6.5 Reenit - Reballia Ylivieskassa (klo 13-17)
Moderators: Kaunispoika, modet
6.5 Reenit - Reballia Ylivieskassa (klo 13-17)
Japa, pitääkö tuo ylärivi paikkansa?
Mukana menossa;
Minä (jos kyyti)
Pete (kyytiä Oulusta)
Hapsu
Henri
Visa
Tazzu
Theimp
Ville (Oulusta, autolla)
Mikko
Mukana menossa;
Minä (jos kyyti)
Pete (kyytiä Oulusta)
Hapsu
Henri
Visa
Tazzu
Theimp
Ville (Oulusta, autolla)
Mikko
Last edited by Soihtu on 04 May 2007, 17:34, edited 6 times in total.
Jussi Mikkonen
040-4178737
040-4178737
- Kaunispoika
- Jäsen
tälläkertaa itse en pääse, koska olen tampereella.
voin tietty suunnitella rungon, jota voi treenata.
harjoitteet vetäkööt asian parhaiten hallitsevat.
Harjoitus voi näyttää vaikka tältä:
lämmöt (japa)
1on1 poppi (mikko/japa/veikko) (dynasty)
etumies-inserttiparin eteneminen (takamiehet pitää) (mikko/veikko(japa)
breikkijako (erityisesti sivuttaisliike) myös suoraan eteneminen ja kohteen pito (pete jos tulee/AT/japa/hapsu)
joukkueen breikkilähtö ja syndille eteneminen (juosten) (mikko/hapsu/japa/veikko)
loppulämpö/venyttely/kentän purku (veikko)
harjoitusten vetäminen riippuu ihan täysin paikallaolijoista ja muutenkin nuo on ihan ehdotuksia vain.
Melkein vois keljuttaa ettei pääse tulemaan nyt.
tätä seuraavana viikonloppuna voitais ottaa lauantaina liikkumistreenit ja sunnuntaina reballihommat?
Miltä moinen kuullostaa??
Oliko tällaisesta viikonloppuna puhetta??
voin tietty suunnitella rungon, jota voi treenata.
harjoitteet vetäkööt asian parhaiten hallitsevat.
Harjoitus voi näyttää vaikka tältä:
lämmöt (japa)
1on1 poppi (mikko/japa/veikko) (dynasty)
etumies-inserttiparin eteneminen (takamiehet pitää) (mikko/veikko(japa)
breikkijako (erityisesti sivuttaisliike) myös suoraan eteneminen ja kohteen pito (pete jos tulee/AT/japa/hapsu)
joukkueen breikkilähtö ja syndille eteneminen (juosten) (mikko/hapsu/japa/veikko)
loppulämpö/venyttely/kentän purku (veikko)
harjoitusten vetäminen riippuu ihan täysin paikallaolijoista ja muutenkin nuo on ihan ehdotuksia vain.
Melkein vois keljuttaa ettei pääse tulemaan nyt.
tätä seuraavana viikonloppuna voitais ottaa lauantaina liikkumistreenit ja sunnuntaina reballihommat?
Miltä moinen kuullostaa??
Oliko tällaisesta viikonloppuna puhetta??
Last edited by Kaunispoika on 02 May 2007, 22:50, edited 1 time in total.
Jees, mulla on tosiaan Kilpisjärvelle meno. Selvittelin tänään Japan ja muidenkin kanssa mahdollisuutta pitää maalireenit Oulussa tai Ykassa. Visa selvittää Oulun puolen, Matti Ykan puolen.
Minusta kannattaa ehdottomasti pitää ainakin maalireeni, jos paikka löytyy. Ja näyttäisi siltä että se olisi mieluummin Ykassa? Kuitenkin mitä enemmän maalilla pääse pelaamaan sen parempi.
Aki runko näyttää muuten erittäin hyvältä, ja olisi jees jos Pete pääset vetään hommaa. Tietenkin paikalle voi kutsua myös RQ:n poikia toiseen päähän kenttää...
Minusta kannattaa ehdottomasti pitää ainakin maalireeni, jos paikka löytyy. Ja näyttäisi siltä että se olisi mieluummin Ykassa? Kuitenkin mitä enemmän maalilla pääse pelaamaan sen parempi.
Aki runko näyttää muuten erittäin hyvältä, ja olisi jees jos Pete pääset vetään hommaa. Tietenkin paikalle voi kutsua myös RQ:n poikia toiseen päähän kenttää...
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Sama homma. Tai sit jos satun saamaan firman auton jälleen käyttööni niin pääset Kimmo kokkola -yka - kokkola välin mun kyydissä.Theimp wrote:Tulossa olisin.
Olen klo12.50 Ylivieskan juna-asemalla josta tarvitsisin noutajan.
Takaisinpäin olisi lähtö klo17.09, tarttis päästä asemalle takaisin tuohon mennessä...
Tämä uus treeniaikataulu sopii mulle erittäin hyvin...
SamaPete wrote:voi kyl olla etten tule jos tää flunssan alku alkaa pahentua
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Sopiihan tuokin..Rajis wrote:Sama homma. Tai sit jos satun saamaan firman auton jälleen käyttööni niin pääset Kimmo kokkola -yka - kokkola välin mun kyydissä.Theimp wrote:Tulossa olisin.
Olen klo12.50 Ylivieskan juna-asemalla josta tarvitsisin noutajan.
Takaisinpäin olisi lähtö klo17.09, tarttis päästä asemalle takaisin tuohon mennessä...
Tämä uus treeniaikataulu sopii mulle erittäin hyvin...
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas