Lumisota 2010

Ilmoittautumiset kaikille avoimiin peleihin ja tiedotteet peleistä.

Moderators: VS_001, modet

Rajis
Jäsen
Jäsen

Lumisota 2010

Post by Rajis »

Tekis mieli päästä pelaamaan/rämpimään kevät hangille. Eli sellaset rennot ja leikkimieliset talvihubailut ois pop.

Lauantaina 13.3, paikkana Podka ja pelit vois alotella puoliltapäivin.

Onko rymistyksellä kuulia?

Mukana:
-Rajis
-Japa
-VilleA
-Dexter
-VMK-80
-crazycook
-PikkuTeme
-Jouni Tervonen
-Tomi Malila ( vuokra )
-Miika Vilkuna ( vuokra )?
-Raimo Haikara ( vuokra )
-Topi Ylikotila ( vuokra )
-Mika Junttila ( vuokra )?
-Sami Hosionaho ( vuokra )
-Jussi-Petteri Kaarlela ( vuokra )
Last edited by Rajis on 13 Mar 2010, 03:05, edited 14 times in total.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Voi kuinka hauskaa se voikaan olla:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

"On käräjät, hovi ja oman käden oikeus, ja oman käden oikeus on se korkein vitun oikeus"
hapsu

Post by hapsu »

Parta-veikko oli parranton-veikko <3
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Miksi ei? Pelataan tipuilla :D
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

japakkomies wrote:Miksi ei? Pelataan tipuilla :D
Pelataan tipuilla jos niitä on. Oon levittäny sanaa tosta aika tehokkaasti, eli toiveissa olis saada myös vuokraporukkaa paikalle.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

VS_001
Jäsen
Jäsen

Post by VS_001 »

Tulen ehdottomasti paikalle, mikäli olen vain Ykassa. On pieni riski, että työreissu venähtää pitkäksi, mutta melko varmasti pääsen.

Ehdottomasti kaikille saman tasoinen kalusto. Mielellään tippmann tahi joku muu mekaaninen merkkain. Ehdotan, että paheksumisen uhalla evätään sähkömutkat tästä pelistä.
-Veikko Suihkonen-
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

En nyt lähtis suoraltakädeltä kieltämään sähkömutkia, koska kaikilla ei ole mekaanista merkkainta ja vuokra kalustoa on kuitenkin rajallinen määrä. Toki voidaan laittaa pykäläksi ettei saa käyttää rämppejä yms.

Lähteekö muutes joku perjantaina iltapäivällä auttaan kentän valmisteluissa? Tiedossa polkujen tallomista ja nuotiopaikan kuntoon laitto.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

VS_001
Jäsen
Jäsen

Post by VS_001 »

Rajis wrote:En nyt lähtis suoraltakädeltä kieltämään sähkömutkia,
Minä lähtisin. Ollaan saatu negatiivista palautetta siitä, että meidän peleihin ei voi tulla mukaan jos ei ole kunnon vehkäitä ja kovasti kokemusta. Sama asia on poistanut myös omasta porkasta huomattavan määrän kiinnostusta pelaamiseen, kun joutuu osallistumaan varustekilpajuoksuun.

Kokeneemmat kaverit saa ilonsa kyllä mekaanisillakin vehkeillä, mutta yli-innokkaat sähkörämpyttäjät syö ilon vähän kokemattomammalta kaverilta.

Yhdistyksen kamoja on kuitenkin kohtuu paljon. Jos saadaan oikeasti yli 20 pelaajaa, niin ohhoh. Monilla löytyy kuitenkin omakin mekaaninen mutka.
-Veikko Suihkonen-
Dexter

Post by Dexter »

notta kun minä myin oman tipukan tässä olikohan marraskuussa :(
Sami Saario
hapsu

Post by hapsu »

Missä on meidän huoltaakin tai makkaraakin
Janne Haapala
Pienipoika joka pamppua heiluttaa
ItäEuro Proo
Minulla on pieni pippeli, onneksi käytän sitä vain pissaamiseen.
Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

VS_001 wrote:
Rajis wrote:En nyt lähtis suoraltakädeltä kieltämään sähkömutkia,
Minä lähtisin. Ollaan saatu negatiivista palautetta siitä, että meidän peleihin ei voi tulla mukaan jos ei ole kunnon vehkäitä ja kovasti kokemusta. Sama asia on poistanut myös omasta porkasta huomattavan määrän kiinnostusta pelaamiseen, kun joutuu osallistumaan varustekilpajuoksuun.

Kokeneemmat kaverit saa ilonsa kyllä mekaanisillakin vehkeillä, mutta yli-innokkaat sähkörämpyttäjät syö ilon vähän kokemattomammalta kaverilta.

