PowerSeries 2006 Ylivieskan kiekka
Moderator: modet
- istuallaan
- Jäsen
PowerSeries 2006 Ylivieskan kiekka
Paranoia TinyToolsin rivit rakoilevat. Olen itse estynyt pääsemästä paikalle töiden takia. Arppa on kysyny Penttilältä, mutta minulle asti ei ole tullut vielä infoa, miten herra Penttilä pääsisi. Joten...
...NYT olisi mahollisuus tulla pelaileen kilpaa ylivieskassa. Jos joku olisi kiinnostunut tulla täyttään Paranoia TinyToolsista yhden puuttuvan äijän olisin todella iloinen. Erityisesti teitä ajattelin, jotka pelaavat scenu-puolta, joita suppi on alkanu kiinnostaan.
Nopeat syövät hitaat. Huutelua
...NYT olisi mahollisuus tulla pelaileen kilpaa ylivieskassa. Jos joku olisi kiinnostunut tulla täyttään Paranoia TinyToolsista yhden puuttuvan äijän olisin todella iloinen. Erityisesti teitä ajattelin, jotka pelaavat scenu-puolta, joita suppi on alkanu kiinnostaan.
Nopeat syövät hitaat. Huutelua
Johanna Lammassaari
Spitfire perunut osallistumisensa pelaajapulan vuoksi!Arppa wrote:Juuu Pentillä ei pääse työesteiden takia, Veikko TinyToolsina jo on tervetuloa.
Miten on muuten Spitfiren laita?
Itseä kyllä kiinnostaisi pelata mutta minkäs teet kun muita ei kiinnosta...
Rahatilanne ratkaisee keräilenkö sekabändin tuonne ykan kierrokselle.
Kun se vaasan kierros olis sitte seuraavana viikonloppuna...
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas
- istuallaan
- Jäsen
mäkyl pääsen ku mä oon loooooooomalla loma loma loma loma
Ja mulle on aivan sama kuka meidän tiimin pisteet tekee
vaikka se ois mikko eiku kimmo eiku kimmo eiku mikko vai oliko se matti.
Veikko is welcome to make some pisteitä
Ja mulle on aivan sama kuka meidän tiimin pisteet tekee
vaikka se ois mikko eiku kimmo eiku kimmo eiku mikko vai oliko se matti.
Veikko is welcome to make some pisteitä
Henri Vierumäki
Paranoia ry
"Hey beautiful, I dont care if you think Brad Pitt when we have sex"
Paranoia ry
"Hey beautiful, I dont care if you think Brad Pitt when we have sex"
Hyvä että korvaus miehistöä löytyi. Hitto meiltä meni vaan huoltaja
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
No otsikkoon tämä sopii mutta asia mitä tässä käsitellään on hieman eri. Vaikkakin yleisesti ny passaakin.
No niin asiaan. Kuulin juttua että paikalle tulee HDTV tasoiset kamerat ja henkilönostin jolla pojat meinaavat kuvata. Pitääkö tämä täysin paikkansa? Jos pitää niin loistokasta!!
Onko pojille joku verkko hankinnassa etteivät saa ballosta naamaan?
No niin asiaan. Kuulin juttua että paikalle tulee HDTV tasoiset kamerat ja henkilönostin jolla pojat meinaavat kuvata. Pitääkö tämä täysin paikkansa? Jos pitää niin loistokasta!!
Onko pojille joku verkko hankinnassa etteivät saa ballosta naamaan?
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Jos saa kameraa lainaan niin vois sitä jonkun muunkin ehkä saada kuvaan stillejä.
- Kaunispoika
- Jäsen
kuparin mikalle kannattaa soitella, sillä tietää paremmin kun on ehkä itse tulossa kuvaamaan.
numeroa minulla ei ole.
jätkillä oli jotain joskus jossain tai jotai, että ehkä iltapäivä onnistuisi??
tästä en oo varma ku ei voi muistaa. Kaleva tulee ainakin iltapäivällä (tyyliin 3-5 aikaan???)
Stillejä olisi hyvä olla. Päivi kantonen (päpä) tekee siis ihan jutun siihen kalevaan ja haastattelee vissiin japan ja johannan... sellasta se puhu kun soitteli..
HDTV-tasoinen lähetys olis menossa NettiTV lähetyksenä suoraan bittiavaruuteen, jos se nyt tulee.
Jos jollakin on kuparin numero niin soittaka ja varmistakaa, että ovatko nyt sitte tulossa... ja jos tulevat niin postia splatwebiin ja markkinointi pystyyn...
tässäpä on sitte kaikki mitä asiasta tiedän. oli kyllä puhe mainita aikaisemminkinvoorumille, mutten sitte perkele muistanu
numeroa minulla ei ole.
jätkillä oli jotain joskus jossain tai jotai, että ehkä iltapäivä onnistuisi??
tästä en oo varma ku ei voi muistaa. Kaleva tulee ainakin iltapäivällä (tyyliin 3-5 aikaan???)
Stillejä olisi hyvä olla. Päivi kantonen (päpä) tekee siis ihan jutun siihen kalevaan ja haastattelee vissiin japan ja johannan... sellasta se puhu kun soitteli..
HDTV-tasoinen lähetys olis menossa NettiTV lähetyksenä suoraan bittiavaruuteen, jos se nyt tulee.
Jos jollakin on kuparin numero niin soittaka ja varmistakaa, että ovatko nyt sitte tulossa... ja jos tulevat niin postia splatwebiin ja markkinointi pystyyn...
tässäpä on sitte kaikki mitä asiasta tiedän. oli kyllä puhe mainita aikaisemminkinvoorumille, mutten sitte perkele muistanu
- istuallaan
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
- Kaunispoika
- Jäsen