3-man Indoor Masters 8.1.2006
Moderator: modet
Tää on mun sitova ilmoittautuminen!
Kieltämättä aika kova hinta autosta, ilmeisesti jokin pikkubussi kyseessä..
Mä olisin sitten vähä niiq tulossa matkalta kyyttiin, että jos matkanjärjestäjä voisi sen huomioida kyydin ja ajoreitin suunnittelussa.
Vai meneekö mahdottomaksi?
Kieltämättä aika kova hinta autosta, ilmeisesti jokin pikkubussi kyseessä..
Mä olisin sitten vähä niiq tulossa matkalta kyyttiin, että jos matkanjärjestäjä voisi sen huomioida kyydin ja ajoreitin suunnittelussa.
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Theimp wrote: Kieltämättä aika kova hinta autosta, ilmeisesti jokin pikkubussi kyseessä..
joo, pikku bussihan se on.
ja eiköhän toi jotenkin saada huomioitua... kerrot vaan et mistä nouset kyytiin niin helpottaa hommaa huomattavasti
No Seinäjoki olis hyvä paikka, mutta jos teidän reitti jostain syystä sattuu kulkea vaasa-seinäjoki välisen akselin läpi niin ei mulle niin väliä mistä tuun kyyttiin...Pete wrote:Theimp wrote: Kieltämättä aika kova hinta autosta, ilmeisesti jokin pikkubussi kyseessä..
ja eiköhän toi jotenkin saada huomioitua... kerrot vaan et mistä nouset kyytiin niin helpottaa hommaa huomattavasti
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
No jos oikeen tarkkoja ollaan ni reitti kulkis kyl Ylivieska - Haapajärvi - Elämäjärvi - Jyväskylä - jne jen... (vain paremman tien takia)Theimp wrote:No Seinäjoki olis hyvä paikka, mutta jos teidän reitti jostain syystä sattuu kulkea vaasa-seinäjoki välisen akselin läpi niin ei mulle niin väliä mistä tuun kyyttiin...Pete wrote:Theimp wrote: Kieltämättä aika kova hinta autosta, ilmeisesti jokin pikkubussi kyseessä..
Mut jospas tuo onnistuis ajaa tuota 63sta myöten ja siitä sit eteenpäin ja onhan tuo kuitenkin vielä lyhyempikin reitti...
- istuallaan
- Jäsen
Täten julistan itseni lähteväksi ko turneeseen.
Kimppakyyti on jees. Pitäsköhän suosiolla pärryyttää ensin sinne ykaan ja sieltä sitte lähtä pääkallopaikalle (jos eksyn niin eksyn kunnolla!!!). Vielä kerta on aikaa miettiä tätä kyyti hommaa, jätän kertomatta nämä kummalliset aivoitukseni.
Kimppakyyti on jees. Pitäsköhän suosiolla pärryyttää ensin sinne ykaan ja sieltä sitte lähtä pääkallopaikalle (jos eksyn niin eksyn kunnolla!!!). Vielä kerta on aikaa miettiä tätä kyyti hommaa, jätän kertomatta nämä kummalliset aivoitukseni.
Johanna Lammassaari
Pyysipä äijä meleko suolasta hintaa tosta autosta.. Joo eli pitkästä aikaa pääsin nettiin (hieman laittomasti työajalla ) Eli mukana oon kuten Pete jo ilmoittikin ja kannatan että mennään omilla autoilla.. Tuli tossa muutes mieleen että mistäkähän sais ilmapullon reissunajaksi..??
Niin ja tehdäänkö reissu päiväseltään vai yövytäänkö jossain?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Varmaan voisit kysästä veikolta lainaan lekaa... niin ja RQ:n pojilta josko löytys...Rajis wrote:Tuli tossa muutes mieleen että mistäkähän sais ilmapullon reissunajaksi..??
Ja oli hieman ajatuksissa et jos mentäs La ja oltas yötä jossain (esim. siellä Höyryn luona) ja sit Su:na turnaus + matka takas...
- istuallaan
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
Eli tällähetkellä varmasti mukaan lähtevät:
- Pete
- Japa
- Mikko
- Rajaniemi
- Patana J. (+ salainen ase )
- AkiS
- Arppa (valmiiksi jo etelässä)
- Kimmo / Spitfire
Last edited by Pete on 19 Dec 2005, 14:58, edited 1 time in total.
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Vaikuttaa hyvältä.Pete wrote:Majoittuminen:
Höyryn tykönä, eli siellä paikanpäällä maksais 10€ per naama.
Minusta tuo ei olis pahakaan hinta ja ei aamulla tarttee sit lähtee ajeleen mistään hevon vtusta... Mutta kommentteja!?! katellaanko muuta vai?
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
- istuallaan
- Jäsen
On sitä kovempiakin hintoja maksettu retkipatjayöpymisestä.
Meijän auto ei ainakaan jouda. Pitäähän Teronki päästä lähteen jonnekkin kun minä olen liesussa. Eikä siihen pahemmin mahu porukkaa, eikä järin kamojakaan. Voin jonkun matkaa ajaa, jos porukka uskaltaa olla kyydisä. Tero heittää mut ykaan sillo la aamuna tai pe iltana. Jos heittää pe iltana niin tarvis sitte nukku paikan. Perjantainahan vois ottaa vaikka pientä poppailua jossakin?? Pitäähän sitä "salaista asetta" päästä kokeilemaan.
Meijän auto ei ainakaan jouda. Pitäähän Teronki päästä lähteen jonnekkin kun minä olen liesussa. Eikä siihen pahemmin mahu porukkaa, eikä järin kamojakaan. Voin jonkun matkaa ajaa, jos porukka uskaltaa olla kyydisä. Tero heittää mut ykaan sillo la aamuna tai pe iltana. Jos heittää pe iltana niin tarvis sitte nukku paikan. Perjantainahan vois ottaa vaikka pientä poppailua jossakin?? Pitäähän sitä "salaista asetta" päästä kokeilemaan.
Johanna Lammassaari