Yhdistyksen kamoja on kuitenkin kohtuu paljon. Jos saadaan oikeasti yli 20 pelaajaa, niin ohhoh. Monilla löytyy kuitenkin omakin mekaaninen mutka.
Ok, jos porukka näin toivoo niin sopii mulle. Eli pelataan pelkästään mekaanisilla mutkilla.
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Myyhän Powerplay Über-taktisia tipuja jos sellainen puuttuu. :lol: Ehkä ostan itsekin...
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Tätäpä vähän odottelinki..
VMK-80 splatwebissä wrote:Mulla on sähkömutka ja sillä mieluusti pelaisin,vaikka vain semillä sitten.
Jos en ilmaiseksi saa mekaanista merkkainta lainaksi tätä peliä varten niin joudun jättämään väliin.
En halua maksaa senttiäkään vuokraa mutkasta kun kerran oma ja toimiva ostettu vehje on jo.
Eli mitä tehdään..? Olisiko vaihtoehtona esim sähkömutka semillä ja painovoima boksilla? Sillä ei kuitenkaan saa kummosta sarjaa lähtemään vaikak ois miten nopeat sormet. Vai pidetäänkö tiukasti kiinni tuosta mekaanisesta merkkaimesta?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

Ipe

Post by Ipe »

Vähän miten sen ottaa, maassa maan tavalla ja silleen, mut joka tapauksessa jonkun kuppiin kustaan ku kaikkia ei voi aina miellyttää. Mukavahan se ois tosiaan alottelijoille jos kaikilla ois samanlaiset kamat ku tipukka ampuu erilailla ku hyvä sähkömutka.

Itelle kelpaa tipukka hyvin jos pääsen pelaamaan.

Toisaalta jos jokunen euro tulee esteeksi sille ettei voi tulla pelaamaan porukkaan missä on ekakertalaisia ja konkareita, nii missä vika. Ja varsinki jos meillä mutkia ois millä pelata, jos ei liikaa ole pelaajia.

Johtopäätös: Ei viittis kuitenkaan ketään poiskaan jättää/ajaa. Pelaajia ei varmaan tule liikaa olemaan, et eiköhän aina jonkinlaiseen sopuun päästä.
Last edited by Ipe on 05 Mar 2010, 00:30, edited 1 time in total.
Juha Iivarinen
040 5645426

"Anything’s possible with Commander Cuckoo-Bananas in charge"
japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Järki käteen tässä hommassa.
Mun mielestä painovoiboxi on ihan riitävä rajoite. Tosin ulkopelillisesti mutkan ulkonäkö aiheuttaa monissa kauhua. Olen kuitenkin todellisuuden kannattaja, joten mielestäni painovoimaboxi on ok.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Ipe

Post by Ipe »

japakkomies wrote:painovoimaboxi on ok.
Kannatan
Juha Iivarinen
040 5645426

japakkomies
Jäsen
Jäsen

Post by japakkomies »

Semmonen lisäys kuitenkin, että pyritään pelaamaan tipukoilla. Voihan sen avaruusmutkan vaihtaa tipukkaan ja jos uskaltaa, sen voi lainata aloittelijalle. Ainakin itse uskallan, kunhan turvallisuus ohjeet hoidetaan kuntoon.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry

Rajis
Jäsen
Jäsen

Post by Rajis »

Melkeimpä kaikki vuokrapelaajat taitaa olla tulossa Nivalasta ja suurin osa on pelannu kerran tai pari ennenki. Eli kovin montaa neitsyttä ei ole matkassa.
Ja oon kyllä täysin samaa mieltä, että kalusto eroja on hyvä tasoittaa tämänkaltaisissa peleissä. Mutta sähkömutkien täysi kieltäminen on ehkä hieman liian jyrkkä päätös.
japakkomies wrote:Semmonen lisäys kuitenkin, että pyritään pelaamaan tipukoilla. Voihan sen avaruusmutkan vaihtaa tipukkaan ja jos uskaltaa, sen voi lainata aloittelijalle. Ainakin itse uskallan, kunhan turvallisuus ohjeet hoidetaan kuntoon.
Jos tipukoita jää vuokrapelaajilta yli, niin en näe ongelmaa etteikö niitä vois antaa ilmaseksi käyttöön muille pelaajille. Niillä on kuitenki kaikki muut vermeet omastatakaa, tarvitsevat vain sen mekaanisen mutkan.

Riippuu vähä että miltä kantilta tuota "uskallatko lainata" juttua kattelee. Ei se pelota että sieltä joku tulee vastaan sen mun demarin kans ja yrittää vetää 10 kuulaa tauluun. Enempi pelottaa se, että se joku vetää turvalleen ja ja saa sen mutkan rikkipoikkikatkisolmuun. Alkaa kuitenki olemaan sen verran arvokkaita vehkeitä että pitää hieman katella kenelle lainaa.

Onko meillä muutes ylimääräsiä painovoima bokseja?
Mika Rajaniemi
Paranoia ry
Suomen Paintball-liitto

Ipe

Post by Ipe »

Rajis wrote:Onko meillä muutes ylimääräsiä painovoima bokseja?
Tarkkaa tilannetta en osaa sanoa, ku kamat on sekasin, mutta viimekesänä loadereita oli enemmän kun tipukoita.
Juha Iivarinen
040 5645426

VilleA
Jäsen
Jäsen

Post by VilleA »

Voin osallistua jos saan pelata kokkerilla kun omasta tipukasta puuttuu vieläkiun se liipaisin.
Post Reply