Keväällä kymmenennen kerran järjestettävän Vironpelin huhut ovat normaaliin tyyliin voimistuneet vuodenvaihteen lähestyessä. Potentiaalisena uutena pelipaikkana on mainittu Etelä-Virossa oleva armeijan asutuskeskustaistelun harjoitusalue, joka on valmistunut kesällä 2011.
Vorüssa Viron armeijan harjoitusalueella rakennukset on peruskorjattu ja seassa on ilmeisesti myös kokonaan uusia taloja. Pelaaminen tämmöisissä rakennuksissa olisi mahdollista aivan toisella lailla kuin vaikkapa viime vuosien pelipaikassa Türisalussa, joissa osa neuvostoaikaisista armeijaparakeista on jo päässyt varsin huonoon kuntoon. Potentiaalisia pelimuotojakin on jo kehitelty siihen suuntaan, että rakennusten valtaaminen toimisi siten että sisäänpääsy onnistuisi molemmista suunnista ilman että kenttää saataisiin "lukkoon."
Mikäli pelipaikka siirtyy Tallinnan ympäristöstä kauemmaksi, niin reissu uusiutuu siinäkin mielessä, että majoittuminen tapahtuu jossain muualla kuin suomalaispelureille erittäin tutussa Dzingel-hotellissa, esimerkiksi yliopistokaupunki Tartossa. Samalla myös vähän pidempien ajomatkojen vuoksi laiva-aikataulut todennäköisesti menisivät uusiksi.
Vuonna 2012 pelijärjestäjä Jämsän Paintballille tulee täyteen 10 vuotta, joten siinäkin mielessä voitaneen odottaa tapahtumilta juhlavuotta .
Kyllä reissu kiinnostaa, mutta muutama este on, prkl. Siellä joutuu pelaamaan ja ehkä ottamaan iltoisin pari olutta, niin nuo 2 haittaa reissulle saattaa estää osallistumisen.
Lisäksi mutkatonna ei ole kiva pelata tai jos tipulla pelaa, ei ole kiva kun ei osu. Kaiken kukkuraksi taloudellinen tilanne on ennakkotiedoista poiketen hyvin epävarma.
Noin muuten ois tosi kiva käydä virossa ja nähdä tuttuja.
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Kaunispoika wrote:Saat mun deeämmän lainalle.
Samalla saat vaikka koko pelikassin. Siellä saattaa olla ilmatkin?
Boksi on paskana ja tarvis kuoret.
Bulkkareita vissiin olis kakskin.
Eli enää ei jää, kuin kolehti?
Kiitos Aki. Toki mutkaa lukuunottamatta kaikki muut kamat löytyy.
Tämä ei ratkaise sitä ongelmaa, että joutuu pelaamaan ja ehkä ottamaan pari olutta.
Jos ei kiinnosta ammuskella niin varmasti löytyy esim joukkueenjohtajan pesti jolloin se oma pelaaminen keskittyy joukkojen johtamiseen ja muuhun hauskaan säätämiseen.
Mitä vikaa on oluen ottamisessa?
Mika Rajaniemi Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Rajis wrote:
Jos ei kiinnosta ammuskella niin varmasti löytyy esim joukkueenjohtajan pesti jolloin se oma pelaaminen keskittyy joukkojen johtamiseen ja muuhun hauskaan säätämiseen.
Mitä vikaa on oluen ottamisessa?
Voin kai minä hakea tuollasta joukkueenjohtajan hommaa, mutta voi olla, että itsekseni joudun huutelemaan, kun ei mun komentoja kuitenkaan kukaan tottele. Mun tyyli, on niinkuin edestä johtaminen ja jos komentoja huutaa keskeltä vastustajia, niin huonot on tulokset. Kokeiltu on ilman titteliäkin. Mutta aina voi hakea.
Oluessa vikana on se, että gluteenittomia ei tahdo löytyä ja maha protestoi perus ööliä vastaan.
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.