Theimp wrote:Tällätietoa olisin tulossa 11.2 treeneihin, ajatus oli ottaa täyttöpullot mukaan mikäli saan ne täyteen.
Täytyykin ottaa selvää miten seinäjoella onnistuu...
Ottakaa huomioon, että 11.2 ja 25.2 on peruttu. Tämä on mainittu aiemmin tämän osion sticky postissa.
Jarmo Häivälä Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
AT wrote:Ai saakeli, niinhän se olikin. Unohtu kyllä täysin... Mites Kimmo pääsisit 18.?
Tuollon taidetaan olla tulossa Hyvinkäältä joten eipä taida olla treenaajia.
Mutta sitten seuraavaa sunnuntaita täytyy vielä katella, jos ei esteitä ole nii tulen.
AT wrote:Ai saakeli, niinhän se olikin. Unohtu kyllä täysin... Mites Kimmo pääsisit 18.?
Tuollon taidetaan olla tulossa Hyvinkäältä joten eipä taida olla treenaajia.
Mutta sitten seuraavaa sunnuntaita täytyy vielä katella, jos ei esteitä ole nii tulen.
Tosiaan. Peruntaanko treenit 18.2?
Kylläpäs aivot on taas koomassa. Joo, itse en ainakaan pääse 18.2. Yritän sen sijaan päästä reenaamaan 17.2. lauantaina Hyvinkäälle ennen illan pelejä.
Soihtu wrote:Tätä se on!
Itse joudun lähtemään Rovaniemelle tulevana viikonloppuna, eli seuraavat reenit ois vasta joskus 4.3?
Näin taitaa olla. Kävin tänään liikuntatoimistossa perumassa 18.2(Soitellen Sotaan) vuoron. Ja 11.2(Tenniskisat) ja 25.2(Messut) oli peruttu meidän puolesta.
Sanoin tämän Visalle mutta sanonpa tässäkin. Siellä on nyt PPB ry:n yksi 8 litran savusukelluspullo. Pullo on kohtuu vanha, joskin siihen on tiivisteet vaihdettu. Pullo TÄYTYY sulkea aina käytettäessä kevyesti, ei ruuvata tiukasti kiinni. Tiukasti kiinni ruuvaminen aiheuttaa tiivisteen rikkoutumisen jolloin pullo alkaa vuotaa.