2. div vaasan kierros

ilmoitukset turnauksista + ilmoittautumiset

Moderator: modet

Post Reply
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

2. div vaasan kierros

Post by Kaunispoika »

onko tänne lähtijöitä? pitäis kohta alkaa ilmoitteleen kaitsulle.

Itse ainakin kovasti olen lähdössä mieluiten tässä tiimissä kentälle.

kuten kaitsu asian ilmaisi:
2-divarin kolmas kierros järjestetään lauantaina 22.7 Vaasassa. Mikäli haluatte pelaamaan kyseiselle kierrokselle, tulee siitä ilmoittaa VIIMEISTÄÄN 16.7 mennessä joko p. 0400 - 527 805 / Kaitsu tai kai.siltala@surfeu.fi.

Tällä hetkellä tulijoita on 100% varmuudella vain kolme joukkuetta eli vahintään saman verran tarvitaan lisää, jotta kierros pelataan. Aktiivisuutta joukkueet, sillä huhuista päätellen puitteet ovat loistavat sekä "kuumat" players partyt ovat luvassa!!!

Osallistujat tällä hetkellä:

JÄMSÄN PAINTBALL
WIPE
XTREME RÄKÄNOKAT
nyt niitä nimiä pöytään.
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

No kerätään tähän nimiä ja katsotaan sitten ketkä lähtee.
Itse muistelisin että ainakin Hapsu, Aki, Antti ja Kimmo olisivat alunperin ollu lähdössä?

Petekin eilen luurissa jutteli että pystyis mahduttamaan aikatauluunsa reissun?

Onko tiimi tuossa vai onko muitakin halukkaita?
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Pete
Site Admin
Site Admin

Post by Pete »

No voi olla että voisin ollakin lähdössä.

PML on samaan aikaan mutta sen suhteen päädyin siihen lopputulokseen että jäten senkin välisätä koska en ole kerinnyt paneutua siihen yhtään. Järjestäjien jutut on menneet aikas hyvin ohi ja muutoinkin tuota ohjelmaa on ollut niin helvetisti tässä että kunnon rauhottuminen lomalla on tarpeen. Monta päivää metässä juosten ei nyt oikeen jaksa innostaa, vaikkakin on järjestäjänä. Tästä olen jo infonnut muuta järjestävää henkilökuntaa hyvissä ajoin että kerkeävät sitten reagoida siihen ajoissa.

Eli siinä vaiheessa kun näyttää että tarvetta olis niin kyselkää ja kuulostelkaa että mitkä olis fiilikset...
Petri Honkala
Paranoia / Ruma Q

>> Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball <<
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

No nyt mielellään vaan varmoja ilmottautumisia tähän threadiin. Voiko akin ilmottautumista pitää varmana? Intoa ainakin näyttää olevan.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

lähden vaasan kiekalle pelaamaan tai sit katsomaan
Oishan se hienoa pelatakkin.

joo tää on sitova...
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Aika hissulta näyttää kun kaks jätkää on kertonu halukkuusta ja toinen niistäkin vähän epäröi-
Kaunispoika
Jäsen
Jäsen

Post by Kaunispoika »

koittakaa nyt jätkät aktivoitua ettei tarvi freelanceriksi heitäytyä
Theimp

Post by Theimp »

Tästähän on olemassa jo keskustelua, http://www.paranoiary.com/foorumi/viewtopic.php?t=1500

Jatkettaisko tuolla???

Ja itse olen kyllä lähdössä pelaamaan.
Coitus

Los Bastardos
Decoris prius facultas
Orgil
Jäsen
Jäsen

Post by Orgil »

Näin voidaan toimia.
Post Reply