2-DIVISIOONA 2006
Moderator: modet
2-DIVISIOONA 2006
http://www.paintball.fi/cgi-bin/datacgi ... cleID=1428
Elikkäs tämmöistä olisi nyt tarjolla!
Aika ok-setti näin nopeesti silmäiltynä. Kuulalimitti tuli mutta ei nyt ihan mahdottoman paha mun mielestä. Saa EHKÄ lähtemään heikkotasoisempaakin porukkaa mukaan..
Ainut mikä tos otti silmään on tuo turnauspallo, hinta ei oo paha mut mitä se pallo sitten on. Ilmeisesti kulloisenkin kierroksen järjestäjä sen pallon tarjoaa...tai jotain...
Mut mielipiteitä!
Elikkäs tämmöistä olisi nyt tarjolla!
Aika ok-setti näin nopeesti silmäiltynä. Kuulalimitti tuli mutta ei nyt ihan mahdottoman paha mun mielestä. Saa EHKÄ lähtemään heikkotasoisempaakin porukkaa mukaan..
Ainut mikä tos otti silmään on tuo turnauspallo, hinta ei oo paha mut mitä se pallo sitten on. Ilmeisesti kulloisenkin kierroksen järjestäjä sen pallon tarjoaa...tai jotain...
Mut mielipiteitä!
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- japakkomies
- Jäsen
Minusta vaikuttaa ihan hyvältä. Hintakin on kohtuullinen ja ilmahuolto sisältyy. Täytyy vissiin hommata töitä, että pääsee sutimaan. Itseä kiinnostaa, sanoisin enemmän kuin 1 div.
Kuinka moni olisi kiinnostunut lähtemään tänne? Tämä kysymys siksi, että jotkut meistä kuitenkin pelaisi mielummin 1 div.
Kuinka moni olisi kiinnostunut lähtemään tänne? Tämä kysymys siksi, että jotkut meistä kuitenkin pelaisi mielummin 1 div.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Kyllä tämä mielestäni olisi aika jees. En sano etteikö myös 1-divari sitä ole, mutta tähän saisimme varmemmin porukkaa sitoutumaan koko kesäksi. Ykköseen voi loppukaudesta olla hankala saada kavereita, varsinkin jos kustannukset ovat selvästi suuremmat.
Itse äänestäisin noista Vaasan, Tampereen, Jämsän ja Helsingin. Toki ei tee enää pelaajaa kohti hirveästi, vaikka maksetaan kerralla koko homma ja pelataan mielen mukaan. Silloin olisi myös tilaisuus paikata huonosti mennyttä alkukauden kierrosta.
PPB ry saattaa myös sponssata hommaa, riippuen mitä päätetään kokouksissa. Tuohon ei mielestäni toisaalta ole ylivoimaista saada myöskään sponsoreita, Kärkkäisen mainokset vain selkään...
1-divaria olisi kyllä myös mukava kokeilla, ihmettelenkin vähän miksei siihen ole mahdollisuutta osallistua vain yhdelle kierrokselle...
Itse äänestäisin noista Vaasan, Tampereen, Jämsän ja Helsingin. Toki ei tee enää pelaajaa kohti hirveästi, vaikka maksetaan kerralla koko homma ja pelataan mielen mukaan. Silloin olisi myös tilaisuus paikata huonosti mennyttä alkukauden kierrosta.
PPB ry saattaa myös sponssata hommaa, riippuen mitä päätetään kokouksissa. Tuohon ei mielestäni toisaalta ole ylivoimaista saada myöskään sponsoreita, Kärkkäisen mainokset vain selkään...
1-divaria olisi kyllä myös mukava kokeilla, ihmettelenkin vähän miksei siihen ole mahdollisuutta osallistua vain yhdelle kierrokselle...
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Justiinsa, no nyt menee kiinnostavaksi:
Vaihtoehtoinen 2-divari, by Xon puisto
Tuossa ei mainita (mielestäni) sitä, miten lopullinen voittaja lasketaan. Kaiketi kuitenkin eniten pisteitä 5 kiekalla saanut joukkue.
Itse näin äkkiseltään äänestäisin Siltalan ehdotuksen puolesta, jo sen puolesta että sen maksu on edullisempi ja matka-ajoa tulisi vähemmän. Pidän myös tuosta 4 parasta-systeemistä.
Vaihtoehtoinen 2-divari, by Xon puisto
Tuossa ei mainita (mielestäni) sitä, miten lopullinen voittaja lasketaan. Kaiketi kuitenkin eniten pisteitä 5 kiekalla saanut joukkue.
