Turun 2 Div. kierros 28.5.2006

ilmoitukset turnauksista + ilmoittautumiset

Moderator: modet

Orgil
Jäsen
Jäsen

Turun 2 Div. kierros 28.5.2006

Post by Orgil »

Peten estymisen takia olen valtuutettu järkkäilemään tätä kiekkaa.
Itse olen arvellut lähteväni lauantaina kohtuu aikaisin liikenteeseen ja pyrin lainaamaan appiukon vania reissuun. Tämä varmistuu ensi viikolla vasta kun itse ukko on italiassa nyt. Jos saamme vanin niin siltikin tavaraa otetaan mahd. vähän koska aion tuoda sillä kyydillä huonekaluja ja kodin elektroniikkaa ykaan.

Halukkuuden tälle kierrokselle on ilmaissut joko aiemmin tai sitten henkilökohtaisesti minulle ovat ilmaisseet seuraavat henkilöt.

Johanna
Arppa
Minä olen ilmaissut itselleni halukkuuden.
Kimmo on ilmaissut halukkuuden, mutta ei varmuutta, jonka on luvannut ilmaista tänään tai huomenna.
Japa on sanonut että LÄHTEE pelaamaan

Tässä on paranoian jäsenten halukkuudet ja tikkakoski on ilmaissut myös halunsa lähteä mutta eilen puheenjohtajan kanssa käymässäni palaverissa kävi ilmi että jäsenyys ei ole täytetty joten kilpapuolen pääjohtajan hyväksytyn linjauksen mukaan omat jäsenet ovat etusijalla kierroksille lähtiessä. Jos Antti tämän esteen/pykälän täytää niin näen hänet hyvin potenttiaalisena osana tämän kierroksen joukkuetta.

Mukaan minun mielestä mahtuu maksimissaan 6 kaveria. Tämä päätös tehdään asioiden selviessä.

Kaikkea mitä kirjoitin saa/pitää kommentoida/kritisoida. Typoista valittaminenkin on etenemistä.

Niin ja jos on asiaa aiheesta jota ei halua foorumille laittaa niin minulle voi soittaa tai laittaa spostia jos ei puhelimessa tunnu luonteikkaalta keskustella.

Edit1: Siirsin topicin oikealle paikalle ja lisäsin tietoja.
Edit2: Poistettu halukkuuden edelleen omaava mutta finanssitilanteesta kärsivä pelaaja.
Edit3:
Splatwebin threadi aiheesta
http://splatweb.net/www/splatboard/view ... hp?t=20154
Edit4: Yksi peluri poistettu.
Edit5: Jarmo päätti lähteä.
Last edited by Orgil on 23 May 2006, 19:40, edited 4 times in total.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
istuallaan
Jäsen
Jäsen

Post by istuallaan »

Olen mukana.

Itse olen tuumannut lähtöä lauantaina. Menen ehkä siskon luokse punkkaamaan, mutta tästäkään en voi sanoa 100 % varmuutta. Tojotasta en vielä tiiä, uskallanko sitä ottaa mukaan. Toisaalta Teamin kannalta parempi jos pystyttäisiin menemään mahollisimman tiiviissä läjässä, että pystytään keskustella ja luomaan ryhmähenkee ;)

Mulla ei ainakaan mahottomasti tavaraa tuu mukaan.

6 on ihan hyvä porukkamäärä. Ihan siksi, että kaikki saa pelata, ja kun tietää meijän reikäset päät niin >1 pelaaja vaihdossa kyllä sekottaa vaihtosysteemit totaalisesti.

Kiitoksia Mikko. Esityksesi oli harvinaisen ymmärrettävää :D Nakkaappas yv:nä puhelinnros mulle. Voisin vaikka kilauttaa josain vaiheesa.
Johanna Lammassaari
Theimp

Post by Theimp »

Eilen illalla varmistui että pääsen mukaan.

Mulle sopii lähtö lauantaina, ottaisikos Mikko mut kyyttiin matkalta? ja mahdutaanko me kaikki tuohon vaniin vai mennäänkö useammalla autolla?

Tavaraa ei hirveasti ole, minimissään 1 varustelaukku mutta mielellään vaihtovaatteetkin mukaan otan :P

Edit:
Niin olikos se majoitus kunnossa paikanpäällä?? Vai tartteeko ottaa teltta ottaa mukaan
Last edited by Theimp on 17 May 2006, 11:45, edited 1 time in total.
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

Joo eli kuten mikko tuossa ensimmäisessä postissa minitsikin niin Paranoian jäsenet ovat aina etusijalla!
Mikäli porukkaa ei paranoiasta saada riittävästi voidaan ottaa muista tiimeistä tuuraajia (esim. Tikkakoski A.).
Jos 5 pelaajaa on jo mukana ja 6. ei saada omasta sakista niin varalle voidaan ottaa "ulkopuolinenkin", mutta tässä tilanteessa hän on sitten varamies (ei pelaa ennenkuin jollain varsinaisella pelurilla on ongelmia)!

