Reeniketju
Moderators: Kaunispoika, modet
- Kaunispoika
- Jäsen
Jees, uutta reeniä kehiin. Nämä meni hyvin, ehkä vielä hiukan löysää välissä, mutta kyllä se siitä. Lähinnä kai reissussa olleelle porukalle oli aika nopea paluu "kehään"...
Sovittiin alustavasti Akin ja muiden kanssa, että laaditaan joku reenitaulukko, mihin tulee tärkeät reenimuodot reball- ja maalireeneistä. Lisäksi siihen sitten tulee aikataulu reenikerroista, jolloin kutakin osa-aluetta reenataan. Näin tulisi kaikki reenattua suunnilleen niiden tärkeyssuhteessa, eikä ainakaan jää mikään vahingossa vähemmälle.
Voin laatia taulukkopohjan ja laittaa sen sitten Akille täydennystä varten?
Sovittiin alustavasti Akin ja muiden kanssa, että laaditaan joku reenitaulukko, mihin tulee tärkeät reenimuodot reball- ja maalireeneistä. Lisäksi siihen sitten tulee aikataulu reenikerroista, jolloin kutakin osa-aluetta reenataan. Näin tulisi kaikki reenattua suunnilleen niiden tärkeyssuhteessa, eikä ainakaan jää mikään vahingossa vähemmälle.
Voin laatia taulukkopohjan ja laittaa sen sitten Akille täydennystä varten?
Antti.Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441
040 749 1441
- Kaunispoika
- Jäsen
- japakkomies
- Jäsen
Minulle ilmoitettiin liikuntatoimesta seuraavaa:
Treenivuoromme 8.4 on peruttu, pääsiäisen vuoksi.
Lisäksi vuoromme aloitusaika siirtyy klo 13 ja on siitä normaalisti eteenpäin. Näin toimitaan toukokuun loppuun. Toukokuun jälkeen on anottava kesävuoroa.
Ellen väärin muista, nykyinen vuoro on anottu tämän kuun loppuun saakka.
Tuplaan viestin myös toiselle osiolle.
Lisäksi vuoromme aloitusaika siirtyy klo 13 ja on siitä normaalisti eteenpäin. Näin toimitaan toukokuun loppuun. Toukokuun jälkeen on anottava kesävuoroa.
Jarmo Häivälä
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
Paranoia ry
Voittaminen on häviäjien hommaa. Minä tykkään pelata.
No tuo aika sopii mulle huomattavan paljon paremmin, juna on nimittäin siinä yhdenmais ylivieskassa joten mun kulkeminen helpottuu huomattavasti.japakkomies wrote:Minulle ilmoitettiin liikuntatoimesta seuraavaa:
Olikos nyt treenit peruttu silloin laskettelureissuhärdelliviikonloppuna?
Coitus
Los Bastardos
Decoris prius facultas
Los Bastardos
Decoris prius facultas