Itse näin äkkiseltään äänestäisin Siltalan ehdotuksen puolesta, jo sen puolesta että sen maksu on edullisempi ja matka-ajoa tulisi vähemmän. Pidän myös tuosta 4 parasta-systeemistä.
040 749 1441
040 749 1441
Jos tuo xon-puiston versio on paljolti sen alkuperäisen kaltainen niin ei tartte kahtakertaa miettiä! Toki xon-puistolla on nyt mahdollisuus fiilata suunnitelma samalletasolle ja vielä "paremmaksi" kuin tuo Siltalan ehdotelma.
Todennäköisesti xon-puostolla ei ole pallolimittiä.
Kunhan ei kesään asti tartte odotella tietoa...
Todennäköisesti xon-puostolla ei ole pallolimittiä.
Kunhan ei kesään asti tartte odotella tietoa...
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- istuallaan
- Jäsen
Itse lähen mielummin pelaan 2. divaria. Ihan jo sen takia, ettei peleistä tulisi läpihuuto juttuja. Hintakin ratkaisee. Itse ainakin ensimmäisestä vaihtoehdosta pidän, vaikka siihen tulisikin kuulalimitti. Keskusteluhan jatkuu splatwebissä ja järjestäjä-tasolla vielä. On liian aikasta sanoa kumpaa järjestelyä kannattaa. Ainoastaan sen voi sanoa, että kummalle divarille haluaa.
Johanna Lammassaari
Unohdetaampa toi edellinen kommentti
En huomannutkaan että tuo xon-puiston ehdotus on jo julki!
Tässä onkin hyvä kysyä että miksi muualla foorumissa mulla on edit-nappula oman viestin yhteydessä mutta tässä osiossa ei vaan ole???
Ja asiaan,
Kyllä tuo Siltalan ehdotelma on mun mielestä parempi.
Hinta on halvempi, kaikki kierrokset on hajautettu ja 2 kierrosta on "normaalia" lähempänä. Järjestelyjen tasossa jokseenkin luotan selkeesti enemmän Kaitsuun kuin xon-puistoon...
Palkintoina riittä pokaalit ihan hyvin, jos jotain muuta siihen halutaan lisäksi niin tavarapalkintoja, esim. palloa tms käyttökelpoista.
Mua ei henk. koht. kiinnosta benji eikä katapultti, vaikka kokemuksena varmasti ainutlaatuinen...
Eniten ihmetystä aiheutti teksti "Ensi kaudella 2 divisioona pelataan seuraavasti:" onko tämä virallisesti päätetty jo??
En huomannutkaan että tuo xon-puiston ehdotus on jo julki!
Tässä onkin hyvä kysyä että miksi muualla foorumissa mulla on edit-nappula oman viestin yhteydessä mutta tässä osiossa ei vaan ole???
Ja asiaan,
Kyllä tuo Siltalan ehdotelma on mun mielestä parempi.
Hinta on halvempi, kaikki kierrokset on hajautettu ja 2 kierrosta on "normaalia" lähempänä. Järjestelyjen tasossa jokseenkin luotan selkeesti enemmän Kaitsuun kuin xon-puistoon...
Palkintoina riittä pokaalit ihan hyvin, jos jotain muuta siihen halutaan lisäksi niin tavarapalkintoja, esim. palloa tms käyttökelpoista.
Mua ei henk. koht. kiinnosta benji eikä katapultti, vaikka kokemuksena varmasti ainutlaatuinen...
Eniten ihmetystä aiheutti teksti "Ensi kaudella 2 divisioona pelataan seuraavasti:" onko tämä virallisesti päätetty jo??
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Jaahas. Eikös kuitenkin ilmoitella vaikkapa Siltalalle, että meistä on tulossa yksi joukkue pelaamaan. Ja mennään varmastikin Paranoian nimellä, ellei keksitä jotain uutta. Toisaalta en näe siinäkään järkeä...
Vai onhan tuo nyt teidän puolelta varmaa että mukaan lähdetään?
Vai onhan tuo nyt teidän puolelta varmaa että mukaan lähdetään?
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
Itse olen Siltalan ehdotuksen kannalla. Olen sitä mieltä, että jos meillä pelaajia kierroksille riittää, niin se voisi kannattaa maksaa koko systeemi. Toisaalta jos meitä onkin jotain 12 kannattaa miettiä toisen joukkueen kasaamista.
