Treenilista
Moderators: Kaunispoika, modet
Treenilista
Tekaisin pienen listan treeneistä ja osallistujista. Keräilin tiedot foorumilta ja virheitä todennäköisesti löytyy. Korjatkaa, jos korjattavaa löytyy.
25.1. - 28.2. on melkoisen pimennossa. Ilmoitekaa tähän ketjuun osallistumisia, niin kirjataan listaan.
Lista: http://veikkos.propelli.cop.fi/paranoia/Treenilista.pdf
25.1. - 28.2. on melkoisen pimennossa. Ilmoitekaa tähän ketjuun osallistumisia, niin kirjataan listaan.
Lista: http://veikkos.propelli.cop.fi/paranoia/Treenilista.pdf
-Veikko Suihkonen-
- Kaunispoika
- Jäsen
Mulle voi laittaa myös tuon 4.3.
Vaikka olikin hieman huono mutta kuitenkin paikalla olin...
ja sen verran voin kertoa että japa ei ollut treenaamassa 4.3. vaan kävi vain pyörähtään... 11.3. kylläkin oli.
Kalasniemi oli treenaa 4.3.
Salmivaara oli 11.3.
Alpua Masa oli 4.3. sutimassa kans
tuossapa sellaset mitä ite bongasin tuolta...
Vaikka olikin hieman huono mutta kuitenkin paikalla olin...
ja sen verran voin kertoa että japa ei ollut treenaamassa 4.3. vaan kävi vain pyörähtään... 11.3. kylläkin oli.
Kalasniemi oli treenaa 4.3.
Salmivaara oli 11.3.
Alpua Masa oli 4.3. sutimassa kans
tuossapa sellaset mitä ite bongasin tuolta...
Olen ollut paikalla myös: 28.1, 4.2, (muistaakseni)
11.3 kävin lähinnä hengaileen mestoilla.
Aika jännä että Aki ja Visa on ollu treenaamassa 11.2 ja 25.2 vaikka silloin ei edes ollut treenejä koska oli jotku messu hässäkät hallilla
11.3 kävin lähinnä hengaileen mestoilla.
Aika jännä että Aki ja Visa on ollu treenaamassa 11.2 ja 25.2 vaikka silloin ei edes ollut treenejä koska oli jotku messu hässäkät hallilla
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto
"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
- japakkomies
- Jäsen