Karvoshovissa pelit
- japakkomies
- Jäsen
Karvoshovissa pelit
Silver Fangs Paintball järjestää Karvoshovissa pelit 11.3.
Peliin saa osallistua ainoastaan mekaanisella merkkaimella.
Yhdistykseltä jäsen voi lainata mekaanisen merkkaimen, mikäli sellaisen tarvitsee.
Peliin saa osallistua ainoastaan mekaanisella merkkaimella.
Yhdistykseltä jäsen voi lainata mekaanisen merkkaimen, mikäli sellaisen tarvitsee.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
- Kaunispoika
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- istuallaan
- Jäsen
Ei tuo kalustorajoitus ole mielestäni mitenkään lapsellista. Se on vain helppo tapa laittaa kaikki samalle viivalle. Ottaen huomioon, että Fangsien pelaajat ovat melko nuorta sakkia, on heidän aseisiin käytettävissä oleva rahamäärä myös huomattavasti pienempi.
Itse voisin hyvinkin osallistua.
Itse voisin hyvinkin osallistua.
-Veikko Suihkonen-
- Kaunispoika
- Jäsen
- istuallaan
- Jäsen
Syyt miksi en tule:
a. ei ole kuulaa
b. joudun olla vloppuna kannuksessa pikkisiskoa vahtimassa
c. SIELÄ ON KYLYMÄ!
Vaikka saisinkin mutkan lainaan ja kuulia velaksi niin en kuitenkaan viitti ottaa akiraMia mukaan. Olishan sielä sille ikäistänsä seuraa, mutta on kyllä teheny selväks ettei voi vähempää kiinnostaa peintti...
a. ei ole kuulaa
b. joudun olla vloppuna kannuksessa pikkisiskoa vahtimassa
c. SIELÄ ON KYLYMÄ!
Vaikka saisinkin mutkan lainaan ja kuulia velaksi niin en kuitenkaan viitti ottaa akiraMia mukaan. Olishan sielä sille ikäistänsä seuraa, mutta on kyllä teheny selväks ettei voi vähempää kiinnostaa peintti...
Johanna Lammassaari
- japakkomies
- Jäsen
Mulla on tippy puhistettuna ja rasvattuna.. Tarviiko hän??Kaunispoika wrote:Kova kuumotus ois päästä pelaileen
On laitettu shokkeri rasvat eli lähtee ainaki 25kertaa sekunnissa
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- Kaunispoika
- Jäsen
Mä voin tulla kattelee ja nauraa kun rumat paranoian äijät sää palloa päähän pakkasessa ja räkä lentää piipusta kuin päästäkin.
Toki jos lämpimän puolelle nousee sää niin ehkä mä sitten otan SALAMAN laatikosta ja alan jyräyttelee.
Toki jos lämpimän puolelle nousee sää niin ehkä mä sitten otan SALAMAN laatikosta ja alan jyräyttelee.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.