Pääsisköhän Kalasniemi? Minä voisin kirjoittaa vaikka jonku lapun silleTheimp wrote: No eikö me nyt toi 1 jannu löydetä ja lähdetä kahdella tiimillä???
Pääsee kaikki halukkaat pelaamaan eikä tartte istua edes vaihdossa
Draxxus 5-man ja 7-man, 7.5.2006
Moderator: modet
- japakkomies
- Jäsen
Ideana oikein mielenkiintoinen ja mieli tekisi lähteä, mutta tällä hetkellä elämääni vaikuttaa tuo armeija liian voimakkaasti... Ja pitkän pohdiskelun ja itsetutkiskelun jälkeen päädyin vastaukseen, että en voi lähteä mukaan näihin rientoihin...
Jani Kalasniemi
Paranoia #56
Kalašnikov
EuroPro Been there... Seen it...
Don't fight with idiots, ´cause they only bring you down to their level and beat you with the experience...
Paranoia #56
Kalašnikov
EuroPro Been there... Seen it...
Don't fight with idiots, ´cause they only bring you down to their level and beat you with the experience...
Noniin nyt on kymmenen nimeä on _varmojen_listassa ja paranoialta lähtee kaksi joukkoa taistelemaan 5manin herruudesta
Nimiä listassa on
aki
arppa
hapsu
penttilä
mika alavainio
kimmo
tikkakoski
japa
jussi
mörkö
Maksut pitää olla hoidettu 4.5 paranoian tilille
maksuun osoituksena mistä ja mitä selkeästi.
Kyyti tarpeet mahdollisemman nopeasti ilmoitettuna tänne foorumille tai minulle.
Mistä Mihin ja Koska??
Arppa ja penttilän timppa hoitaa hommat itsenäisesti, mutta muita tässä koitetaan katsoa.
Itse olen lähdössä jo perjantaina, mutta jos tarvetta ilmenee että mielummin lähtis lauantaina niin eikös akilla ollut sellaista oloa niin voitaisiin järjestää että toinen kyyti lähtee lauantaina ja osa jo perjantaina.
Nimiä listassa on
aki
arppa
hapsu
penttilä
mika alavainio
kimmo
tikkakoski
japa
jussi
mörkö
Maksut pitää olla hoidettu 4.5 paranoian tilille
maksuun osoituksena mistä ja mitä selkeästi.
Kyyti tarpeet mahdollisemman nopeasti ilmoitettuna tänne foorumille tai minulle.
Mistä Mihin ja Koska??
Arppa ja penttilän timppa hoitaa hommat itsenäisesti, mutta muita tässä koitetaan katsoa.
Itse olen lähdössä jo perjantaina, mutta jos tarvetta ilmenee että mielummin lähtis lauantaina niin eikös akilla ollut sellaista oloa niin voitaisiin järjestää että toinen kyyti lähtee lauantaina ja osa jo perjantaina.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Olen tässä tehnyt joukkue kaaviota ja yhtenä lähtökohtana on ollut se että tiimit pelaa samassa posetiimissä niin näistä tuli tälläiset.
joukkue 1
Takana Penttilä Timo
Keskellä Aki
Keskellä Mika Alavainio
Edessä Ari Halmetoja
Edessä Janne Haapala
eli aki ja janne samasta pose tiimistä. Arppa ja Timo samasta kylästä ja kuulemma keskelle soveltuva Alavainion Mika siihen voimistamaan tiimiä
Joukkue 2
Takana minä itse rumuudessani
Keskellä Tikkakoski
Keskellä Jussi
Edessä Kimmo
Edessä Japa
Tässä koko meidän pose tiimi+ spitfiren bonari pojat.
Näin minä olen karvojeni keskeltä miettinyt. Saa ehdottaa muutakin.
joukkue 1
Takana Penttilä Timo
Keskellä Aki
Keskellä Mika Alavainio
Edessä Ari Halmetoja
Edessä Janne Haapala
eli aki ja janne samasta pose tiimistä. Arppa ja Timo samasta kylästä ja kuulemma keskelle soveltuva Alavainion Mika siihen voimistamaan tiimiä
Joukkue 2
Takana minä itse rumuudessani
Keskellä Tikkakoski
Keskellä Jussi
Edessä Kimmo
Edessä Japa
Tässä koko meidän pose tiimi+ spitfiren bonari pojat.
Näin minä olen karvojeni keskeltä miettinyt. Saa ehdottaa muutakin.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Mörkön kanssa puhelimessä käytiin jo näitä läpi mutta laitan tännekkin vielä.
Minä ja Mika tullaan matkalta kyytiin. Eli Vaasa- Seinäjoki akselilta, riippuen ihan ajettavasta reitistä.
Tuo perjantai kuulostaa hyvältä joten sillä kyytillä voisimme tulla.
Mutta kyllä tuo lauantaikin käy jos jotain pätevää syytä löytyy ettei meitä perjantain kyytiin huolita
Minä ja Mika tullaan matkalta kyytiin. Eli Vaasa- Seinäjoki akselilta, riippuen ihan ajettavasta reitistä.
