Treenit 13.1
Moderators: Kaunispoika, modet
- japakkomies
- Jäsen
Treenit 13.1
Terve,
muistattehan, että treenit ovat tulevana sunnuntaina klo 11-14.
-VPJ
muistattehan, että treenit ovat tulevana sunnuntaina klo 11-14.
-VPJ
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Kylläpä kyllä. Mutta eikös ne ole 11-15? Itsehän en näihin ekoihin pääse, mutta ilmoitelkaapa ketkä pääsee, niin katsotaan tarvitaanko paikalle ilmaa sun muuta härpäkettä. Ilmoittakaa mielellään huomiseen iltapäivään mennessä, jotta tiedetään peruuttaa jos ei kiinnosta tarpeeksi.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
11-14 ne minulle ilmoitti sieltä kun soittelin. En tiedä sitten lukiko ko. hlö. väärin, mutta näin sanottiin. Jos se näin oli, niin se vain tarkoittaa tehokkaampaa treeniä.
Jos pystytykseen ja purkamiseen menee yhteensä 1h (oletan) niin ja jos tosissaan 2h treenaa, niin luulisi olevan riittävästi. Tarkoittaa vain sitä että juttelu jää treenien aikana vähemmäksi, mikä lienee hyvä juttu.
Tämä siis ei ole avautumista, tämä on mielipide.
Jos pystytykseen ja purkamiseen menee yhteensä 1h (oletan) niin ja jos tosissaan 2h treenaa, niin luulisi olevan riittävästi. Tarkoittaa vain sitä että juttelu jää treenien aikana vähemmäksi, mikä lienee hyvä juttu.
Tämä siis ei ole avautumista, tämä on mielipide.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
- Kaunispoika
- Jäsen
Joo ei se mua haittaa, mutta olisi tieten hyvä tietää ettei turhaan pureta aiemmin pois jos vaikka vielä huvittaisi värkkäillä. Voiko siitä soittaa jollekin siellä virastossa? Minäkin voin sen tehdä jos vain suunnilleen olisi nimi tai jopa numero tiedossa...
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
Kyllä nyt siitä lähdetään tässä asiassa, toivottavasti myös muissa, että yksi kaveri hoitaa yhden homman. Muuten asioiden hoitamisesta ei tule lasta eikä paskaa. Mutta kiitoksia, kun haluat olla avuksi.AT wrote:Joo ei se mua haittaa, mutta olisi tieten hyvä tietää ettei turhaan pureta aiemmin pois jos vaikka vielä huvittaisi värkkäillä. Voiko siitä soittaa jollekin siellä virastossa? Minäkin voin sen tehdä jos vain suunnilleen olisi nimi tai jopa numero tiedossa...
Koska haluat varmistaa asian, niin minä kysyn uudestaan, menen käymään huomenna.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen