Reeniketju
Moderators: Kaunispoika, modet
Reeniketju
Perustetaan tällainen viestiketju reeneissä kävijöille. Tähän viestiketjuun ilmoitus, mikäli on tulossa reeneihin seuraavana viikonloppuna. Kun reenit on pidetty, laitetaan tähän ketjun viesti, johon kerätään seuraavan viikonlopun reeneihin tulevat.
Tämän ketjun avulla on mahdollista itse kunkin seurata, milloin on reeneissä käynyt ja voi sitten maksaa reenimaksun sen mukaisesti. Muuten asia tuppaa unohtumaan helposti.
Ilmoittakaa osallistumisenne nimellä ja muut kuin Ylivieskassa asuvat voisivat laittaa nimen perään paikkakunnan mistä ovat tulossa, niin yhteiskyytien saaminen helpottuu.
Palautetta, miten tämä reeni-ilmoittautuminen voidaan hoitaa järkevämmin, otetaan vastaan.
- AT, Oulu
- Aki
Tämän ketjun avulla on mahdollista itse kunkin seurata, milloin on reeneissä käynyt ja voi sitten maksaa reenimaksun sen mukaisesti. Muuten asia tuppaa unohtumaan helposti.
Ilmoittakaa osallistumisenne nimellä ja muut kuin Ylivieskassa asuvat voisivat laittaa nimen perään paikkakunnan mistä ovat tulossa, niin yhteiskyytien saaminen helpottuu.
Palautetta, miten tämä reeni-ilmoittautuminen voidaan hoitaa järkevämmin, otetaan vastaan.
- AT, Oulu
- Aki
Last edited by AT on 16 Jan 2007, 21:12, edited 2 times in total.
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
Seuraavat treenit 21.1. klo 11. Ilmoittautuneet:
- Visa
- Rajis
- Mörkö
- Japa
- Visa
- Rajis
- Mörkö
- Japa
Last edited by AT on 22 Jan 2007, 12:17, edited 1 time in total.
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Reenit 28.1.2007
Sunnutaireenit 28.1. klo 11-15. Ilmoittautuneita:
- Tikkakoski (Oulu)
- Aki (Yka)
- Visa (Kempele)
- Japa (Yka)
- Hapsu (Yka)
- Rajis (Kokkola)
- "Gabbadaz" (Oulu)
- Kalasniemi (Halsua)
- Veikko (Yka)
Edit: Nimetään kaveri joka hommaa:
- Kiinnityslenkkejä verkolle
- Haravia tms.
- Uudelleen avattavia nippusiteitä, isoja
Minäkin voin hommata mutta kun ei ole ry:n varoja käytössä niin lienee jonkun Ylivieskan pään kaverin järkevin?
- Tikkakoski (Oulu)
- Aki (Yka)
- Visa (Kempele)
- Japa (Yka)
- Hapsu (Yka)
- Rajis (Kokkola)
- "Gabbadaz" (Oulu)
- Kalasniemi (Halsua)
- Veikko (Yka)
Edit: Nimetään kaveri joka hommaa:
- Kiinnityslenkkejä verkolle
- Haravia tms.
- Uudelleen avattavia nippusiteitä, isoja
Minäkin voin hommata mutta kun ei ole ry:n varoja käytössä niin lienee jonkun Ylivieskan pään kaverin järkevin?
Last edited by AT on 26 Jan 2007, 18:33, edited 11 times in total.
040 749 1441
040 749 1441
- japakkomies
- Jäsen
Mukana.
Mulla on ylimääränen boxi jos Soihtu tarttee. Ja ylimääräinen mutkakin löytyy jos joku tarttee lainaan.
Minkälaisista kiinnityslenkeistä nyt on kyse? Jos sais tarkempaa tietoa niin voin tuoda lenkit + nippusiteet.
Mulla on ylimääränen boxi jos Soihtu tarttee. Ja ylimääräinen mutkakin löytyy jos joku tarttee lainaan.
Eikait sitä kellään oo silleen suoranaisesti yhdistyksen rahoja käytettävissä mutta jos sovitaan että joku hankkii jotaki niin sitte kulukorvaus lapulla rahat pois yhdistykseltä.AT wrote:Minäkin voin hommata mutta kun ei ole ry:n varoja käytössä niin lienee jonkun Ylivieskan pään kaverin järkevin?
Minkälaisista kiinnityslenkeistä nyt on kyse? Jos sais tarkempaa tietoa niin voin tuoda lenkit + nippusiteet.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- japakkomies
- Jäsen
Eli sellaisia pieniä kiipeilylenkkejä ajateltiin. Viime treeneissä lainasin sellaisen tennisverkosta väliaikaiseen käyttöön. Olitkohan tilanteessa mukana? Jos tuot nippusiteitä, niin avattavuus niissä ois hienoa.Rajis wrote:Minkälaisista kiinnityslenkeistä nyt on kyse? Jos sais tarkempaa tietoa niin voin tuoda lenkit + nippusiteet.
Oiskos Uitti kohta laatikon tehnyt?
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.