Mutta kyllä tuo lauantaikin käy jos jotain pätevää syytä löytyy ettei meitä perjantain kyytiin huolita
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
No tokkiinsa teiät mukaan ottaa.Theimp wrote:Mörkön kanssa puhelimessä käytiin jo näitä läpi mutta laitan tännekkin vielä.
Noniin nyt alkaakin jännät paikat.
Mistä autot?
Itse kyselin tuosta appiukolta niin ei voinut luvata mitään kun on paljon toimituksia juuri sinä aikana ja itse on lähössä seuraavaksi viikonlopuksi italiaan.
eli puhutaan kahdesta autosta joilla uskaltaa lähteä pitkälle reissulle ja mielellään puhutaan myös diesel autosta, mutta ei pakosta.
Omaa Talbottia en tähän kastiin laske joten jos jollain on tai pystyy hankkimaan sellaisen alleensa niin käsiä pystöön.
Mistä autot?
Itse kyselin tuosta appiukolta niin ei voinut luvata mitään kun on paljon toimituksia juuri sinä aikana ja itse on lähössä seuraavaksi viikonlopuksi italiaan.
eli puhutaan kahdesta autosta joilla uskaltaa lähteä pitkälle reissulle ja mielellään puhutaan myös diesel autosta, mutta ei pakosta.
Omaa Talbottia en tähän kastiin laske joten jos jollain on tai pystyy hankkimaan sellaisen alleensa niin käsiä pystöön.
- japakkomies
- Jäsen
Löytyy Hiaste, diesel. Ominaisuuksina: kulutus, polttoaine 10l/100km, kulutus, öljy 0,75l/100km. Maksiminopeus 110km/h, järkevä ajonopeus 70km/h. Henkilöpaikkoja 3, tavaratilaa 2:lle joukkueelle.
Tuolla reissulla auto söisi 100l dieseliä sekä 7,5l öljyä.
Enpä usko että tällä kannattaa mennä...
Tuolla reissulla auto söisi 100l dieseliä sekä 7,5l öljyä.
Enpä usko että tällä kannattaa mennä...
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
- japakkomies
- Jäsen
Nyt on siis kaksi joukkuetta varmistunut. Kaitsu kyseli multa, että tuleeko kaksi joukkuetta ja vastasin, että tulee. Tämä asia kun eilen varmistui.
Nyt on sellanen homma, että tästä ei voi sitten pakittaa enää. Perua voi ainoastaan lääkärin todistuksella tai kuolemalla, molemmissa tapauksissa on tätä ennen hommattava sijainen.
Maksut Paranoian tilille, tietenkin mahdollisimman pian, koska osallistumismaksut maksetaan DT:lle tänään.
Hinta per nuppi on siis 130€/5= 26€.
Joukkue 1: Conspiracy, cpt. Aki
Joukkue 2: Casualties, cpt. Mikko
Nyt on sellanen homma, että tästä ei voi sitten pakittaa enää. Perua voi ainoastaan lääkärin todistuksella tai kuolemalla, molemmissa tapauksissa on tätä ennen hommattava sijainen.
Maksut Paranoian tilille, tietenkin mahdollisimman pian, koska osallistumismaksut maksetaan DT:lle tänään.
Last edited by japakkomies on 20 Apr 2006, 09:49, edited 1 time in total.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry
- Kaunispoika
- Jäsen
Jos joku tästä alkaa pakittelemaan niin voin sanoa että henk. koht. mielipiteenä kyseistä kaveria ei tarvi peluuttaa muussa kuin treeneissä ja sielläkin toteemiin köytettynä poppitreeni kohteena.Japakkomies wrote:Nyt on siis kaksi joukkuetta varmistunut. Kaitsu kyseli multa, että tuleeko kaksi joukkuetta ja vastasin, että tulee. Tämä asia kun eilen varmistui.
No mie perun! Ei vaiskaan, mutta kyyditystä kyllä mielellään jopa Oulusta lähtien, mutta kyllä Ykakin käy. Saatan myös mennä ensin Veteliin, jolloin tulisin kyyttiin ehkäpä Kaustiselta ajoreitistä riippuen. Ja mulle sopivin menopäivä olisi lauantai.
Autoa en oikein voi luvata tässä vaiheessa, C-kortti kyllä löytyy mikäli on joku isompi peli tarjolla.
Autoa en oikein voi luvata tässä vaiheessa, C-kortti kyllä löytyy mikäli on joku isompi peli tarjolla.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
Olisi tietenkin kaikista paras, jos sellaisen järkihintaan saisi. Täälläpäin tuppaa olemaan vaan pirun kallista.Theimp wrote:Pikkubussi/tilataksi olisi yksi vaihtoehto jos vain semmoisen jostain saa järkihintaan vuokrattua tai lainattua.
Mahtuu kaikki yhteen kyytiin mutta silloin saattaa tuo perjantaina meneminen jäädä haaveeksi...
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Paranoia ry