peli treenit ykassa tulevana sunnuntaina
Moderators: Kaunispoika, modet
- Kaunispoika
- Jäsen
peli treenit ykassa tulevana sunnuntaina
ketkä messissää?
paikalla voipiolla osa RQ:n porukasta
majoitusmahdolisuudet vierailijoille voipi ilmoittaa kans.
voitaisko harkita huhmarin vuokraamista pojille yöpaikksi jos ei paikkoja löydy tarpeeksi
SU 1200 AIKAAN alkaa joten 11 aikaan kynnelle kykenevät laittamaan kenttää kasaan.
edited bu mörkö
voitaisko harkita huhmarin vuokraamista pojille yöpaikksi jos ei paikkoja löydy tarpeeksi
SU 1200 AIKAAN alkaa joten 11 aikaan kynnelle kykenevät laittamaan kenttää kasaan.
edited bu mörkö
Re: peleenit ykassa tulevana sunnuntaina
Voihan sen huhmarin vuokrata mutta itse saavat sen kyllä maksaa..Kaunispoika wrote:ketkä messissää?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
No hyvä.hapsu wrote:Yöpaikka ainakin järjestyyRajis wrote:Jos sais posesta kyydin ylivieskaan ja yöpaikan ykasta niin olis huippu homma...
Niin ja minähän olen rajoittanut omaa alkoholinkäyttöä joten voin vaikka ajella powerparkista ykaan jos ei muita selväpäisiä löydy.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Ai sultakin on laitettu viinahanat kiinni?Rajis wrote:No hyvä.hapsu wrote:Yöpaikka ainakin järjestyyRajis wrote:Jos sais posesta kyydin ylivieskaan ja yöpaikan ykasta niin olis huippu homma...
Niin ja minähän olen rajoittanut omaa alkoholinkäyttöä joten voin vaikka ajella powerparkista ykaan jos ei muita selväpäisiä löydy.
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
- Kaunispoika
- Jäsen
Leuhkitaan nyt vähän, olishan se koukku vaan eihän sitä autoa saa sunnuntaina tuoda ku emännän pitää kulkeutua sillä töihin...
Oma tuleminen on vielä vain n. 98% varmaa kön pitää käydä lauantaina väsäämässä vuolukiviuuni paikallensa Taivalkoskella,
asiaanhan vain vaikuttaa semmonen pikkujuttujuttu että en oo ikuna moista kapistusta tehny...
Enköhän kuitenkin ehdi, laitetaan takka läjään vaikka väkisin.
Oma tuleminen on vielä vain n. 98% varmaa kön pitää käydä lauantaina väsäämässä vuolukiviuuni paikallensa Taivalkoskella,
asiaanhan vain vaikuttaa semmonen pikkujuttujuttu että en oo ikuna moista kapistusta tehny...
Enköhän kuitenkin ehdi, laitetaan takka läjään vaikka väkisin.
-Visa
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen