Ketkä on mukana? Kierros on Kauhajoella 7.6. Kerrankin matka on inhimillisissä merkeissä. Ilmoittautumaan pitäisi päästä mahdollisimman pian, jotta kierros järjestetään.
Joukkuekoko on kuusi pelaajaa.
Mukana:
Metsäliigan II-kierros 7.6.
Metsäliigan II-kierros 7.6.
Last edited by VS_001 on 26 May 2008, 11:45, edited 1 time in total.
-Veikko Suihkonen-
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Ainahan niitä puheita on, joskus vaan teot unohtuu. Olen vissiin itsekin lupautunut jossain vaiheessa tuonne. Nyt ei hirveää intoa ole, mutta kai sitä pitää yrittää pitää puheistaan kiinni, mikäli sinne on porukkaa menossa. Eihän sitä tiedä kuinka hauska keikka moinen on.
Yksi asia on ainakin varma, kisapuolta on tällä kertaa aikalailla turhaa syytellä.
Eihän tämä maata kaatava asia ole, mutta on vain niiin hyvä mahdollisuus pelata, että harmittaa, mikäli ohi menee tämä homma.
Yksi asia on ainakin varma, kisapuolta on tällä kertaa aikalailla turhaa syytellä.
Eihän tämä maata kaatava asia ole, mutta on vain niiin hyvä mahdollisuus pelata, että harmittaa, mikäli ohi menee tämä homma.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
- japakkomies
- Jäsen
Tuo siis 25.5.RSiren @ paintball.fi wrote:Paranoia perkele! Ilmoittautumisia kehiin! Teitä ei näe samalla kentälle kuin Virossa ja Suurpelissä...
Kai sekin jotain kertoo.
Jos nyt kuitenkin omat pelit onnistuisi tässä kuussa.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
Onhan tuo perseestä, mutta ei oo pelaajia niin minkäs perkele sille teet.japakkomies wrote:Tuo siis 25.5.RSiren @ paintball.fi wrote:Paranoia perkele! Ilmoittautumisia kehiin! Teitä ei näe samalla kentälle kuin Virossa ja Suurpelissä...
Kai sekin jotain kertoo.
Jos nyt kuitenkin omat pelit onnistuisi tässä kuussa.
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.