Suurpeli 2010
No perskeles. Menee vaan melko myöhäseen ennen ku ollaan perillä, mut eikai sille mitään mahda.härmä wrote:en pysty aikastaan lähtöä yhtään, pikemminkin myöhäistämään.
Sopiiko sulle Härmä toi mun reitti ehdotus vai alanko järjestämään jotain kuljetusta kaustiselta johonkin?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Ovatko kaikki seuranneet keltaisten keskustelua peinttaaja.fi sivustolla? Nyt siellä on kohtalaisen tärkeää taktiikka juttua joten käykää vilkaisemassa.
Jos ei oo vielä tunnuksia sinne eikä kiinnosta tehdäkkään niin voin laittakaa mulle viestiä. Voin lattaa sit infoa vaikka yksityisviestillä.
Jos ei oo vielä tunnuksia sinne eikä kiinnosta tehdäkkään niin voin laittakaa mulle viestiä. Voin lattaa sit infoa vaikka yksityisviestillä.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Hehee juups tuota kävi semmonen pieni muotoinen äksidentti tuossa muutama hetki sitte ja ajoin markon audista öljypohjan paskaksi. Ei oo vielä tietoa et keretäänkö sitä korjaamaan tällä viikolla, joten kannattas varmaan alkaa näin hyvissäajoin miettimään vaihtoehtosia liikkumismuotoja.
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
ItäEuro Proo
Eikös siellä lapissakin kiertele se rautatie?hapsu wrote:Eiköhän sitä jotenki sinne päästä.
http://www.kuvalauta.fi/me/src/juna.swf
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
olipa karmeen näkönen "letkajenkka"
tot noin... Audi on paskana nyt jonkun aikaa(alkovat siihen prässäämään osia saksassa) , mutta sain kaverilta sen kakkosauton (corolla coupen) lainaan... elikkäs ollaan siellä yka:ssa noin klo. 16.00 tarkemmat ajat sit matkalta huomenna.
Niin ja Veikon farkku kyytillä sieltä yka:sta etteenpäin (näin ymmärsin Hapsun puhheista).
tot noin... Audi on paskana nyt jonkun aikaa(alkovat siihen prässäämään osia saksassa) , mutta sain kaverilta sen kakkosauton (corolla coupen) lainaan... elikkäs ollaan siellä yka:ssa noin klo. 16.00 tarkemmat ajat sit matkalta huomenna.
Niin ja Veikon farkku kyytillä sieltä yka:sta etteenpäin (näin ymmärsin Hapsun puhheista).
Marko Heikura
Voiko tuon teipata pippeliinhärmä wrote:saan tänään muutaman kappaleen "avainkameroita" jotka on helposti teipattavissa piippuun. ite oon testammut kameraa viikko pari sit ja sillä saa hyvää kuvaa.(ammuin boksillisen kuulaa pitkin risukoita) tarkka hinta ei ole selvillä mut muistikortin kans (4G) noin 30e
Janne Haapala
ItäEuro Proo
ItäEuro Proo
- japakkomies
- Jäsen
En niistä juttujen tasosta tiedä, mut väsyneenä sitä nauraa vähä paskemmillekki stooreille.hapsu wrote:Nonniii poijjaat. Olipas se vain taas hauskaa. En muistakkaan millon oisin nauranu viimeksi näin paljon. Paranoialla on parhaat terassi jutut
Mutta joo, hauskaa oli.. kuten aina. Ens vuotta odotellessa.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
- japakkomies
- Jäsen