Tässä hommassa pitäisi oikeastaan olla sitova ilmoittautuminen. Siitähän ei tuu mitään, että tulee 'tärkeämpää menoa' ja menossa onkin vain 4 kaveria.
Tässä hommassa pitäisi oikeastaan olla sitova ilmoittautuminen. Siitähän ei tuu mitään, että tulee 'tärkeämpää menoa' ja menossa onkin vain 4 kaveria.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
- japakkomies
- Jäsen
Meidän sivuja ja foorumia ylläpitää Pete. Mulla on Mode, mutta se ei nyt tässä tilanteessa tunnu auttavan. Tulee odotella ylläpidon vastausta.Theimp wrote:Tässä onkin hyvä kysyä että miksi muualla foorumissa mulla on edit-nappula oman viestin yhteydessä mutta tässä osiossa ei vaan ole???
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
ilmoitin meidän halukkuuden osallistua 2. divariin.
valitsin (2 muunkin ehdotusten mukaisesti) Siltalan Kain ehdotuksen!
Uskoisin ettei kenelläkään ole tätä mitään vastaan??
Kain tarjoama malli on meidän kannalta huomattavasti mukavampi (hinnan, kierrosten määrän ja myös pelipaikkojen osalta).
Jos jollain on jotain tätä vastaan niin voi tulla sanoon mulle
valitsin (2 muunkin ehdotusten mukaisesti) Siltalan Kain ehdotuksen!
Uskoisin ettei kenelläkään ole tätä mitään vastaan??
Kain tarjoama malli on meidän kannalta huomattavasti mukavampi (hinnan, kierrosten määrän ja myös pelipaikkojen osalta).
Jos jollain on jotain tätä vastaan niin voi tulla sanoon mulle
Jep divari on ollut käsittääkseeni pitkään jo selvillä että kakkoseen tunkeudutaan ankarasti.
Kaitsun ehdotus on parempi jopa pallolimitillä ja silloinhan päästään turkuunkin pelaamaan niin se jo tekee siitä varman no ei kai mutta jos on pitkiä matkoja niin voin sanoa jo bleahin ja mun puolesta niin ei tarvi kauheesti mitään järjestellä että päästään unet ottamaan ennen turneeta ja jos kaksi paikkaa on muutenkin lähempänä niin vaikuttaa näin paikkojen puolestakin paremmalta.
Kaitsu on kuitenkin noita turneita järjestellyt ennenkin joten uskon että homma toimii ja olen kuullut että kai pitää aika tiukkaa menoa että aikataulukin pitää paikkansa.
Kaitsun ehdotus on parempi jopa pallolimitillä ja silloinhan päästään turkuunkin pelaamaan niin se jo tekee siitä varman no ei kai mutta jos on pitkiä matkoja niin voin sanoa jo bleahin ja mun puolesta niin ei tarvi kauheesti mitään järjestellä että päästään unet ottamaan ennen turneeta ja jos kaksi paikkaa on muutenkin lähempänä niin vaikuttaa näin paikkojen puolestakin paremmalta.
Kaitsu on kuitenkin noita turneita järjestellyt ennenkin joten uskon että homma toimii ja olen kuullut että kai pitää aika tiukkaa menoa että aikataulukin pitää paikkansa.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Edelleen olisin sen ykkösen kannalla mutta se hinta on niin suolanen ettei siihen voi lähteä...
Kaitsun kans soittelin tässä yks päivä ja se myös kertoi ettei sillä Juikilla ole edes joka paikassa järjestäjää... Olisi halukas kaitsun kans tekemään yhteistyötä mutta ei ala kuulema tukemaan sitä Kaitsun ehdotusta
Todennäköistä on että kaitsu tuon turneen järkkää... tällä hetkellä tuntu olevan n. 8 tiimiä mitkä on ilmoittautunut kaitsulle...
Infoan lisää kun tulee jotain uutta!
Kaitsun kans soittelin tässä yks päivä ja se myös kertoi ettei sillä Juikilla ole edes joka paikassa järjestäjää... Olisi halukas kaitsun kans tekemään yhteistyötä mutta ei ala kuulema tukemaan sitä Kaitsun ehdotusta
Todennäköistä on että kaitsu tuon turneen järkkää... tällä hetkellä tuntu olevan n. 8 tiimiä mitkä on ilmoittautunut kaitsulle...
Infoan lisää kun tulee jotain uutta!