Treenit 29.7. Kemissä
Moderators: Kaunispoika, modet
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
Ei jumaliste jannut.
45min ennen reenien alkua vielä jotku arpoo, että onko niitä. Kyllähän itse lähden siitä, että reenit ilmotetaan hyvissä ajoin ja sakki varaa vapaata sille ajalle. Säävaraus vois olla vaikka -25 astetta ja alijäähtynyt vesi. Eniten kait se meitä ulkopaikkakuntalaisia vituttaa märkänä istua autossa, eikä sekään vituta edes niin paljon ku on hyvät reenit alla.
45min ennen reenien alkua vielä jotku arpoo, että onko niitä. Kyllähän itse lähden siitä, että reenit ilmotetaan hyvissä ajoin ja sakki varaa vapaata sille ajalle. Säävaraus vois olla vaikka -25 astetta ja alijäähtynyt vesi. Eniten kait se meitä ulkopaikkakuntalaisia vituttaa märkänä istua autossa, eikä sekään vituta edes niin paljon ku on hyvät reenit alla.
Jussi Mikkonen
040-4178737
040-4178737
- japakkomies
- Jäsen
No tämä taisi johtua ehtolauseesta. Jos sataa kaatamalla klo 14, niin ei ole treenejä. Kun tulin kalajoelta, satoi koko matkan (kalajoella satoi melkein koko päivän) ja Ylivieskassa oli tsunami. Anteeksi jos säädin turhia, mutta ajattelin noudattaa ehtolausetta joka mielestäni täyttyi. Ehkä ei ehtolauseita kannata käyttää, kun kerran säätöä tulee, ajatus oli tosin hyvä.Soihtu wrote:45min ennen reenien alkua vielä jotku arpoo, että onko niitä.
Kuitenkin sade laantui vaikka ei lakannutkaan ja keli oli siedettävä.
Treenit olivat ja siellä oli kivaa. Paikalla olivat myös Visa ja AT.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Joo hyvät mätöt oli. Ja homma oli tiedossa ainakin minulla kaksi tuntia ennen. Itselleni se ainakin sopi juuri näin, koska näin lähellä isoa turnausta ei kannata kaatosateessa reenata, koska siitä ei varmasti tule mitään (tehokkaasti). Säätutkakuvien perusteella näytti siltä, että sataminen on siinä ja siinä.
Mutkan ja boksien elektroniikka ei ole kaikkein vesiystävällisempiä, ja varaosia ei ennen lauantaita ehdi välttämättä kunnolla saada, jos mutka kastuu kunnolla ja särkyy.
Mutkan ja boksien elektroniikka ei ole kaikkein vesiystävällisempiä, ja varaosia ei ennen lauantaita ehdi välttämättä kunnolla saada, jos mutka kastuu kunnolla ja särkyy.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441