntyi.
Minulle ilmoitettiin aiemmin, että vuoron alkamisajankohta on siirtynyt klo 13. Ja siitä olisi vuoro normaalisti. Nyt kävi ilmi kun soittelin ja varmistin, että se oli sorvattu 13-15. Paskan marjat sanon minä.
Käskin tirehtöörin luurin varteen ja kyselin mitä se tällainen peli on ? (maalipalloa, viisastelee tirehtööri)
No tirehtöörin kans ollaan hyvää pataa niin alkoi homma selviämään. Siellä ei ollut proletariaatti tajunnu, että tarvitaan juurikin 4 tunnin vuoro. Kuitenkin johtaja joutui murheekseen ilmoittamaan, että taas on jotkut tenniksen toivonpuiston mestaruudet menossa, joten treenit on peruttu 15.4. Mutta ei vajota murheeseen.
Seuraavat treenit sovittiin 22.4 olevan klo 11-15 kuten myös 29.4. Tosin 29.4 on perumisuhan alla.
Toukokuussa vuoromme olisi klo 13-17, eli 6.5 alkaen.
Halliin on tullut haitekkia, eli sähkölukot. Jatkossa ei pitäisi tarvia hakia avaimia, vaan ovet olisivat auki meille vain 15min ennen ja 15 jälkeen alkamisajan. Jos tästä myöhästytään, niin voi voi ja vuoronhan joutuu luonnollisesti maksamaan. Eli ei myöhästellä.
Että sellasta. Täältä tähän.
Reportaasi:
No niin, johan soppa syntyi.
Minulle ilmoitettiin aiemmin, että vuoron alkamisajankohta on siirtynyt klo 13. Ja siitä olisi vuoro normaalisti. Nyt kävi ilmi kun soittelin ja varmistin, että se oli sorvattu 13-15. Paskan marjat sanon minä.
Käskin tirehtöörin luurin varteen ja kyselin mitä se tällainen peli on ? (maalipalloa, viisastelee tirehtööri)
No tirehtöörin kans ollaan hyvää pataa niin alkoi homma selviämään. Siellä ei ollut proletariaatti tajunnu, että tarvitaan juurikin 4 tunnin vuoro. Kuitenkin johtaja joutui murheekseen ilmoittamaan, että taas on jotkut tenniksen toivonpuiston mestaruudet menossa, joten treenit on peruttu 15.4. Mutta ei vajota murheeseen.
Seuraavat treenit sovittiin 22.4 olevan klo 11-15 kuten myös 29.4. Tosin 29.4 on perumisuhan alla.
Toukokuussa vuoromme olisi klo 13-17, eli 6.5 alkaen.
Halliin on tullut haitekkia, eli sähkölukot. Jatkossa ei pitäisi tarvia hakia avaimia, vaan ovet olisivat auki meille vain 15min ennen ja 15 jälkeen alkamisajan. Jos tästä myöhästytään, niin voi voi ja vuoronhan joutuu luonnollisesti maksamaan. Eli ei myöhästellä.
Että sellasta. Täältä tähän.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Eli siis onko tosiaan 29.4. reenit peruttu? 22.4. on se Börri, joten silloin ei ainakaan pääse? Mutta kai silti seuraavana reenaillaan? 28.4. on Oulussa ne RumaQ iltamat, ja voihan olla että silloin päästäisiin jo täälläkin maalipallolla reenailemaan, mutta tokihan nyt jotain keksitään silloinkin, ettei mene ihan krapulassa makoiluksi?
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen