Vironpeli 13.-15.4.
- japakkomies
- Jäsen
Olin kuulopuhelin yhteydessä Veikkoon, joka kertoili Paranoian poikien tehneen pohjanmaanlinjat virossa. Hienoa toimintaa! Tunnen ylpeyttä.
Toivottavasti Veikko toipuu fyysisistä ja materiaalisista vahingoista, joita hän minulle raportoi. Toivottavasti puudutus onnistui.
Toivottavasti Veikko toipuu fyysisistä ja materiaalisista vahingoista, joita hän minulle raportoi. Toivottavasti puudutus onnistui.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
- japakkomies
- Jäsen
Puudutus oli tuolla hetkellä kohillaan, koska jouduin lepuuttamaan silmiä hetken (näppiksen päällä) tuon kirjottelun jälkeen.japakkomies wrote:
Ainakin tazzulla on puudutus kunnossa.
Mutta tässä paikallisen TV:n tuottamaa videota paikan päältä
http://www.postimees.ee/140407/esileht/ ... 255255.php
-Matti Alpua-
Ei nyt ihan Linja -06:sta tehty, mutta osuutemme hoidimme vähintäänkin riittävän hyvin. Puolustus piti. Turnauskestävyyskin oli kohdallaan; molempina iltoina oltiin viimeisiä jalkeilla hotellin baarissa. Ei palijo nukuttu.
Kirjoittelen tässä vasemmalla kädellä ja mietin, miten seuraava vakuutusehto "hoidetaan":
Vakuutuksesta ei korvata:
-vahinkoa, joka on aiheutunut polkupyörille, suksille tai
muille urheiluvälineille niitä tarkoitukseensa käytettäessä
nimin. Kaikki Uusiksi.
Kirjoittelen tässä vasemmalla kädellä ja mietin, miten seuraava vakuutusehto "hoidetaan":
nimin. Kaikki Uusiksi.
-Veikko Suihkonen-
VS_001 wrote:Ei nyt ihan Linja -06:sta tehty, mutta osuutemme hoidimme vähintäänkin riittävän hyvin. Puolustus piti. Turnauskestävyyskin oli kohdallaan; molempina iltoina oltiin viimeisiä jalkeilla hotellin baarissa. Ei palijo nukuttu.
nimin. Kaikki Uusiksi.
mitäs kaikkee sulta levis ja miten pahasti?
Siis mitä oikeen tapahtui?
Otin pikku spurtin, joka loppui hyvin kompaktiin taitolentoharjoitukseen jalan eteen aineellistuneen kivenmurikan auttelemana. En oppinut lentämään ja mätkähdin kohtuullisen voimallisesti rähmälleni. Ilmapullo kilahti erittäin äänekkäästi johonkin ja mutka muutenkin otti vastaan suuren osan lähestyvästä maapallosta ja liike-energiasta. Tästä energia luonnollisesti johtui oikean käden olkapäähän, mikä hieman suuttui osalleen osuneesta kaltoinkohtelusta. Tällä hetkellä käsi ei vaan nouse.
Onneksi käytin polvi- ja kyynärsuojia. Ilman niitä olisi voinut käydä huonomminkin. Vasen polvi on turvonnut ja arka suojista huolimatta.
Kalustotappioihin kirjattiin:
-Ilmakamat. Pullossa ikävä lohkeama ja kuidut tuli esille. Regun kiskot antoi jonkin verran periksi ja kiinnitys mutkaan antaa noin +-10 astetta periksi. Onneksi hajosi tästä kohdin, eikä kahvasta.
-Loaderin keräsin maasta noin seitsemässä osassa. Kuoret hajosi lopullisesti ja tuntui tuossa boardissakin jotain outoa käytöstä olevan. Ei meinaa pysyä päällä.
-Piipun frontti katkesi kierteiden kohdalla. Backi on näillä näkymin ehjä.
-Painemittari taisi ottaa myös melkoisen kovan iskun. Pleksi hajosi ja alumiininen runko vääntyi. Mittarin rungossa on parin millin syvyisiä kyntöuria.