6 pelaajaa / divari kiekka on soppeli määrä koko kesän ajan. jos enemmän on lähtijöitä -> 6 pelaa ja loput huolto tiimissä. Noudatetaan ainakin toistaiseksi tätä käytäntöä. Tässäkin olis vielä parempi käytäntö jos 5 pelaa ja 6. on varalla, mutta toistaiseksi voi peluuttaa 6.kin mikäli kapteeni näin haluaa...

Sellainen käytäntö otetaan myös käyttöön että kapteeni saa ainoastaan käydä lukemassa tulostaulua. Tällä saavutetaan se että kapteeni voi halutessaa motivoida porukkaa valitsemallaan tavalla.

Van:lla kyllä menee 6 ihmistä mutta ahdasta voi olla. Tämä kyllä säästää sitten polttoainekustannuksia...
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

>> Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball <<
Theimp

Post by Theimp »

Pete wrote:Joo eli kuten mikko tuossa ensimmäisessä postissa minitsikin niin Paranoian jäsenet ovat aina etusijalla!
Mikäli porukkaa ei paranoiasta saada riittävästi voidaan ottaa muista tiimeistä tuuraajia (esim. Tikkakoski A.).

6 pelaajaa / divari kiekka on soppeli määrä koko kesän ajan. jos enemmän on lähtijöitä -> 6 pelaa ja loput huolto tiimissä. Noudatetaan ainakin toistaiseksi tätä käytäntöä. Tässäkin olis vielä parempi käytäntö jos 5 pelaa ja 6. on varalla, mutta toistaiseksi voi peluuttaa 6.kin mikäli kapteeni näin haluaa...

Sellainen käytäntö otetaan myös käyttöön että kapteeni saa ainoastaan käydä lukemassa tulostaulua. Tällä saavutetaan se että kapteeni voi halutessaa motivoida porukkaa valitsemallaan tavalla.

Van:lla kyllä menee 6 ihmistä mutta ahdasta voi olla. Tämä kyllä säästää sitten polttoainekustannuksia...
Jos arppa tulee itse omilla kyydeillään pelipaikalle niin silloinhan meitä on vain se 5 vanissa matkaamaan. Mutta jos arppa on tulossa ykasta niin sitten voipi olla ahtaampaa...
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

Theimp wrote:Jos arppa tulee itse omilla kyydeillään pelipaikalle niin silloinhan meitä on vain se 5 vanissa matkaamaan. Mutta jos arppa on tulossa ykasta niin sitten voipi olla ahtaampaa...

ahs soo... niinpäs onkin... ja tuskinpa tuo arppa täältä tulee kyytiin.
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

>> Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball <<
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Uusimpana tietona että aki ei pysty osallistumaan. Oli tullut jonkinlainen erhe ja tilanne on eskaloitunut siten että akia uhkaa konkurssi jota emme kiihdytä pakottamalla häntä turkuun.

Idea on se että mennään kaikki sillä vanilla, mutta sanoin tuon muutto homman sen takia ajoissa ettei joku ole raijaamassa mitään grillliä mukaan vaikka se oiskin kiva.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Theimp

Post by Theimp »

Orgil wrote:Uusimpana tietona että aki ei pysty osallistumaan. Oli tullut jonkinlainen erhe ja tilanne on eskaloitunut siten että akia uhkaa konkurssi jota emme kiihdytä pakottamalla häntä turkuun.

Idea on se että mennään kaikki sillä vanilla, mutta sanoin tuon muutto homman sen takia ajoissa ettei joku ole raijaamassa mitään grillliä mukaan vaikka se oiskin kiva.
No jos ei grilliä niin kai ees ne bikinitytöt :twisted:
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Arppa
Jäsen
Jäsen

Post by Arppa »

Pete wrote:
Theimp wrote:Jos arppa tulee itse omilla kyydeillään pelipaikalle niin silloinhan meitä on vain se 5 vanissa matkaamaan. Mutta jos arppa on tulossa ykasta niin sitten voipi olla ahtaampaa...

ahs soo... niinpäs onkin... ja tuskinpa tuo arppa täältä tulee kyytiin.
juu en ole tulossa kyydissä mutta tulen kyllä launtaina jos on yöpymismahdollisuus :roll:
Totuus on tyranni.

URHO voittaa kaikki
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Yöpymis mahdollisuus on alustavasti sovittu pyppymanin kanssa, jonka voisin tässä tänään tai muuten lähipäivinä varmistaa.
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

WALKOINEN WOIMA wrote:TERVE!

Ainoastaan millenium ramppi on sallittu tai vaihtoehtoisesti täysin true semi.

