onko tänne lähtijöitä? pitäis kohta alkaa ilmoitteleen kaitsulle.
Itse ainakin kovasti olen lähdössä mieluiten tässä tiimissä kentälle.
kuten kaitsu asian ilmaisi:
2-divarin kolmas kierros järjestetään lauantaina 22.7 Vaasassa. Mikäli haluatte pelaamaan kyseiselle kierrokselle, tulee siitä ilmoittaa VIIMEISTÄÄN 16.7 mennessä joko p. 0400 - 527 805 / Kaitsu tai kai.siltala@surfeu.fi.
Tällä hetkellä tulijoita on 100% varmuudella vain kolme joukkuetta eli vahintään saman verran tarvitaan lisää, jotta kierros pelataan. Aktiivisuutta joukkueet, sillä huhuista päätellen puitteet ovat loistavat sekä "kuumat" players partyt ovat luvassa!!!
No kerätään tähän nimiä ja katsotaan sitten ketkä lähtee.
Itse muistelisin että ainakin Hapsu, Aki, Antti ja Kimmo olisivat alunperin ollu lähdössä?
Petekin eilen luurissa jutteli että pystyis mahduttamaan aikatauluunsa reissun?
Onko tiimi tuossa vai onko muitakin halukkaita?
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
PML on samaan aikaan mutta sen suhteen päädyin siihen lopputulokseen että jäten senkin välisätä koska en ole kerinnyt paneutua siihen yhtään. Järjestäjien jutut on menneet aikas hyvin ohi ja muutoinkin tuota ohjelmaa on ollut niin helvetisti tässä että kunnon rauhottuminen lomalla on tarpeen. Monta päivää metässä juosten ei nyt oikeen jaksa innostaa, vaikkakin on järjestäjänä. Tästä olen jo infonnut muuta järjestävää henkilökuntaa hyvissä ajoin että kerkeävät sitten reagoida siihen ajoissa.
Eli siinä vaiheessa kun näyttää että tarvetta olis niin kyselkää ja kuulostelkaa että mitkä olis fiilikset...
No nyt mielellään vaan varmoja ilmottautumisia tähän threadiin. Voiko akin ilmottautumista pitää varmana? Intoa ainakin näyttää olevan.
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.
Aika hissulta näyttää kun kaks jätkää on kertonu halukkuusta ja toinen niistäkin vähän epäröi-