Soittelin vakuutusyhtiölle ja totesivat, että korvaus on mahdollinen. Onneksi Paintti ei (vielä) ole virallinen urheilulaji ja tuo ei ollut kilpailutapahtuma. Olimme teknisesti ottaen ulkoilemassa.
Onneksi käytin polvi- ja kyynärsuojia. Ilman niitä olisi voinut käydä huonomminkin. Vasen polvi on turvonnut ja arka suojista huolimatta.
Kalustotappioihin kirjattiin:
-Ilmakamat. Pullossa ikävä lohkeama ja kuidut tuli esille. Regun kiskot antoi jonkin verran periksi ja kiinnitys mutkaan antaa noin +-10 astetta periksi. Onneksi hajosi tästä kohdin, eikä kahvasta.
-Loaderin keräsin maasta noin seitsemässä osassa. Kuoret hajosi lopullisesti ja tuntui tuossa boardissakin jotain outoa käytöstä olevan. Ei meinaa pysyä päällä.
-Piipun frontti katkesi kierteiden kohdalla. Backi on näillä näkymin ehjä.
-Painemittari taisi ottaa myös melkoisen kovan iskun. Pleksi hajosi ja alumiininen runko vääntyi. Mittarin rungossa on parin millin syvyisiä kyntöuria.
Soittelin vakuutusyhtiölle ja totesivat, että korvaus on mahdollinen. Onneksi Paintti ei (vielä) ole virallinen urheilulaji ja tuo ei ollut kilpailutapahtuma. Olimme teknisesti ottaen ulkoilemassa.
-Veikko Suihkonen-
- Kaunispoika
- Jäsen
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että "Matti ottaa Veikolta käteen" seuraavat parikuukautta?
Trick or Treat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei vaan...pitää kyllä kehua Veikon pitkää pinnaa. Vaikka varusteet olivat entiset ja paikat varmasti todella kipeät, äijä jakso silti olla ihan hyvillä mielin! Ite olisin varmaan lähtenyt seuraavalla kiekalle pelaan kirveen kanssa!
Ei vaan...pitää kyllä kehua Veikon pitkää pinnaa. Vaikka varusteet olivat entiset ja paikat varmasti todella kipeät, äijä jakso silti olla ihan hyvillä mielin! Ite olisin varmaan lähtenyt seuraavalla kiekalle pelaan kirveen kanssa!
Matti Kopi
GSM: 555-yo-mama
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
GSM: 555-yo-mama
>>>Call a Crip Cuz, call a Blood Dawg, I ain't banging so I hala just wadap Ya'll<<<
Eipä ollu macrolinet ainakaan minun laukussa. Taisi jäädä sinne. Saat multa pätkän.
Ehkä mulla oli vaan sen täräyksen jäljiltä älli niin seis, että ei osannut olla edes pahalla päällä. Tai sitten olin humalassa..
Mitä spetsnatz-ninja sanoo??
?
?
?
Ei sillä ole väliä, kun ei siitä saa kuitenkaan selvää. Antakaa sille silti sitä karkkia.
Ehkä mulla oli vaan sen täräyksen jäljiltä älli niin seis, että ei osannut olla edes pahalla päällä. Tai sitten olin humalassa..
Mitä spetsnatz-ninja sanoo??
?
?
?
Ei sillä ole väliä, kun ei siitä saa kuitenkaan selvää. Antakaa sille silti sitä karkkia.
-Veikko Suihkonen-
Veikolle pinnat pitkästä käämistä vaikka tilanne oli tämä
Mibl mibl mubl mubl mobl mobl...VS_001 wrote:Mitä spetsnatz-ninja sanoo??
-Matti Alpua-
olisikohan samallainen tuomio kun kisoissa polvesta tai lonkasta menee kaikki mahdollinen päreiksi..Soittelin vakuutusyhtiölle ja totesivat, että korvaus on mahdollinen. Onneksi Paintti ei (vielä) ole virallinen urheilulaji ja tuo ei ollut kilpailutapahtuma. Olimme teknisesti ottaen ulkoilemassa.
Timo Penttilä
Always do sober what you said you'd do drunk. That will teach you to keep your mouth shut.
- Ernest Hemingway
Always do sober what you said you'd do drunk. That will teach you to keep your mouth shut.
- Ernest Hemingway