Jos jotain kysyttävää vielä ilmenee niin soita p. 0400 - 527 805 / Kaitsu
Tuossa quote omasta YV:stä splatwebistä. Joten näiden sääntöjen mukaan toimitaan. Saispa tuo WAS ny vauhtia siihen koodaukseen....
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Nyt tuli toinen peruminen vaikka oli sanonut varmaksi lähdön. Kuitenkin koko ajan ollaan painotettu sitä että jos on lähdössä on sitten lähdössä ja järjestää asiansa niin että pystyy lähtemään.

Tuossa keskustelin asiasta puheenjohtajan ja kilpajohdon kanssa, tulimme siihen tulokseen että nämä kaverit jotka eivät osaa rahojaan säästää tai niistä pitää huolta tai muuten vaan peruvat lähtönsä varmistusten jälkeen ovat sitten viimeisiä kavereita jotka paikan pelikentällä lunastavat myös tulevaisuudessa.

Itse lähden mieluiten kisoihin kun tietää kokoonpanon muutamaa viikkoa ennen.

Kyydityksestä kyselin eilen appiukolta ja se on edelleen epäselvä johtuen tiinan siskon muutosta.
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

tämä selvä...

jatketaan tästä sovitulla tavalla...
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Orgil wrote:Tuossa keskustelin asiasta puheenjohtajan ja kilpajohdon kanssa, tulimme siihen tulokseen että nämä kaverit jotka eivät osaa rahojaan säästää tai niistä pitää huolta tai muuten vaan peruvat lähtönsä varmistusten jälkeen ovat sitten viimeisiä kavereita jotka paikan pelikentällä lunastavat myös tulevaisuudessa.
Tässä on siis kyse siitä, että henkilöt, jotka järjestävät, eivät joudu kuseen viime hetken perumisien kanssa. Olemme itse antaneet SF:lle palautetta juurikin tästä ja kyse onkin siitä, että olemme sanamme mittaisia. Mikäli lupaat lähteä ja jalkasi menee poikki ennen tapahtumaa, niin sehän on ymmärrettävää.
Jokaisen luulisi tietävän mitä tämä lysti maksaa suurinpiirtein ja on osattava luvata tai olla lupaamatta kun aika on.
Me olemme niin pieni porukka, että meillä ei ole varaa horjua näin. Tällaiset järjestämiset ovat hyvin herkkiä menemään pienissä jutuissa persiilleen.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Soitin bleahille aka pyppymanille ja yöpyminen passaa JOS iso masa ei ole tulossa mutta ison masan saapuminen on hyvin epätodennäköistä.
AT
Jäsen
Jäsen

Post by AT »

Jees, meitsi on kuiten messissä (vaikka vararikko tuleekin..;)). Tulen Hesasta suoraan Turkuun su aamuna, ja takaisin olen menossa samana iltana, eli kyyti siihen suuntaa kelpaisi. Myös kyyti Turun rautsikalta Piikkiöön on minulle tarpeen. Onko muuten tietoa milloin bakkanaalit alkavat?

Oletteko muuten huomanneet, että PoSe:n 3. kiekka on siirtynyt viikolla eteenpäin. Eli periaatteessa pääsisimme pelaamaan myös Kirkkonummelle.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Noniin auto asia selvisi ja saamme lainaan vanin. Lähtöajan kohtana toimii 8.30 ja lähtöpaikkana yka. Poimimme kimmon kyytiin vaasasta ja johannan kokkolasta. Puhun monikossa koska japa on lähdössä vahvistamaan joukkuetta turkuun.
Theimp

Post by Theimp »

Orgil wrote:Noniin auto asia selvisi ja saamme lainaan vanin. Lähtöajan kohtana toimii 8.30 ja lähtöpaikkana yka. Poimimme kimmon kyytiin vaasasta ja johannan kokkolasta. Puhun monikossa koska japa on lähdössä vahvistamaan joukkuetta turkuun.
Hieno että Japa lähtee mukaan!
Täytyy Mikko katsoa mistä tuun kyytiin, varmaan se porintien risteymä vois olla soppeli. Jos jotain kellonaikaa olisi heittää koska vaasassa päin niin olisi kiva.
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
istuallaan
Jäsen
Jäsen

Post by istuallaan »

Itellä on ne vuokrapelit perjantaina. Eli ehkä mahdollisesti saatan jääjä ylivieskaan yöksi, ettei minua tarvi kokkolasta poimia.
Johanna Lammassaari
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

J.Patana wrote:Itellä on ne vuokrapelit perjantaina. Eli ehkä mahdollisesti saatan jääjä ylivieskaan yöksi, ettei minua tarvi kokkolasta poimia.
Ok ilmoittele kun kyytiinnousemispaikka selviää.
Post Reply