Hyvinkäälle tavaraa
Moderator: modet
Hyvinkäälle tavaraa
Niin jos joku tarvii Powerplayltä jotain tonne hyvinkäälle ni ilmottakaa tänne mitä, niin käyn hakeen Jounilta. Aikaa ilmoittaa on huomiseen (Ke 3.1.06) klo 20.00 asti. Sen jälkeen en voi luvata/vannoa pääsenkö tänne foorumille. Kitos.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- Kaunispoika
- Jäsen
jounille soitettu ja tilaus esitetty... mutta mikäli sse ei muista:
2 piippusukkaa (NXE)
2 dogtail piippurassia
2 JT:n paitaa (piikkilanka harmaa) L ja S (jos ei ole, niin sitten sininen, ja jos ei ole niin jotain muuta tummaa)
laskulle... oli meinaan puhe sen soitella tänään, mutta oiskohan unohtunu... nuo siis tulee mulle ja patanalle
2 piippusukkaa (NXE)
2 dogtail piippurassia
2 JT:n paitaa (piikkilanka harmaa) L ja S (jos ei ole, niin sitten sininen, ja jos ei ole niin jotain muuta tummaa)
laskulle... oli meinaan puhe sen soitella tänään, mutta oiskohan unohtunu... nuo siis tulee mulle ja patanalle
- japakkomies
- Jäsen
Itse olen tuon paidan kanssa sitä mieltä, että jos ei sitä piikkilankamallia löydy, niin kannattaisi ottaa joko sellainen mikä on mahdollisimman halvin tai sellainen mitä saa varmasti tämän vuoden aikana vielä myöheminkin.Kaunispoika wrote:jounille soitettu ja tilaus esitetty... mutta mikäli sse ei muista:
2 piippusukkaa (NXE)
2 dogtail piippurassia
Tuo tuntui aikaisemmin olevan tuo piikkilankamalli kortilla. Joten jos yhtenäistä halutaan, niin meidän pitää varmaan hankkia ensikesäksi samanlaiset paidat joka tapauksessa. Pete vissiin miettii näitä juttuja kesäksi.
Niin ja jos niistä pitää maksaa, niin hienothan niiden pitää olla tai niin rumat että on hienot.
Mutta jos ei haittaa, että on treenipaita ja kisapaita erikseen, niin ei sit mitään.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
- Kaunispoika
- Jäsen
toisaalta voidaan tehdä niinkin, että valitaan paita, jonka kaikki ostaa kesään mennessä. Säästyttäs Johannan kans siltäkin sitten.
Eli nyt nopsa päätös ensi kesän pelipaidasta olisi kullan arvoinen.
BTW. Mun paidalla ei oo niin väliä, kunhan sopii mustan ja punaisen kans ja on kokoa L. (tumma sopii jokapaikkaan)
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Eli nyt nopsa päätös ensi kesän pelipaidasta olisi kullan arvoinen.
BTW. Mun paidalla ei oo niin väliä, kunhan sopii mustan ja punaisen kans ja on kokoa L. (tumma sopii jokapaikkaan)
Ehdotuksia otetaan vastaan.
- istuallaan
- Jäsen
Toinen näkökanta asiaan on, jos lähetään näin kahdella bändillä liikenteeseen niin kahdenlaiset paidat olisi suotavaa olla. Helpottaa tuomareita, sekä helpottaa myös omaa pelaamista, ettei ammuskele omiaan (minähän en omia ammuskele, ainakaan paljoa).
Mulle on ihan sama minkälainen paita sieltä tulee, kerta olen jo tällainen väriläiskä (kaikki muu on sinistä paitti mutka). Toimikaa te niin minä vikisen.
Mulle on ihan sama minkälainen paita sieltä tulee, kerta olen jo tällainen väriläiskä (kaikki muu on sinistä paitti mutka). Toimikaa te niin minä vikisen.
Johanna Lammassaari
- Kaunispoika
- Jäsen