Maalireenit Ylivieskassa 7.6 klo 1800
Moderators: Kaunispoika, modet
Maalireenit Ylivieskassa 7.6 klo 1800
(edit: kaunispoika) alkaa klo 18.00
Pistäkää pallon tarve ja osallistuminen samaan viestiin. Pistäkää myös, jos ette osallistu tai haette itse pallot, etten soittele turhaan.
Palloja Jounilta;
Ry:lle 10xStorm
Aki 1xTempest
Mikko 1xTempest
Japa 1xTempest
Visa 1xTempest
Hapsu 1xCyclone
Antti 1xCyclone
Osallistujat:
Aki
Jussi M
Mikko
Japa
Hapsu
Visa
Pistäkää pallon tarve ja osallistuminen samaan viestiin. Pistäkää myös, jos ette osallistu tai haette itse pallot, etten soittele turhaan.
Palloja Jounilta;
Ry:lle 10xStorm
Aki 1xTempest
Mikko 1xTempest
Japa 1xTempest
Visa 1xTempest
Hapsu 1xCyclone
Antti 1xCyclone
Osallistujat:
Aki
Jussi M
Mikko
Japa
Hapsu
Visa
Last edited by Soihtu on 07 Jun 2007, 12:50, edited 4 times in total.
Jussi Mikkonen
040-4178737
040-4178737
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Toivoisin, että treenaaminen alkaa klo 18, koska minun on mentävä melkoisen ajoissa nukkumaan.
Kuinka toteutetaan ilmahuolto sunnuntaille? Jos perjantaina töiden jälkeen yritän niitä täytättää, se on aika epävarmaa, että onnistuu. Eilen kävi tuuri, että sain täytettyä. Parempi olisi, jos joku perjantaina päiväsaikaan kävisi täyttämässä niin ilmaa olisi varmasti.
Olette tiedotettuja.
Kuinka toteutetaan ilmahuolto sunnuntaille? Jos perjantaina töiden jälkeen yritän niitä täytättää, se on aika epävarmaa, että onnistuu. Eilen kävi tuuri, että sain täytettyä. Parempi olisi, jos joku perjantaina päiväsaikaan kävisi täyttämässä niin ilmaa olisi varmasti.
Olette tiedotettuja.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Lisäksi ilmahuoltoa tarvitaan Podkaan (1 pullo).japakkomies wrote:Kuinka toteutetaan ilmahuolto sunnuntaille? Jos perjantaina töiden jälkeen yritän niitä täytättää, se on aika epävarmaa, että onnistuu. Eilen kävi tuuri, että sain täytettyä. Parempi olisi, jos joku perjantaina päiväsaikaan kävisi täyttämässä niin ilmaa olisi varmasti.
Olette tiedotettuja.
-Matti Alpua-
- Kaunispoika
- Jäsen
Re: Maalireenit Ylivieskassa 7.6 klo 1800
kentän pystytys aloitetaan aikaisemmin klo 17.Soihtu wrote:(edit: kaunispoika) alkaa klo 18.00
tarvitaan siis autollisia henkilöita, jotta saadaan muutama syndi haettua hallilta